Gå til innhold

Ingen kan pizza i norge


kikkana

Anbefalte innlegg

Men da er det jo ikke snakk om at ingen kan pizza i Norge. Da er det snakk om at ingen kan pizza der du bor!

Anonymkode: 14308...36c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne var nylig i Italia og sa at autentisk italiensk pizza smakte forferdelig.. Kanskje vi kan pizza i Norge likevel?

Anonymkode: 3c3c6...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.7.2016 at 0.34, kikkana skrev:

Hvorfor er det ingen utesteder som kan lage pizza i Norge? Det vi får servert, kan i bestefall kalles amerikansk pizza og jepp det går an en gang i blant. Men hvor kan man skaffe seg en ekte pizza, som margherita f eks? Ingen utenlandstur i år:p

Tyrkere og marrokkanere er jo veldig flinke... 

I alle fall de sjappene jeg har vært på. De har slike "italienlookalikesjapper" og ligner jo litt på italienere da, men så er de marokkanere eller tyrkere, men pizza kan de :) Deilig tynn steinovnsbakt pizza med deilig fyll og masse ost :) Yummy!

JEg ble litt skuffet i Danmark da, smakløse skinkepizzaer med strimlet skinke, smaker jo ingenting :(

Dette var også i såkalte "tyrkersjapper" - mulig de erstatter svineskinka med rottekjøtt pga de ikke får lov til å styre med svin :D

 

Anonymkode: a5593...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tyrkere og marrokkanere er jo veldig flinke... 

I alle fall de sjappene jeg har vært på. De har slike "italienlookalikesjapper" og ligner jo litt på italienere da, men så er de marokkanere eller tyrkere, men pizza kan de :) Deilig tynn steinovnsbakt pizza med deilig fyll og masse ost :) Yummy!

JEg ble litt skuffet i Danmark da, smakløse skinkepizzaer med strimlet skinke, smaker jo ingenting :(

Dette var også i såkalte "tyrkersjapper" - mulig de erstatter svineskinka med rottekjøtt pga de ikke får lov til å styre med svin :D

 

Anonymkode: a5593...e7b

 

Er litt uenig med deg, ved at tyrkere og marrokanere er veldig flinke til å lage mat. De har veldig stor arbeidsmoral ja, men synes ikke de er gode til å lage mat, generelt og det er vel relativt sjelden at de er utdannet kokker. Vet om en som går i mellom frisørsallongen sin og spisestedet sitt:p De har helt ok gatekjøkkenmat, men ikke ofte noe 6 stjerners, men seff finnes det unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 14.7.2016 at 8.40, Fashionistaen skrev:

Ikke? Hva med Lofthus, Paradiso og Teatro da?

Teatro i Bergen serverer i hvert fall alt for salt pizza. Den er ikke noe god.

Anonymkode: 5e56c...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 13.7.2016 at 0.34, kikkana skrev:

Hvorfor er det ingen utesteder som kan lage pizza i Norge? Det vi får servert, kan i bestefall kalles amerikansk pizza og jepp det går an en gang i blant. Men hvor kan man skaffe seg en ekte pizza, som margherita f eks? Ingen utenlandstur i år:p

Tynn pizza som smaker tomat og ost er det verste jeg vet, det er så ufattelig kvalmt. Var utenlands i sommer og bestilte en slik "ordentlig pizza", og det var lite godt! Æsj, heller en peppes hver dag enn det der en gang i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. juli 2016 at 11.21, AnonymBruker skrev:

Ei venninne var nylig i Italia og sa at autentisk italiensk pizza smakte forferdelig.. Kanskje vi kan pizza i Norge likevel?

Anonymkode: 3c3c6...27b

Det høres veldig rart ut! Jeg er stadig i Italia (for nettopp å spise pizza!) og pizzaen der er f.a.n.t.a.s..t.i.s.k. Men det spørs kanskje hvor i Italia man drar, nord-Italia er klart best på mat (også må man selvfølgelig holde seg unna turiststedene). 

Anonymkode: 9e9c5...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teatro i Bergen serverer i hvert fall alt for salt pizza. Den er ikke noe god.

Anonymkode: 5e56c...89f

Ja, men det er ikke samme kjeden heller. :) Så på menyen og den var ikke lik som den i Oslo i det hele tatt, samme med konseptet og navnet (theatro i Bergen og Teatro i Oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på intaliensk resturant hvis du vil ha pizza. 

Anonymkode: 68da6...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...