Gå til innhold

Har noen her prøvd Fillerina?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes du at det fungerte? Hvilken grad brukte du og hvor gammel er du?

Vurderer å forsøke dette, men skulle gjerne hørt om noen andre har erfaring først.

Anonymkode: 3fcdb...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var veldig interessert i dette en stund for et års tid tilbake da jeg så en reklameplakat utenfor apoteket. Jeg er 22 - så jeg har overhodet ingen rynkehud, men begynner å få noen fine linjer jeg godt kunne tenkt meg å stanse utviklingen av. :P 

Prøvde å lese omtaler om det på nett, men fant veldig lite - og det jeg fant gjorde meg ikke akkurat frelst. Jeg vil tro at det kan gjøre huden mykere, men jeg tviler sterkt på at det vil fjerne eller minske rynker. Hvis det hadde vært så fantastisk, tror jeg det ville blitt langt større og ryktet ville spredt seg fort. Idéen bak er fantastisk - om det hadde fungert ville jeg kjøpt det fast. Men om det så funker litt, tror jeg dette er noe du må bruke konstant, og ikke bør slutte med. Det blir derfor dyrt. Er redd botox og restylane er det eneste som faktisk fungerer. Samme gjelder for cellulitter og strekkmerker - kremer kan ikke fikse det.. Slanketabletter du får på det legale marked - bare humbug.. 

Men det er selvfølgelig verdt et forsøk. :) Ellers ville jeg prøvd kremer med a-vitaminsyrer, det er visst det eneste av krem som faktisk kan minske rynker. Fås på resept.

Anonymkode: 915f4...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bump

Jeg har forresten passert 40,så jeg tror at jeg muligens vil se en virkning bedre enn noen som er tidlig i 20-årene, men hadde vært fint å høre fra alle aldersgrupper likevel. 

Anonymkode: 3fcdb...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har kjøpt en pakke i dag, grad 2. Er 31 år, egentlig lite linjer, men skal se om jeg kan få litt mer volum i kinnene, som det står på pakken. Skal prøve å huske å oppdatere her etter hvert.

Anonymkode: 35b8f...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 16.9.2016 den 3.05, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt en pakke i dag, grad 2. Er 31 år, egentlig lite linjer, men skal se om jeg kan få litt mer volum i kinnene, som det står på pakken. Skal prøve å huske å oppdatere her etter hvert.

Anonymkode: 35b8f...8ec

Da kan jeg komme med oppdateringen; det funker ikke. Bare tull. Bortkastede penger. Det er tydelig at filler-stoffet må inn under huden for å gi noen effekt, å legge det oppå har ikke noe for seg.

Anonymkode: 35b8f...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.10.2016 den 19.50, Prestekragen skrev:

Bruk pengene på a-vitaminkrem og restulane/botox (om du vil) isteden

Det har jeg gjort nå. Dyrt, men man ser i hvert fall resultater...

Anonymkode: 35b8f...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...