Gå til innhold

Fikk ny, pen kjæreste - eksen vil plutselig ha meg tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt inspirert av denne tråden: 

Tror absolutt det kan være noe i dette. 

Hadde søt kjæreste i ca. 1 år, før dette endte med brudd. Hun var mye sur og respekterte meg ikke så veldig på slutten - før hun gjorde det slutt. Jeg ble ganske knust der og da, men bestemte meg for (og klarte!) å komme meg videre. Så traff jeg ei ny jente; som på de aller fleste måter er "bedre" enn min forrige kjæreste. Blant annet mye mer respektfull, samtidig som hun er hakket penere og har penere kropp. Etter at det ble kjent at vi hadde noe på gang, ble eksen min plutselig veldig interessert igjen. Dette kan vel neppe være tilfeldig? Er det rett og slett fordi hun ser at en annen vil ha meg? 

 

Anonymkode: 52705...f2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart! Har opplevd det samme av en eks å damer som avviste meg før. Tror ikke damer liker selve mannen og hans personlighet, men hvordan han får henne til å føle seg:fnise: 

Anonymkode: eaad7...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette har alle menn som har fått ei fin dame opplevd. 

Plutselig dukker det opp damer fra fjern og nær som plutselig og tilfeldigvis vil gjenoppta kontakten. 

Men snart er vel tråden full av damer som skal benekte at det er slik :rolleyes:

Anonymkode: 2b5eb...432

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert noen jenter som angrer når de ser eksen med en ny selv om det var de som gjorde det slutt. Tror nok ikke det er noe god idé å gå tilbake til eksen da, ikke at jeg tror du har planer om det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette har alle menn som har fått ei fin dame opplevd. 

Plutselig dukker det opp damer fra fjern og nær som plutselig og tilfeldigvis vil gjenoppta kontakten. 

Men snart er vel tråden full av damer som skal benekte at det er slik :rolleyes:

Anonymkode: 2b5eb...432

Skjer dette kun forde den nye kjæresten er pen?

Anonymkode: f5ed0...367

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjer dette kun forde den nye kjæresten er pen?

Anonymkode: f5ed0...367

Nei.

Og dessuten kommer menn løpende sånn også, så det er ikke bare jenter 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Evilposelos skrev:

Nei.

Og dessuten kommer menn løpende sånn også, så det er ikke bare jenter 

Jo. Fordi hun vil ha hans vurdering om hun er god nok også, hun vil øke sin selvtillit å selvfølelse ved å få bekreftelse. 

Anonymkode: eaad7...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette har alle menn som har fått ei fin dame opplevd. 

Plutselig dukker det opp damer fra fjern og nær som plutselig og tilfeldigvis vil gjenoppta kontakten. 

Men snart er vel tråden full av damer som skal benekte at det er slik :rolleyes:

Anonymkode: 2b5eb...432

Jeg skal ikke nekte. Min samboer fikk melding av TO ekser da han satt seg i forhold med meg på facebook. Hun ene spurte om kaffe og hun andre om de skulle finne på noe en dag i sola. :dry:

Anonymkode: 5a8bf...d4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Fordi hun vil ha hans vurdering om hun er god nok også, hun vil øke sin selvtillit å selvfølelse ved å få bekreftelse. 

Anonymkode: eaad7...403

Nei det har ikke så mye å si, så lenge han er innenfor normalen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble sammen med mannen min, ble han kontaktet av eksene sine. Det var åpenbart at de ville ha kontakt. Hun ene skrev at jeg måtte være klar over at mannen min fremdeles brukte bilder som var tatt av henne osv.

Jeg har iallefall vist dem at jeg ikke bryr meg :rolleyes:  Og jeg leker med tanken om å sende hun ene et bilde av oss når vi fikk baby:fnise:

Hvorfor tar ekser kontakt så snart han ble sammen med meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Evilposelos skrev:

Nei det har ikke så mye å si, så lenge han er innenfor normalen. 

Fordi hun eksen vet at du er penere en henne:)

Anonymkode: eaad7...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Evilposelos skrev:

Nei det har ikke så mye å si, så lenge han er innenfor normalen. 

Joda, for en meget pen jente med god selvtillit. 

Anonymkode: eaad7...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få panikk når de innser at det er for seint gjør mange, både menn og kvinner. Eksen min gikk fullstendig av skaftet da jeg fikk meg ny kjæreste. Han gjorde alt han kunne for å prøve å splitte oss og lage problemer for oss.

Anonymkode: 29e91...b2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler nok lite om hvordan din nye kjæreste ser ut, og mer om at hun får litt panikk og tenker at hvis hun skal få deg tilbake må det skje nå. Mens det nye forholdet er ferskt. 

Anonymkode: 1fa18...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har en helt klar sammenheng. Du og din personlighet spiller nok liten rolle i denne plutselige omvendingen, men heller at du har fått en så bra kjæreste (utad hvertfall) og hvorden dette får eksen din til å føle seg. 

Jeg håper mange gransker sin egen interesse dersom de plutselig vil involvere seg med eksen igjen etter at han/hun har fått ny kjæreste. Det håper jeg gjelder den andre veien også. Begge parter bør være litt skeptiske. 

Anonymkode: 13629...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke nekte. Min samboer fikk melding av TO ekser da han satt seg i forhold med meg på facebook. Hun ene spurte om kaffe og hun andre om de skulle finne på noe en dag i sola. :dry:

Anonymkode: 5a8bf...d4f

Vanskelig å tro at det finnes slike nek.

Anonymkode: 36188...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, for en meget pen jente med god selvtillit. 

Anonymkode: eaad7...403

Neida de kommer løpende samme hvordan den nye ser ut, så lenge det er innenfor normalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. juli 2016 at 14.23, AnonymBruker skrev:

Å få panikk når de innser at det er for seint gjør mange, både menn og kvinner. Eksen min gikk fullstendig av skaftet da jeg fikk meg ny kjæreste. Han gjorde alt han kunne for å prøve å splitte oss og lage problemer for oss.

Anonymkode: 29e91...b2b

Men hvorfor ønsket han å splitte dere, når han egentlig ikke ville være sammen med deg?

Endret av SøtMelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...