Gå til innhold

Berlin noen som vet om dette hotellet er sentralt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle informasjon om hotellet står jo der...

Hva mener du med trygt? Det er et svært firestjerners hotell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berlin er en veldig stor by, så uansett hvor du bor, vil du bo nært enkelte severdigheter, og langt borte fra andre. Men det er lett å komme seg rundt med U-Bahn/S-Bahn og buss. Plasseringen til hotellet deres er helt grei, i shoppingområdet ved Zoologisk hage, men et stykke fra Brandenburger Tor/Checkpoint Charlie/Museumsinsel.

Har aldri opplevd at et hotell i Berlin ikke har vært trygt, og jeg har bodd i noen lugubre nabolag... Det trenger dere ikke tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motsatt av Jacuzzi opplevde jeg Berlin som utrolig ekkel og utrygg by, ble stirret på hver gang jeg forlot hotellet, alle kom bort, og det var verst på kveldstid. VIlle aldri funnet på å dra fra hotellet alene etter kl 20 på kvelden, selv på hverdagene. Mye fylliker, truende oppførsel og seksuell trakassering. Bo i nærheten av Kufursdamm, Zooligisk hage eller Alexanderplatz. Berlin har store avstander men veldig kjekk offentlig transport. Kjøp dagskort og bruk S-bahn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den 7/16/2016 at 22.07, Vackra skrev:

Motsatt av Jacuzzi opplevde jeg Berlin som utrolig ekkel og utrygg by, ble stirret på hver gang jeg forlot hotellet, alle kom bort, og det var verst på kveldstid. VIlle aldri funnet på å dra fra hotellet alene etter kl 20 på kvelden, selv på hverdagene. Mye fylliker, truende oppførsel og seksuell trakassering. Bo i nærheten av Kufursdamm, Zooligisk hage eller Alexanderplatz. Berlin har store avstander men veldig kjekk offentlig transport. Kjøp dagskort og bruk S-bahn.

Det er nok lurt å vente med å dra til storbyer til man er voksen nok til å klare seg alene, samt å orientere seg. 

Anonymkode: bdd07...14d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt problemer i Berlin, til tross for mange turer dit de siste årene. Unntaket er området rundt Görlitzer Park, hvor det kan være litt ubehagelig.

Jeg ville valgt plassering av hotell i forhold til hva jeg skulle gjort i Berlin. Nærhet til kollektivt er også viktig.

Anonymkode: 46a48...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...