Gå til innhold

Feil i mannlig kles stil - FYR LØS !


MrBig

Anbefalte innlegg

Hei hei , hva mener dere damer er no-go !! (er ikke så interessert i alt som dere liker altså) 

Alt fra kles stil , sko , merker osv.. 

 

Kom med tipsene, så slipper dere kanskje å se de igjen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De shortsene/buksene som stopper mitt på leggen. Grrrrruuuusomt!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressjakke til joggebukse.

Anonymkode: 7ad5e...5c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatter generelt, men verst av alt er fedora. Aldri noensinne bruk en fedora. 

Anonymkode: 40b43...9d9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mannfolk over 30: Alt for store t-skjorter og bukser som sagger. Lær dere størrelsen deres, folk!

Det er også en kunde på sentret jeg jobber som konstant går i tights. Tror han er rundt 40-45. Please please please si at dette ikke er en greie. Det ser helt grusomt ut.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sokker i skoa når man har på shorts....

singletter generelt... veldig få menn kler dette plagget!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Et klesskap som kun består av klær i ulike gråtoner

-Et altfor stort fokus på at absolutt alt skal være merker (fra sokker til klokker)

-Sokker i sandalene med mindre det er praktisk 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker i sandaler.

Bare triste gråtoner kombinert med svart, marineblått og militærgrønt.

Dameklær. Ingenting er så turnoff som menn i dameklær!

Anonymkode: a0731...fa1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Røde bukser! Og enig i singleter,for ja,det er få som kler det. Joggebukser er aller verst da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans (og overdeler som er veldig stramme)

Tights

Mye dilldall og tilbehør (hatter, rare solbriller, ringer etc.)

Chinos 

Lange sokker til shorts

Singletter

3/4 bukser

Mokasiner

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Alt som ser for utstudert ut, slik som masse smykke og dilldall. Hovudplagg er fint om dei har ein hensikt. 

Djup utringing. Berre nei. 

Mokkasiner blir sjeldan bra. 

Høgvannsbukser! Det er visst moderne no, og kjære vene så teit det ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte sokker i hvite sneakers

chinos og disse røde "chinos-shortsene"

skinny-jeans

Cord-fløyel (beklager, kjære)

 

Anonymkode: 09b88...133

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med smykker.

1_Plnty_Menn_bruker_ikke_smykker_foto_Ida_Brekke_2014

Med mindre man er JaY-Z og rapper, da er det innafor. Det verste er singlet toppet med harry gullsmykke i halsen.  

En annen stil jeg ikke liker er pappagutt-stilen, beste vest, med poloskjorte med kragen opp og merkeklær til en formue. Det er bare såå lite attraktivt.

Cheap_LVGUCCIArmani_DG_Polo_Tshirts.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, FayFerner skrev:

Menn med smykker.

1_Plnty_Menn_bruker_ikke_smykker_foto_Ida_Brekke_2014

Med mindre man er JaY-Z og rapper, da er det innafor. Det verste er singlet toppet med harry gullsmykke i halsen.

 

Glemte å si at jeg syns han karen der er über-smukk så det holder, ville hatt problemer med å motstå han, men hadde han kommet rekende med de smykkene der hadde jeg løpt for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V-skjorter. Dyp utrigning.. Usj.
Skjorter som er kneppet opp altfor langt. Vi snakker to knapper igjen før hele skjorten er åpen! :fnise:

Anonymkode: c8a94...b13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

V-skjorter og gamle slitte klær/sko. Spesielt sko. Er så mange som går med gamle stygge joggesko. I tillegg de som går med klær og sko som er ment for menn mye eldre enn dem. Det finnes kjerringklær for menn og det ser rart ut når unge menn går med sko og klær ment for eldre menn. 

Pappagutt-stil. Skriker bare at man har foreldre som kjøper alt til deg og at du aldri har tatt en avgjørelse selv. 

V-skjorter. Ser bare dumt ut. Som mini-miniskjørt på kvinner. 

Slitte eller gamle sko og klær. Ser utrolig mange menn som hadde sett 100 ganger bedre ut med nyere klær. Er garderoben fra ungdomsskolen og du selv er over 25 bør du se etter noe nytt. 

Gamle, slitte joggesko. :jolie:argh. 

Lange svarte emo-frakker, hatter og caps. 

Ankelbukser.. just no. 

Singletter. 

Klær som ikke har passform. Let etter klær som viser det som er fint og skjuler det du ikke liker. Er ikke noe fint med klær som ser ut som telt.

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

- Singlet. Uansett hvor veltrent du er så ser det ikke bra ut. Det er ikke sjeldent at de svært så trente karene som ligner Michelin mannen går kledd i singlet. Det ser så utrolig lite bra ut. Velg heller en t-skjorte med korter ermer. Vil du vise frem musklene dine, gå helle uten noe på overkroppen. Dette er nummer 1, virkelig!
- V-hals. Dette kan se hett ut på "den rette mannen", men det er alt i alt ikke pent i det eller flatterende i det hele tatt. 
- Skjorter med mønster. Rett og slett grusomt, type Cam i Modern Family eller bare striper, sirkler, prikker... Nei. Ikke mønster. Ensfarget skjorte eller ingen skjorte. 
- Buksen ned på knærne. Jeg syns på sett og vis det noen ganger kan være litt sexy om buksa sitter løst, men som oftest foretrekker jeg at den sitter ledig men ordentlig på rumpa til mannen. Når man ser halve rumpa, uavhengig om den er dekket av bokseren eller ikke, så ser det ikke bra ut. Det har heller ingenting å si om rumpa er rund og lekker. Da dropper du heller hele buksa om du vil vise den frem! 
- Frakk. Kun godtkjent om mannen går kledd i dress samtidig. Da er det mer kledelig. 
- Lakksko. Syna aldri det ser bra ut og liker det rett og slett ikke. Skinnsko foran lakk anytime. 
- Caps bak fram. Caps, enten med flat eller buet skjerm er greit så lenge den er rett vei, altså med skjermen frem. 
- Brun skinnjakke. Bare nei. Enten svart skinnjakke eller ingen skinnjakke. 
- For store klær, for små klær. Velg riktig passform! Det ser ikke bra ut med en for stor bukse eller for stor t-skjorte, samme gjelder altfor tettsittende t-skjorter. 
- Skinny jeans. Nei!!!! Loose fit, ok. Regular fit, ok. Skinny fit, nei. Nei. Nei! 
- Truser. Jeg foretrekker mannen i boksere. Om du derimot har en solid grunn til å velge truse fremfor bokser, ok, greit. Kanskje. 
- Polo t-skjorte. Jeg tror det heter det, disse skjortene med sånn rar krage fra merker som Ralph Lauren og Lacoste. Gjelder også de som er langermet.
- Skjorte + cardigan. Nei, igjen. Bare nei. 
- Adidas joggebukser. Dere vet de buksene som er "shiny" i stoffet og ikke kjennes myke ut, men glatte? De er så fæle! Joggebukse på menn er hett det, men ikke denne typen. Nei! 
- Boblejakke. Noe jeg generelt ikke syns ser bra ut på noen. Fryser man kan man investere i en ganske god og varm jakke som ikke ser ut som en boblejakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...