Gå til innhold

Faens forpulte drittsommer!!! 😡#%


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang? Er jo ikke mer enn to år siden det  var Afrikatemperatur hele sommeren. 

Anonymkode: 9d2a9...d5a

Slike somre kommer vel bare hvert 10.-15. År eller noe.. Men det var en perfekt sommer ja, slik det er nå; grusomt. Veldig fin varme i dag her jeg er, men er jo masse skyer som dekker for solen :heks: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 13.7.2016 at 0.01, Maleficenta skrev:

August var dritt ifjor. Er definitivt mai og starten av juni som pleier å være finest. Så pleier det å være fint i april. Men da hjelper det ikke for da er det kaldt

Haha hva? Det var jo et par uker med opptil 30 grader i august i fjor, like etter at skolen hadde startet.

Anonymkode: 65cb9...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha hva? Det var jo et par uker med opptil 30 grader i august i fjor, like etter at skolen hadde startet.

Anonymkode: 65cb9...267

Hvor i norge var det? Ikke på vestlandet iallefall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er været upåklagelig i Oslo. Endelig☀️ (Ok, kunne godt vært mindre skyer da..) Ts 

Anonymkode: 1ef01...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Wenda skrev:

Men jeg forstår fortsatt ikke at noen har gått glipp av all den sola som har vært så langt i år. Hvor bor dere hen da?

Jeg bor sentralt på Østlandet og her har vi jo hatt mange soldager

Jepp, og i dag skinner solen igjen. Men virker som noen må ha sol HELE tiden for å være fornøyd. Og helst over 30 grader i tillegg, men det er jo ikke noe man kan forvente når man bor i Norge. 

Anonymkode: 9d2a9...d5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Endelig en fin sommerdag. Passe varmt var det og :) Uansett er jeg veldig klar for Mexico om 17 dager,hadde blitt gal om jeg ikke kunne fått sol og varme i sommer. Og da mener jeg mer enn en dag her og der. Jeg vil bade uten å fryse ihjæl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og i dag skinner solen igjen. Men virker som noen må ha sol HELE tiden for å være fornøyd. Og helst over 30 grader i tillegg, men det er jo ikke noe man kan forvente når man bor i Norge. 

Anonymkode: 9d2a9...d5a

Men når det er bare 16 grader så er jo ikke det varmt nok til at man kan gå i sommerklær. Og da hjelper det ikke at det er sol. Jeg driter i sola så lenge det er varmt. Sol og ikke varmt føles bare som lureri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor man reiser til syden.  Glad jeg hadde 11 dager med knallvær i Spania og er knallbrun.  Reiser dit hvert år.  Ikke noe poeng å være i Norge på sommeren i det hele tatt.  Neste år satser jeg på 3 uker i Spania. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Godt med så behagelig sommer . Hater varme, vært I Tyrkia en gang, det var tortur. Trodde jeg skulle dø og ville bare hjem, kastet meg på bakken så fort jeg kom hjem og kysset den, heia Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.7.2016 at 23.40, Tamsi skrev:

Trodde ikke sommeren kunne bli verre enn den forrige, men så feil kan man ta. Dette er bare trist.

Forrige var jo helt fantastisk når det gjelder været. Jeg har til gode å se et så fint vær her til lands. Er det været du refererer til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn har en tendens til å mene at gjennomsnittlige norske somre alltid er de verste i manns minne. Da er det ikke rart folk blir skuffet. 

Anonymkode: 9d2a9...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig varmt i juni, da hadde vi sommervær. Juli har alltid vært sånn som dette, det heter ikke "fellesregnet" for ingenting.

Jeg er glad til, jeg takler dårlig den trykkende heten om sommeren. Gleder meg til høsten, men elsker vinden som er nå!

Anonymkode: 9304c...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, July 13, 2016 at 0.05, Maleficenta skrev:

Det som er mest irriterende er at vi veet at sommeren er ustabil. Likevel så har vi disse dyrebare minnene om flotte somre for noen år siden og man hååper hvert år at i år DA må vel sommeren komme igjen. Og så blir man like skuffa hver gang..

Det var jo kjempevarmt og digg lenge i både 2013 og 2014, sånn unormalt sydenvarmt,  så da blir det vel fem år til neste gang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og i dag skinner solen igjen. Men virker som noen må ha sol HELE tiden for å være fornøyd. Og helst over 30 grader i tillegg, men det er jo ikke noe man kan forvente når man bor i Norge. 

Anonymkode: 9d2a9...d5a

Alle bor ikke på Østlandet,og været er ikke likt i hele Norge. Nei jeg forventer ikke sol HELE tiden,men når det regner konstant og temperaturen ligger rundt 12-14 grader så er det ikke sommer for meg. Det er slik det er på vestlandet ofte,og selvsagt er man vant til det,men man ønsker seg gjerne sommer allikevel.

Hadde vært fornøyd jeg om jeg fikk noen dager innimellom med sol og 20 grader jeg.

Det finnes jo en ganske så lang tråd om folk som ikke trives i varmen,og det godtas(man får i hvert fall masse kjeft om man sier noe på det) mens vi som savner noe annet enn regn og kulde om sommeren får ikke klage litt på det. Ja,vet jeg ikke får gjort noe med det,men vil ha sommer. Bare litt :)

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som syter over at vi klager kan lage deres egen tråd. Det vil alltid være folk som klager over ting dere synes er patetisk. Sånn er livet. Det må man tåle. Denne tråden er til oss som er dritt lei det ustabile drittværet. Ts

Anonymkode: 1ef01...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal på Norgesferie om tre uker og HÅPER at gradestokken ikke kryper over 15 grader. Her jeg bor er det i skrivende stund 31 grader og solskinn, men kombinert med den )(#¤=")¤/=") luftfuktigheten kjennes det ut som det er omtrent 50 grader. Og jeg må dusje i kaldtvann tre ganger hver jævla dag for å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så innmari typisk, i hvert fall i Oslo. Ja ja. Man kan alltids reise ut av Oslo, om man har råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssh...Nord Norge...Er ille i år :fnise: 
Skal ikke klage, jeg vet jo hvor jeg bor..
Men...
Blir jo litt deppa når det ikke er over 13* ,sur vind og regn... Mandag er det meldt 7-9* *brr* Mange tenker kanskje at jeg bør pakke ut vinterklærne igjen...Slapp av! Boblejakka henger enda i gangen den! Og lester (ullsokker) Har jeg brukt hele sommeren :fnise:  Men...!Så klart, når jeg ikke har ferie mer, da kommer godværet, er meldt 15-16* senere i uka :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
23 timer siden, fuglekvinnen__ skrev:

Forrige var jo helt fantastisk når det gjelder været. Jeg har til gode å se et så fint vær her til lands. Er det været du refererer til? :)

Jeg bor på vestlandet og ifjor hadde vi sol TRE daget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Tamsi skrev:

Jeg bor på vestlandet og ifjor hadde vi sol TRE daget.

Så kjedelig. Bestill deg en tur til syden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...