Gå til innhold

Faens forpulte drittsommer!!! 😡#%


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, men fy faen for et vær!!! Skal det faen ikke snu snart?!?! Overskyet, regn, lyn, torden, et kvarter med sol, regn, vind, overskyet, regn, overskyet, torden, regn :bond:For en helvetes drittsommer! Også i Norge hvor man gleder seg til de få dyrebare ukene med sol, men så kunne været ikke vært verre. Nå er halve sommeren over alt. Snart en sur høst, og en kald slufsete vinter i møte. Flytter snart til syden. Aaarrghh, kveldens utblåsning.

Anonymkode: 1ef01...4f2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juli har vel nesten alltid vært ustabilt her i Norge. Og nei, det skal nok ikke gi seg snart. Dette været vi har nå er visst det vi bare må venne oss til.

Jeg tror vi må vente til august for å få fint vær. August pleier jo å være fin. (Det er skikkelig teit å ha fellesferie i juli i Norge) 

Anonymkode: 4d132...768

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Trodde ikke sommeren kunne bli verre enn den forrige, men så feil kan man ta. Dette er bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier at resten av juli skal bli bra, men med varmt vær kommer ofte tordenbyger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke jeg... Jeg forventer at det regner og er kaldt om sommeren i norge, så får jeg heller bli positivt overasket om det kommer en dag eller to med fint vær. 

Det som plager meg mer om sommeren er knott, mygg, flått og annet faenskap!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes at det ikke har vært så ille jeg. Begynnelsen av juni var jo fantastisk, varmt og masse sol! Ble såpass mye sol at jeg rakk å få en ok brunfarge selv om jeg jobbet fullt. De siste dagene har det vært ok temperatur til å gå i t-skjorte og capribukse, og da er jeg fornøyd. En må nok bare innse at om man ønsker seg syndensommer, ja da må man reise til Syden.

Endret av Stars
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytter snart til syden. 

Anonymkode: 1ef01...4f2

Anbefales! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stars skrev:

Synes at det ikke har vært så ille jeg. Begynnelsen av juni var jo fantastisk, varmt og masse sol! Ble såpass mye sol at jeg rakk å få en ok brunfarge selv om jeg jobbet fullt. De siste dagene har det vært ok temperatur til å gå i t-skjorte og capribukse, og da er jeg fornøyd. En må nok bare innse at om man ønsker seg syndensommer, ja da må man reise til Syden.

Det var noen dager i juni ja, men hele den siste måneden har vært jævlig drit! Umulig å vite hva man skal ha på seg også. Plutselig får man seg den dusjen. Helvetes uforutsigbare drittvær. Værste sommeren på lenge. Dette er til å grine av. Ingen kos med ferie nå. 😭

Anonymkode: 1ef01...4f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Anbefales! :P

Bor du i syden?? Hvor? Ts

Anonymkode: 1ef01...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig sommer og depresjoner på høsten henger sammen, ifølge forskere. Da bør det være overtall av deprimerte i forhold til innbyggertall sammenlignet med land lenger sør. Jeg kunne gjerne tenkt meg å flytte til et annet land:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var noen dager i juni ja, men hele den siste måneden har vært jævlig drit! Umulig å vite hva man skal ha på seg også. Plutselig får man seg den dusjen. Helvetes uforutsigbare drittvær. Værste sommeren på lenge. Dette er til å grine av. Ingen kos med ferie nå. 😭

Anonymkode: 1ef01...4f2

Nei, det var jo to uker med strålende vær i begynnelsen av juni! Har vært mye værre enkelte sommere før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i syden?? Hvor? Ts

Bor et sted hvor solen skinner kraftig. Har ikke sett snø, eller opplevd minusgrader på snart fem år. :wink:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men fy faen for et vær!!! Skal det faen ikke snu snart?!?! Overskyet, regn, lyn, torden, et kvarter med sol, regn, vind, overskyet, regn, overskyet, torden, regn :bond:For en helvetes drittsommer! Også i Norge hvor man gleder seg til de få dyrebare ukene med sol, men så kunne været ikke vært verre. Nå er halve sommeren over alt. Snart en sur høst, og en kald slufsete vinter i møte. Flytter snart til syden. Aaarrghh, kveldens utblåsning.

Anonymkode: 1ef01...4f2

Kunne ikke vært mer enig. Jeg joiner :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Juli har vel nesten alltid vært ustabilt her i Norge. Og nei, det skal nok ikke gi seg snart. Dette været vi har nå er visst det vi bare må venne oss til.

Jeg tror vi må vente til august for å få fint vær. August pleier jo å være fin. (Det er skikkelig teit å ha fellesferie i juli i Norge) 

Anonymkode: 4d132...768

August var dritt ifjor. Er definitivt mai og starten av juni som pleier å være finest. Så pleier det å være fint i april. Men da hjelper det ikke for da er det kaldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Bor et sted hvor solen skinner kraftig. Har ikke sett snø, eller opplevd minusgrader på snart fem år. :wink:  

 

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Jeg joiner :P

Jeg og @Maleficenta kommer flyttende! Inviterer du oss på en drink? 🍸 Ts

Anonymkode: 1ef01...4f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Mariecurie skrev:

Dårlig sommer og depresjoner på høsten henger sammen, ifølge forskere. Da bør det være overtall av deprimerte i forhold til innbyggertall sammenlignet med land lenger sør. Jeg kunne gjerne tenkt meg å flytte til et annet land:)

Det som er mest irriterende er at vi veet at sommeren er ustabil. Likevel så har vi disse dyrebare minnene om flotte somre for noen år siden og man hååper hvert år at i år DA må vel sommeren komme igjen. Og så blir man like skuffa hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Scorpio_ skrev:

Gleder meg til høst og vinter :bolledeig::nigo:

Bare tanken på årstiden med høst og vinter imøte uten nesten noe som helst sommer får meg deprimert... 😫

Anonymkode: 1ef01...4f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare tanken på årstiden med høst og vinter imøte uten nesten noe som helst sommer får meg deprimert... 😫

Anonymkode: 1ef01...4f2

Huff ja. Laaaange deprimerende årstider. Eneste lyspunktet er jula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...