Gå til innhold

En tøysetråd. Skravle. Er du med?


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg tror ikke rødvin gjør meg mindre klissete, kanskje bare mer.. :sjenert: Øl eller gladvold hjelper nok ikke heller, men takk for tilbudet. Hva med deg @Dr. A. Kula, koser du deg med noe "godt i glasset" ikveld du? Og kanskje litt Kraftwerk på stereoen? :nigo:

Har blant annet fordøyet en juleøl fra Trondheim Mikrobryggeri, nå midt på sommeren. :sjokk:

(det var ikke gladvold som var intensjonen i emojien, men teksten den bar "snap out of it", myntet på at du måtte komme deg ut av den klissete tilstanden)

Går i variert mellom JMJ, Daft Punk, Deborah Scarlet, Enya og Faithless. Og litt Bromance.

Du da, hva hjelper da? Og hva inneholder spillelisten din?

(har forresten laget spilleliste av 90-tallslisten din fra en annen tråd. Mye bra der, men lite transe/techno/EDM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper midnattsooa skinner på dere alle så dere slipper å vandre i mørkets daler

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Siteringstull

 

2 minutter siden, minister-mio skrev:

Håper midnattsooa skinner på dere alle så dere slipper å vandre i mørkets daler

Takk :blomst:

Omtenksom du. Selv om midnattsooa ikke "fungerer" her jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

 Har blant annet fordøyet en juleøl fra Trondheim Mikrobryggeri, nå midt på sommeren. :sjokk:

(det var ikke gladvold som var intensjonen i emojien, men teksten den bar "snap out of it", myntet på at du måtte komme deg ut av den klissete tilstanden)

Går i variert mellom JMJ, Daft Punk, Deborah Scarlet, Enya og Faithless. Og litt Bromance.

Du da, hva hjelper da? Og hva inneholder spillelisten din?

(har forresten laget spilleliste av 90-tallslisten din fra en annen tråd. Mye bra der, men lite transe/techno/EDM.

Det var artig å lage den ti på topp lista, begynte å mimre. Det er (utrolig nok) nye bra 90talls musikk. Technoen fra den tida var vel ikke mye å skryte av da,  hva het han svenske fyren med det lange håret og dama med de store puppene under halsen som sang "Angels flyyyying"..? Eneste jeg tenker på når jeg skal tenke på 90talls techno. Blæh! Juleøl om sommeren trenger ikke være feil det, men eneste ølen jeg egentlig liker er Brooklyn Lager og San Miguel. Mm!! *smatt smatt* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev:

 

Takk :blomst:

Omtenksom du. Selv om midnattsooa ikke "fungerer" her jeg er.

Da håper jeg noe annet (med eller uten trykkleif) skinner på deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
6 minutter siden, minister-mio skrev:

Håper midnattsooa skinner på dere alle så dere slipper å vandre i mørkets daler

UÆÆ! Slutt å skinn på meg!! *hiss* *hisss* jeg LIKER faktisk mørkets daler!! *rygge bakover med to fingre formet som et kors mot MinisterMio sin fæle skinning* 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
13 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det var artig å lage den ti på topp lista, begynte å mimre. Det er (utrolig nok) nye bra 90talls musikk. Technoen fra den tida var vel ikke mye å skryte av da,  hva het han svenske fyren med det lange håret og dama med de store puppene under halsen som sang "Angels flyyyying"..? Eneste jeg tenker på når jeg skal tenke på 90talls techno. Blæh! Juleøl om sommeren trenger ikke være feil det, men eneste ølen jeg egentlig liker er Brooklyn Lager og San Miguel. Mm!! *smatt smatt* 

E-Type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
2 minutter siden, Keikolina skrev:

E-Type?

Ja!! Det var det. Fyfaen for noe møl! Utrolig at jeg utsatte megselv for slik selvpining! Dj Bobo var jo også noen som spydde ut satanistiske verk for å voldta uskyldige tenåringsører! Nei huff, vi skifter tema over til noe mer hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ja!! Det var det. Fyfaen for noe møl! Utrolig at jeg utsatte megselv for slik selvpining! Dj Bobo var jo også noen som spydde ut satanistiske verk for å voldta uskyldige tenåringsører! Nei huff, vi skifter tema over til noe mer hyggelig. 

Måtte tenke litt men så dukka den langhåra svensken opp, ha ha. Grusomt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
10 minutter siden, Salka skrev:

Er det ikke Angels Crying hun synger? Flaut at jeg faktisk vet dette. :P  Ja! Haha! 😁(ble siteringstull) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Snap med rythm is a dancer var faktisk bra da! Og "Its my life" med Dr.Alban var litt kul. Heehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå! Guilty pleasure! :D jeg digga 2 unlimited og 2 brothers on the 4.th floor også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
12 minutter siden, Salka skrev:

Åååååå! Guilty pleasure! :D jeg digga 2 unlimited og 2 brothers on the 4.th floor også. 

Jeg måtte Google 2 brother on the 4th floor, hjernen min har fortrengt dem. Så kom det jo masse linker opp til så mye annet skvip som ble produsert på den tida, herregud, og dette digga vi til :sjenert: skal aldri kritisere Beliebers igjen, inser at all egen troverdighet er lik null! Var ellers hardcore NKOTB- fan. Det er sånt man ikke bør fortelle høyt egentlig.. :ph34r:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg måtte Google 2 brother on the 4th floor, hjernen min har fortrengt dem. Så kom det jo masse linker opp til så mye annet skvip som ble produsert på den tida, herregud, og dette digga vi til :sjenert: skal aldri kritisere Beliebers igjen, inser at all egen troverdighet er lik null! Var ellers hardcore NKOTB- fan. Det er sånt man ikke bør fortelle høyt egentlig.. :ph34r:

 

Hoho! New kids on the block ja, de digga jeg og når jeg gikk i 1.klasse eller noe! Hjelpes! Mye rart vi hørte på, ja! DJ Bobo digga jeg også. Han derre tyske langhåra bakgårdsrampen vet du. Han holder vel på fortsatt tror jeg? Og Twenty 4 Seven. Og Aqua! Og den bailandolåta! Herregud, så mye ræl vi hørte på! Helt utrolig. Men moro å høre igjen da. I små doser vel å merke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest noe tilfeldig
15 minutter siden, Salka skrev:

Hoho! New kids on the block ja, de digga jeg og når jeg gikk i 1.klasse eller noe! Hjelpes! Mye rart vi hørte på, ja! DJ Bobo digga jeg også. Han derre tyske langhåra bakgårdsrampen vet du. Han holder vel på fortsatt tror jeg? Og Twenty 4 Seven. Og Aqua! Og den bailandolåta! Herregud, så mye ræl vi hørte på! Helt utrolig. Men moro å høre igjen da. I små doser vel å merke. :) 

Jeg måtte Google twenty 4 seven også, fikk opp dette: " Slave to the Music
Sang av Twenty 4 Seven
Sangtekster
nay na na na nay na, na na nay-ah / Oh nay na na na nay na, na na nay-ah / Oh nay na na na nay na, na na nay-ah / Oh nay na na na nay na, na na nay-ah
… " haahahahhaah!! Wow, for en givende tekst.. Hahaha! Den ultimate teksten er det Toy Box som står for da; " 

Oo-ee-oo-ee...
I am Jane, and I love to ride an elephant
My name is Tarzan, I am Jungle-man
The tree-top swinger from jungle-land
Come, baby come,
I will take you for a swing
Let's go, honey, I'm tinkeling
Tarzan is handsome, Tarzan is strong
He's really cute, and his hair is long
Tarzan is handsome, Tarzan is strong
So listen to the Jungle -song:
Oo-ee-oo-ee...
I am Tarzan from Jungle,
you can be my friend


..og dette fikk noen faktisk godt betalt for å lage ..:sprettoy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg måtte Google twenty 4 seven også, fikk opp dette: " Slave to the Music
Sang av Twenty 4 Seven
Sangtekster
nay na na na nay na, na na nay-ah / Oh nay na na na nay na, na na nay-ah / Oh nay na na na nay na, na na nay-ah / Oh nay na na na nay na, na na nay-ah
… " haahahahhaah!! Wow, for en givende tekst.. Hahaha! Den ultimate teksten er det Toy Box som står for da; " 

Oo-ee-oo-ee...
I am Jane, and I love to ride an elephant
My name is Tarzan, I am Jungle-man
The tree-top swinger from jungle-land
Come, baby come,
I will take you for a swing
Let's go, honey, I'm tinkeling
Tarzan is handsome, Tarzan is strong
He's really cute, and his hair is long
Tarzan is handsome, Tarzan is strong
So listen to the Jungle -song:
Oo-ee-oo-ee...
I am Tarzan from Jungle,
you can be my friend


..og dette fikk noen faktisk godt betalt for å lage ..:sprettoy: 

:hoho::hoho::hoho: Givende tekster, ja! :skratte: Kom på en gruppe til, e-rotic. De var litt... eeeeeh, vovet? Stønning i låtene og sånt og alle låtene handlet om sex. Huff, huff, haha. :fnise: 

Og captain Jack! Heyo Captain Jack! :fnise: Splitte mine bramseil så mye ræl! Skal sitte litt på YouTube imorgen og finne gamle 90-talls-perler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Salka skrev:

:hoho::hoho::hoho: Givende tekster, ja! :skratte: Kom på en gruppe til, e-rotic. De var litt... eeeeeh, vovet? Stønning i låtene og sånt og alle låtene handlet om sex. Huff, huff, haha. :fnise: 

Og captain Jack! Heyo Captain Jack! :fnise: Splitte mine bramseil så mye ræl! Skal sitte litt på YouTube imorgen og finne gamle 90-talls-perler! 

Da nærmer vi oss Italo botmix sjangeren. Money runner, General Custard(?), og andre finslepne disco låter, laget etter en fast bpm.

Ellers har "3 AM Eternal" (KLF?) nettopp fått sin renessanse i høytalerne her.

Solid Base går vel også i sjangeren over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...