Gå til innhold

Feil i mannlig kles stil - FYR LØS !


MrBig

Anbefalte innlegg

Klær som ser skitne ut! Utslitt skotøy. Singleter. Alt med dype utringning. Sånn tyrker stil, oftest hvite stamme bukser og stramme skjorter med enormt spisse og lange krager. Å bruke Crocs utenfor hjemmet/ gården. Bukser som henger nedpå låra sånn at undertøyet vises. Klær som er alt for stamme eller alt for store. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singlet! Grøss.. Og skinny jeans, blir om mulig enda verre med oppbrett nederst! Collegehettejakke, spesielt om man velger å bruke det ute på byen en lørdagskveld. Hva er greia med det? Og joggebukse uttafor husets fire vegger, det er alltid like usjarmerende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finskjorte stappet ned i buksa som er strammet godt igjen med et belte, er veldig lite kledelig, og får magen til å se mye større enn den er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som har latt kona/kjæresten bestemme antrekket. Da har man liksom helt gitt opp og tapt.

Jeg liker casual stil på menn og synes det er fint når de viser litt av personligheten sin i det de har på seg. Samme om det er hatt, smykker eller hull på knærne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg. Dere får bli lesber. Alt er visst turn off...

Anonymkode: 33a9d...ee6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg ihjel av å lese dette her:) Hahaha;)

Må vel komme med mitt også da: farger som ikke kler dere mot ansiktet. De fleste nordmenn er sommertyper og klær blasse, kjølige farger. 

Capish?!

😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singleter! Jeg grøsser. Ellers er det dyp utringing, poloskjorter, korte shorts og åletrange bukser. Jeg foretrekker at menn har en helt ordinær klesstil. Litt anonym. Heldigvis er menn som går i det ovennevnte overhodet ikke noen jeg fatter interesse for uansett. 

Anonymkode: 51ebe...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som ikke liker singleter, da kan jo damene som bruker de selv gå føre med et godt eksempel å kutte de ut selv! Er svært mange av dere som bruker den ser jeg.

Anonymkode: d05ad...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Silfen skrev:

Kvinner ser bra ut i singlet.

Da gjør menn det også!!

Anonymkode: d05ad...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. De går i slaskesingletter. Eneste er vel dersom de har tighte singletter under en skjorte. Argumentet ditt holder ikke vann, blir som å si at en mann ser bra ut i BH fordi en kvinne gjør det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, går ut fra at vi snakker voksne mannfolk, de unge må få lov å prøve seg fram...

Tommelringer, flipflops (spesielt Adidas o.l.), såkalte penskjorter med korte ermer (greit hvis du kjører buss eller har passert 70), t-skjorter med "festlig" tekst (som oftest kjøpt på tivoli eller luguber festival). Generelt glorete klær. Tar med veldig utstudert klippet skjegg også. Det aller verste er å dra på seg plagg som ikke har fått tørke ordentlig og lukter surt, samt krøllete ting man ser har ligget lenge nederst i en haug klær uten å bli brettet.

Men for det meste kommer man ganske langt med å være hel og ren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krigerunge
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er mange som ikke liker singleter, da kan jo damene som bruker de selv gå føre med et godt eksempel å kutte de ut selv! Er svært mange av dere som bruker den ser jeg.

Anonymkode: d05ad...4b6

Singlet har en helt annen passform på kvinner enn det har på menn. 

Dette er en kvinne i singlet. 
only-play-imani-seamless-singlet-black.j

Dette er en mann i singlet. Eller, for å illustrere, så legger jeg ved flere bilder. 
1848903-9-1397547284438.jpg
gs205white2am.jpg
1486772-p-4x.jpg
image1xl.jpg

Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et mannsperspektiv, and one with a tad class at that: 

- Slenger meg helt på singlet-hatet. (Det er dritstygt. Man ser ut som en pølsetysker, nørd wigger, eller bare ur-døll).
- T-skjorte med meningsløs print. (Det er så forbasket 2003, spesielt hvis det er på ryggen. Hyl.).
- Alt fra Jack & Jones. 
- Fedora og andre hatter. (Så jævelig tryhard!). 
- Bukseseler (uten å gå i dress!).
- Kortermede penskjorter. (Helt riktig, det er forbeholdt bussjåfører).
- Baggy "yo"-klær. (Vi bor i Norge, ikke Brooklyn. Du er ikke gangster, så slutt å kle deg sånn. Patetisk!). 
- Hettegensere (med mindre det er en sporty fjellgenser og du er på fjellet der det blåser).
- Alt som faller innenfor hipster-kategorien. (Du er selve erkedefinisjonen på corporate, slutt å lat som noe annet).
- Tights dersom du åpenbart er utrent. (Its not helping...)
- Skitne, stinkende gamle sko
- Generelt feilkategorisere, altså fjellklær i byen, byklær på fjellet, osv. 
- For trange dressjakker (Det er ikke kult når knappen dirrer i spenn over magen, selv om du er i matchvekt)
- Poseskjorter kneppet opp til øverste knapp i halsen (Se alt av hipsterklær-posten).
- Bråkete ringer, armbånd og annet skit. (Du er mann, få av deg det jentegreiene - det kler knapt nok dem, så hvordan tror du det er kult på deg!).
- Menn som bare kler seg i grått, sort, eller blått. (Bruk litt farger da!)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasteller. Ekstra ille blir det med flere pastellfarger i samme antrekk. Lys rosa, kortermet skjorte med lys gul shorts? Helt greit hvis du er fire cm. høy og bor i dukkehuset til lille Emma på fem år.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Cathrine88 skrev:

Pasteller. Ekstra ille blir det med flere pastellfarger i samme antrekk. Lys rosa, kortermet skjorte med lys gul shorts? Helt greit hvis du er fire cm. høy og bor i dukkehuset til lille Emma på fem år.

Ååååh, jeg digger en mann i råsa skjorte. Brun mann i råsa skjorte og linbukse og loafers. *sikle*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjorter med korte ermer

Anonymkode: 4b3c2...0a2

Det er virkelig ikke pent!

Anonymkode: d7bec...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små, korte jeansshortser er heslig. 

For store bukser.

Anonymkode: d7bec...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste er når jeg blir stående å stirre på en mann fordi jeg er så fascinert over hvordan han har klart å få på seg noe som må være lillesøsteren sin skinny jeans. Sitter så stramt at de ikke kan ta knebøy og stopper 10cm over ankelen... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...