Gå til innhold

Feil i mannlig kles stil - FYR LØS !


MrBig

Anbefalte innlegg

Hei hei , hva mener dere damer er no-go !! (er ikke så interessert i alt som dere liker altså) 

Alt fra kles stil , sko , merker osv.. 

 

Kom med tipsene, så slipper dere kanskje å se de igjen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De shortsene/buksene som stopper mitt på leggen. Grrrrruuuusomt!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressjakke til joggebukse.

Anonymkode: 7ad5e...5c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatter generelt, men verst av alt er fedora. Aldri noensinne bruk en fedora. 

Anonymkode: 40b43...9d9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mannfolk over 30: Alt for store t-skjorter og bukser som sagger. Lær dere størrelsen deres, folk!

Det er også en kunde på sentret jeg jobber som konstant går i tights. Tror han er rundt 40-45. Please please please si at dette ikke er en greie. Det ser helt grusomt ut.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sokker i skoa når man har på shorts....

singletter generelt... veldig få menn kler dette plagget!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Et klesskap som kun består av klær i ulike gråtoner

-Et altfor stort fokus på at absolutt alt skal være merker (fra sokker til klokker)

-Sokker i sandalene med mindre det er praktisk 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker i sandaler.

Bare triste gråtoner kombinert med svart, marineblått og militærgrønt.

Dameklær. Ingenting er så turnoff som menn i dameklær!

Anonymkode: a0731...fa1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Røde bukser! Og enig i singleter,for ja,det er få som kler det. Joggebukser er aller verst da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans (og overdeler som er veldig stramme)

Tights

Mye dilldall og tilbehør (hatter, rare solbriller, ringer etc.)

Chinos 

Lange sokker til shorts