Gå til innhold

Veien mot en liten mini-me (oss)


charmisss

Anbefalte innlegg

På tide å opprette dagbok her, har lest i alle jeg har funnet og er jo helt sikkert såå gøy å se tilbake på. :rolleyes:


Jeg er 28 år og har nettopp sluttet på p-pillene. Hadde bortfallsblødning for 2 uker siden og om kroppen fungerer optimalt så begynner det å nærme seg eggløsning. Så var det spørsmål om kroppen vil komme tilbake i gjenge etter noen år på p-piller.. 
Jeg var gravid for 10 år siden (lang historie...) som ikke endte med et barn, men jeg vet ihvertfall at jeg kunne bli gravid den gang, så krysser fingrene for at jeg fortsatt kan det. Er kjempeheldig og har verdens beste samboer som også gleder seg masse. :rodmer:

Endret av charmisss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i gjengen :D 

Satser på at kroppen kommer seg raskt, spennende å følge med :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Joe12 skrev:

Velkommen i gjengen :D 

Satser på at kroppen kommer seg raskt, spennende å følge med :D 

 

Takk for det. 
Tester med EL-tester hver dag nå, fikk en svaak strek imorres, tester senere idag også for å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at jeg har/har hatt eggløsning idag eller inatt. Tok en EL test igår som var veldig sterk, samt hadde smerter i eggstokkene, spesielt på høyre side som var skikkelig ubehagelig. Nesten som treningsverk, bare i livmoren:fnise:
Lagt inn aksjer de tre siste dagene også, så dette blir veldig spennende. Hvis det er sånn at egget faktisk slapp allerede nå, så må jeg si at jeg føler meg veldig heldig som har en kropp som kom på rett kjør så fort etter p-pillene. :blomst:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen! Blir spennende å følge med, er selv i pp1. Krysser fingrene for oss begge, og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! :D Så spennende, kanskje dere er heldige og setter spiren første gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Leviora skrev:

Hei og velkommen! :D Så spennende, kanskje dere er heldige og setter spiren første gangen!

 

Tusen takk! :) Jeg kjenner ingen symptomer og føler meg helt som vanlig, så jeg tror nok ikke det. Men om den sitte ila høsten så er jeg strålende fornøyd. Leser dagboken din også forresten:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. juli 2016 at 10.35, soljordbær skrev:

Velkommen i gjengen! Blir spennende å følge med, er selv i pp1. Krysser fingrene for oss begge, og lykke til:)

Takk i lige måde, masse lykke til du og:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen en liten hilsen :) Vil gjerne følge med her framover! Det høres jo absolutt ut som kroppen din har kommet rett inn i syklus med eggløsning med en gang. Da blir det spennende framover. Ingen symptomer kan også være et symptom :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 23 og DPO 8.

Litt murringer her og der i nedre regioner, men ingenting annet som kan tolkes som symptomer. Hadde heller ikke regnet med at det kom til å gå fort, så det går helt fint at det ikke blir klaff nå. Kommer nok likevel til å ta en test på søndag for å se. H
Og er det bare meg, eller har tiden aldri gått så sakte før som etter at jeg slutta på pillene? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går sakt når man prøver.. og for hver DPO som går, så går den litt saktere.. og litt saktere.. og enda saktere. DPO-dagene er verre enn adventstiden når man var 6 år!

 

Krysser fingrene. Spennende med prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. juli 2016 at 9.42, Havrekjeksen skrev:

Tiden går sakt når man prøver.. og for hver DPO som går, så går den litt saktere.. og litt saktere.. og enda saktere. DPO-dagene er verre enn adventstiden når man var 6 år!

 

Krysser fingrene. Spennende med prøving :)

Ja, ikke sant. Forskjellen da var at jeg kunne snikklemme på pakkene.. :ph34r: Tålmodighet har aldri vært min sterke side, men det går helt fint å vente litt før det klaffer. Har til og med lagt det inn i beregningen, så.

Har notetert meg suksessoppskriften din, hvis ikke det fungerer så vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 10. 
Tok en test igårkveld og der var det jaggu en rosa strek. Hodet mitt sier at det bare var en falsk positiv, og idag fikk jeg blendahvit test, dog ikke med morgenurin. Får ta en ny test imorgen og se. Å hjelpes meg, dette ble plutselig litt skummelt. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så spennende! Krysser fingrene for at den rosa streken dukker fram igjen i morra tidlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Illy skrev:

Å, så spennende! Krysser fingrene for at den rosa streken dukker fram igjen i morra tidlig! :)

 

Tusen takk! Nå oppdager jeg ikveld at jeg er tom for tester, fryktelig urutinert av meg..Får handle inn litt imorra også teste på fredag. Tør nesten ikke teste vettu, i frykt for hva resultatet blir.:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 27. juli 2016 at 19.44, Havrekjeksen skrev:

Spar til morgenurin så tidlig, jeg krysser alt jeg har også! :)

Takk for støtten!

CD 27 og DPO 12.

Jeg er gravid. Helt klart positiv test både igår kveld og idag. Jeg er helt paff, har ikke engang rukket å få mensen etter pilleslutt. 
Blander mellom å glede meg enormt, være livredd for hva dette innebærer og ikke minst være redd for at spira forsvinner like fort som den kom. Har omtrent ikke sovet inatt, bare googla og grubla.:laugh:

 

 

5nr8ti.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :D Skjønner godt at du googler og grubler. Tida fram mot 12 uker er nok skummel og spennende. Men det er sannsynlig at dette går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...