Gå til innhold

Mannen maser og tenker kun på sex. Normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg rar som aldri vil bo med en dame eller få barn og ha en slik a4 liv:rolleyes: Det kribler liksom ikke i magen etter å gjøre det. For et liv det må være.......Hvorfor går menn med på slikt? 

Anonymkode: 52c62...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Dette er jo voldtekt, og han burde anmeldes og straffes knallhardt.

Anonymkode: df41e...60e

Beklager, altså. Om en dame bruker sex som byttemiddel for å oppnå noe annet, så er det virkelig ikke voldtekt. Da er det ens egne grenser man bør jobbe med, ikke partnerens. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Iddy skrev:

Du vil ha nærhet, men ikke sex? Den er litt "tricky" ettersom nærhet stort sett fører til sex, og er et ganske velbrukt virkemiddel hos partnere som nettopp sliter med nettopp denne dynamikken. 

Det er jo nettopp dette som er problemet. Vi kvinner vil ha nærhet, uten at det nødvendigvis må føre til sex hver gang, men når det forventes hver gang, han blir sint, sur, skuffet hvis det ikke skjer, så blir det press som vi ikke klarer å innfri over tid, som da resulterer i mindre og mindre nærhet og en plikt-sex avogtil når det er nødvendig. Ikke det at vi ikke ønsker nærhet, men når ståa blir slik, unngår vi det, for å slippe sexpresset. Det resulterer i en spiral som det er vanskelig å komme utav. Så i mitt hode, ødelegger dere for dere selv. 

Anonymkode: 0955b...630

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette representativt? Tenker/føler flertallet av menn slik? 

Jeg som kvinne har aldri hatt noen som helst anelse at menn tenker slik. Jeg kan kun snakke for meg selv, og i min verden er en orgasme fantastisk, men det betyr ikke noe mer fordet, jeg trenger det ikke igjen i morgen....

Nei la oss ikke håpe det, jeg er ett psykologisk basketcase som har vært igjennom en katalog av psykolog og kjemi: og dette er min mest fungerende form. 

Men det var ett eksempel på at press kommer i ulike former. Det du ser som press, er en annens symptom.

Og akkurat hvordan folk klarer å oppleve en fantastisk orgasme og så si " ja da var det gjordt" isteden for " jeg kunne tenkt meg en til av den" er vel noe av grunnen til at jeg er der jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp dette som er problemet. Vi kvinner vil ha nærhet, uten at det nødvendigvis må føre til sex hver gang, men når det forventes hver gang, han blir sint, sur, skuffet hvis det ikke skjer, så blir det press som vi ikke klarer å innfri over tid, som da resulterer i mindre og mindre nærhet og en plikt-sex avogtil når det er nødvendig. Ikke det at vi ikke ønsker nærhet, men når ståa blir slik, unngår vi det, for å slippe sexpresset. Det resulterer i en spiral som det er vanskelig å komme utav. Så i mitt hode, ødelegger dere for dere selv. 

Anonymkode: 0955b...630

Hvis det forventes hver gang kan det være en indikasjon på at nærhet i forholdet er en mangelvare. Min påstand er at par som har hyppig sex viser også mer nærhet generelt. Dvs. at man kan holde rundt hverandre å se en film uten at man på død og liv må noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hausfrau Merkelmor
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare en liten avsporing, og forbehold på att alle er ikke slik men...

Naturen er jo perfekt, og menneskekroppen likeså, til mer en lærer om natur og menneske, til mer imponert blir man over hvor fantastisk dette fungerer. 

Men i den tanken, på generell basis, hvorfor er vi skapt slik at mannen har stort behov for sex, men kvinnen har mye mindre behov? Dette skaper etter som jeg forstår stor frustrasjon hos menn når det blir for sjeldent, og vi kvinner er lei det konstante presset om at det må skje oftere. Når naturen er så perfekt, hvorfor har vi mennesker dette avviket her?! 

Jeg er en av dem som synes 2 ganger i uka er mer enn nok, og trøster meg med at presset vil avta når han blir 40 +, det skal bli herlig å kunne få omsorg i form av klem og berørelse/kos uten at det forventes sex. Lurer forresten på hvordan dette hadde virket om det var omvendt? Hvordan hadde menn likt å leve under et slikt konstant press år etter år?

Anonymkode: 0955b...630

Hva er det som er så perfekt i naturen? Dessuten er det perfekt. Det er moderne samliv og monogame forhold som er problemet. I det kvinner mister sexlysten og menn bevarer sin, så gir det bare mer incentiv for å gå for nye og yngre kvinner, som igjen er optimalt for reproduksjon. Det er perfekt, det er dere kvinner som er problemet her som ikke skjønner at menn ikke har lyst til å leve de livene dere ser for dere. Men mot sex så går de med de med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Resignert skrev:

Er det virkelig så vanskelig å forstå at menn ser annerledes på det enn kvinner. Kanskje mannen synes sex er viktigere enn alt mulig rart som damer anser som vanlig "travelt" familieliv?

I så fall burde mannen oppvise nok intelligens til å skjønne at klåing og tafsing ikke fungerer, og heller frivillig gå over til metoder som fører til at kona får lyst til å ha sex med ham. 

Anonymkode: 2bc73...c1e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har vært i et langvarig forhold. Vi har barn og hele pakka. Sexlivet var spennende i begynnelsen, men dabbet av litt etter hvert som forelskelsen ga seg og barna kom. Jeg har vært mer fokusert på søvn, enn på sex og har hatt veldig lite lyst. Jeg har likevel tilfredsstilt mannen, og blitt med på ting jeg i utgangspunktet ikke hadde så veldig lyst til. Noen ganger føler jeg at jeg selger meg, for han foreslår å gi meg noe/la meg få "viljen" min, mot at han får sex. 

Jeg føler også at alt dreier seg om det seksuelle. Føler han alltid må ta på meg på en seksuell måte, ikke "bare" kjærlig. Føler han ALLTID har en baktanke om sex. Dersom han styrker på meg, så må han alltid prøve seg på steder. Kan ikke stryke meg på låret uten å ta litt i skrittet. Og så er det det evige maset..

Nå har dette ført til at jeg ble skikkelig lei. Orket ikke sex, og fikk han til å skjerpe seg som familiefar (være mindre egoistisk mm). Nå har jeg prøvd litt igjen, for å se om det hjelper.. men da maser han bare mer og mer. 

Er det bare sånn menn er, og jeg må bare akspetere det?! 

Anonymkode: d1701...116

Du bruker sexnekt og ber han skjerpe seg. Altså hans feil. Lite vilje til å se motpartens behov her altså. Det virker rett og slett ikke som du er så veldig interessert i sex lenger, og at du forventer at mannen din også burde ha mindre lyst. Dette fordi "forelskelsen ga seg og barna kom".

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du forklart ham om ditt tenningsmønster, vet han i det hele tatt at det han driver med ikke fungerer på deg? 

Jeg synes også at overdreven tafsing og mas er uutholdelig, og jeg kan formelig føle sexlysten forsvinne når noen holder på sånn. Løsningen for meg ble å si klart ifra st jeg gjerne ville ha sex med ham, men at han var nødt til å forandre fremgangsmåte. Så forklarte jeg hva jeg ble tent av, og han forklarte meg hva han likte best (det var merkelig nok ikke masing som var hans greie). Vi fant en gyllen middelvei som gjorde at vi hadde mer sex, og at jeg faktisk kunne bli kåt på ham også. 

Anonymkode: 410d2...e59

Du kunne FAKTISK bli kåt på han? :klo: Kom dette som en overraskelse på deg? Hvorfor i granskauen ble du sammen med han?

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp dette som er problemet. Vi kvinner vil ha nærhet, uten at det nødvendigvis må føre til sex hver gang, men når det forventes hver gang, han blir sint, sur, skuffet hvis det ikke skjer, så blir det press som vi ikke klarer å innfri over tid, som da resulterer i mindre og mindre nærhet og en plikt-sex avogtil når det er nødvendig. Ikke det at vi ikke ønsker nærhet, men når ståa blir slik, unngår vi det, for å slippe sexpresset. Det resulterer i en spiral som det er vanskelig å komme utav. Så i mitt hode, ødelegger dere for dere selv. 

Anonymkode: 0955b...630

Kvinner vil ha nærhet og kos, menn vil ha sex. Er det mer akseptabelt at en kvinne foreventer å få kos og nærhet uten sex, enn at en mann forventer sex?

Man kan mene hva man vil om sex, men sex er for veldig mange et helt essensielt behov. Et jevnlig behov. For mange, inkludert meg selv, er regelmessig sex et absolutt behov for at forholdet skal vare. Hadde jeg hatt en partner som ikke var på mitt nivå når det kommer til sexlyst hadde det rett og slett ikke fungert. Det høres kanskje overfladisk ut, men slik er det.

Det jeg reagerer mest på er unnskyldningen om at småbarnsperioden gjør at man blir så trett og sliten at man ikke gidder ha sex. Det er vel nettopp i denne perioden at man bør ha mye sex, nettopp for å styrke båndene mellom hverandre. Det er merkelig at dagens småbarnskvinner er for sliten til å ha sex med mannen sin, men mer enn nok opplagt til å gå ut i jobb 3 måneder etter fødsel......

For meg handler dette om én ting; Sexbehovet bør være noenlunde det samme hos begge parter, hvis ikke blir det trøbbel. Og det er kun én måte å finne ut om man har noenlunde samme behov, nemlig k o m m u n i k a s j o n.

Anonymkode: df41e...60e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hausfrau Merkelmor
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker sexnekt og ber han skjerpe seg. Altså hans feil. Lite vilje til å se motpartens behov her altså. Det virker rett og slett ikke som du er så veldig interessert i sex lenger, og at du forventer at mannen din også burde ha mindre lyst. Dette fordi "forelskelsen ga seg og barna kom".

Du kunne FAKTISK bli kåt på han? :klo: Kom dette som en overraskelse på deg? Hvorfor i granskauen ble du sammen med han?

Kvinner vil ha nærhet og kos, menn vil ha sex. Er det mer akseptabelt at en kvinne foreventer å få kos og nærhet uten sex, enn at en mann forventer sex?

Man kan mene hva man vil om sex, men sex er for veldig mange et helt essensielt behov. Et jevnlig behov. For mange, inkludert meg selv, er regelmessig sex et absolutt behov for at forholdet skal vare. Hadde jeg hatt en partner som ikke var på mitt nivå når det kommer til sexlyst hadde det rett og slett ikke fungert. Det høres kanskje overfladisk ut, men slik er det.

Det jeg reagerer mest på er unnskyldningen om at småbarnsperioden gjør at man blir så trett og sliten at man ikke gidder ha sex. Det er vel nettopp i denne perioden at man bør ha mye sex, nettopp for å styrke båndene mellom hverandre. Det er merkelig at dagens småbarnskvinner er for sliten til å ha sex med mannen sin, men mer enn nok opplagt til å gå ut i jobb 3 måneder etter fødsel......

For meg handler dette om én ting; Sexbehovet bør være noenlunde det samme hos begge parter, hvis ikke blir det trøbbel. Og det er kun én måte å finne ut om man har noenlunde samme behov, nemlig k o m m u n i k a s j o n.

Anonymkode: df41e...60e

 

De fleste kvinner har da vel ingen seksuell interesse i mennene deres over hode. Er så mange menn som ikke skjønner det at du ikke klarer å skape evig tenning hos en kvinne selv om de innbiller seg at de er blitt en  attraktiv fyr bare fordi de nå kan betale for middagene og bruker et dyrere etterbarberingsvann. Kvinner er som regel kun ute etter å få barn og familie, konkurrere med venninner om å bli gift og etablert i enebolig først osv. Det gjelder å bruke kurtiseringsfasen til å få mest mulig sex å la være å bli med på det familieprosjektet. Når kvinner ikke klarer å tenne på menn i 20 årene uten all den kurtisen de forventer, så er det hvertfall ingen grunn til å tro at de skal tenne på menn som skifter bleier, jobber overtid, får stressutslett, pondus og viker. sex er noe kvinner har for å etablere seg. Den eneste tenningen de har er i  å være ettertraktet, ikke på mennene sine. Kvinner blir ikke etablert med menn de tenner på, for de godtar å bli brukt av dem.

Endret av Hausfrau Merkelmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker sexnekt og ber han skjerpe seg. Altså hans feil. Lite vilje til å se motpartens behov her altså. Det virker rett og slett ikke som du er så veldig interessert i sex lenger, og at du forventer at mannen din også burde ha mindre lyst. Dette fordi "forelskelsen ga seg og barna kom".

Du kunne FAKTISK bli kåt på han? :klo: Kom dette som en overraskelse på deg? Hvorfor i granskauen ble du sammen med han?

Kvinner vil ha nærhet og kos, menn vil ha sex. Er det mer akseptabelt at en kvinne foreventer å få kos og nærhet uten sex, enn at en mann forventer sex?

Man kan mene hva man vil om sex, men sex er for veldig mange et helt essensielt behov. Et jevnlig behov. For mange, inkludert meg selv, er regelmessig sex et absolutt behov for at forholdet skal vare. Hadde jeg hatt en partner som ikke var på mitt nivå når det kommer til sexlyst hadde det rett og slett ikke fungert. Det høres kanskje overfladisk ut, men slik er det.

Det jeg reagerer mest på er unnskyldningen om at småbarnsperioden gjør at man blir så trett og sliten at man ikke gidder ha sex. Det er vel nettopp i denne perioden at man bør ha mye sex, nettopp for å styrke båndene mellom hverandre. Det er merkelig at dagens småbarnskvinner er for sliten til å ha sex med mannen sin, men mer enn nok opplagt til å gå ut i jobb 3 måneder etter fødsel......

For meg handler dette om én ting; Sexbehovet bør være noenlunde det samme hos begge parter, hvis ikke blir det trøbbel. Og det er kun én måte å finne ut om man har noenlunde samme behov, nemlig k o m m u n i k a s j o n.

Anonymkode: df41e...60e

Hehe.... "småbarnskvinner"? Men tror uansett sexlysten (altså, manglende sexlyst) hos kvinner som fødte barn for tre måneder siden gjerne skyldes andre ting enn at de utelukkende er sliten. Kroppslige forandringer (rent fysisk). Samt hormonelle endringer. Sier ikke det gjelder alle, men det er en mer logisk forklaring i mine øyne - og for de fleste er det forbigående. Og for noen vil faktisk en dag på jobben føles mindre stressende enn å være hjemme hele dagen med en baby. Så man trenger ikke være opplagt for å gå på jobb. En dag med baby kan være vel så slitsomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.

Det jeg reagerer mest på er unnskyldningen om at småbarnsperioden gjør at man blir så trett og sliten at man ikke gidder ha sex. Det er vel nettopp i denne perioden at man bør ha mye sex, nettopp for å styrke båndene mellom hverandre. Det er merkelig at dagens småbarnskvinner er for sliten til å ha sex med mannen sin, men mer enn nok opplagt til å gå ut i jobb 3 måneder etter fødsel......

 

Anonymkode: df41e...60e

Altså; det er en kjent sak at småbarnsperioden er utmattende og at man i den perioden kanskje ikke har så stort overskudd til sex. Det er jo ei kjennsgjerning at kvinner er de som tar 90% av nattevåk f.eks. Når man ammer 3 ganger om natta+skifter bleier så blir man trøtt. Uendelig trøtt. Og på dagtid så har man babyen som gråter, man skal amme, man må bysse... 

Når barnet blir litt større, type 1 år og begynner i barnehage så er det fortsatt kvinnen som tar det meste av nattevåk. For barnehagebarn våkner ofte fremdeles om natta, mareritt, sykdom, vil ikke sove.. Og, barnehageunger blir ofte syke, særlig første året når de blir utsatt for alle slags bakterier de ikke har vært i nærheten av før. 

Forstår du virkelig ikke at man blir ekstra sliten i småbarnsperioden og må sove når man kan? Hvor skal man finne tid til å ha ekstra masse sex med en baby som henger i puppene? En kolikkunge som hyler sammenhengende i 3-4mnd? Tror du virkelig at man klarer å prioritere ekstra masse sex da?

Og; jeg håper dere mannfolk som også er småbarnsfedre og klager over lite sex stiller opp for ungene på lik linje som moren til deres barn. Hvis dere tar deres del av nattevåk, sykdomsperioder, husarbeid osv osv så skal dere ikke se bort i fra at kona deres får mere overskudd og dermed også mere lyst på sex. 

Edit:

De færreste går ut i 100% jobb 3mnd etter fødselen. 

Endret av skruf
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skruf skrev:

Altså; det er en kjent sak at småbarnsperioden er utmattende og at man i den perioden kanskje ikke har så stort overskudd til sex. Det er jo ei kjennsgjerning at kvinner er de som tar 90% av nattevåk f.eks. Når man ammer 3 ganger om natta+skifter bleier så blir man trøtt. Uendelig trøtt. Og på dagtid så har man babyen som gråter, man skal amme, man må bysse... 

Når barnet blir litt større, type 1 år og begynner i barnehage så er det fortsatt kvinnen som tar det meste av nattevåk. For barnehagebarn våkner ofte fremdeles om natta, mareritt, sykdom, vil ikke sove.. Og, barnehageunger blir ofte syke, særlig første året når de blir utsatt for alle slags bakterier de ikke har vært i nærheten av før. 

Forstår du virkelig ikke at man blir ekstra sliten i småbarnsperioden og må sove når man kan? Hvor skal man finne tid til å ha ekstra masse sex med en baby som henger i puppene? En kolikkunge som hyler sammenhengende i 3-4mnd? Tror du virkelig at man klarer å prioritere ekstra masse sex da?

Og; jeg håper dere mannfolk som også er småbarnsfedre og klager over lite sex stiller opp for ungene på lik linje som moren til deres barn. Hvis dere tar deres del av nattevåk, sykdomsperioder, husarbeid osv osv så skal dere ikke se bort i fra at kona deres får mere overskudd og dermed også mere lyst på sex. 

Edit:

De færreste går ut i 100% jobb 3mnd etter fødselen. 

Jeg synes hele denne diskusjonen begynner å bli merkelig. Jeg tror de aller fleste menn med små barn er innforstått med at sexlivet til en viss grad påvirkes av at man nylig har fått barn. Det sier seg jo selv. Og de som ikke skjønner det (sorry, vet det er teit å dra dette kortet) - de har ikke barn. Er man misfornøyd med sexlivet etter at denne perioden er over... vel, da er det på tide å ta tak i det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravo, Skruf! Vi må bare håpe at i hvert fall noen menn kan få åpnet øynene sine forat spedbarnstiden både er kroppslig utmattende og at mangel på søvn er skrikende.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Druid skrev:

Nei la oss ikke håpe det, jeg er ett psykologisk basketcase som har vært igjennom en katalog av psykolog og kjemi: og dette er min mest fungerende form. 

Men det var ett eksempel på at press kommer i ulike former. Det du ser som press, er en annens symptom.

Og akkurat hvordan folk klarer å oppleve en fantastisk orgasme og så si " ja da var det gjordt" isteden for " jeg kunne tenkt meg en til av den" er vel noe av grunnen til at jeg er der jeg er.

Enig. Hvis man liker og nyter sex, hvorfor vil man ikke ha det? Noen ganger kan det være vanskelig å komme i gang, men når man først er der så er det jo bare deilig og det gir masse overskudd og godt humør og beriker hverdagen. Hvorfor ikke gi seg selv sjansen til å bli kåt og ha god sex selv om man ikke er kåt i utgangspunktet? Noen ganger lurer jeg på om slitne damer vet sitt eget beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Bravo, Skruf! Vi må bare håpe at i hvert fall noen menn kan få åpnet øynene sine forat spedbarnstiden både er kroppslig utmattende og at mangel på søvn er skrikende.

Takk! Husker med skrekk&gru hvor forferdelig den første tiden var...hadde ikke maktet å være sexgudinne der vi skulle hatt ekstra masse sex i den perioden der. Men en baby som ble ammet annenhver time, renselse, ungen gråt i 5mnd.... I tillegg skulle storesøster ivaretas. Og en mann som jobber en jobb med vaktordninger, så det meste falt på meg. 

Heldigvis har jeg en forståelsesfull mann som er såpass klok at han ikke forventet at jeg skulle neglisjere en gråtende baby for å ha masse sex med han. 

Endret av skruf
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg rar som aldri vil bo med en dame eller få barn og ha en slik a4 liv:rolleyes: Det kribler liksom ikke i magen etter å gjøre det. For et liv det må være.......Hvorfor går menn med på slikt? 

Anonymkode: 52c62...b10

Nei du er ikke rar. Det gjelder å finne den rette dama som vil ha sex og mener det er viktig med kos,nærhet og sex. Vise sin kjærlighet. Ikke ei som egentlig ikke tenner på mannen, er bare med han for å være i et forhold, og ikke vil ha sex. Da er det bedre å forbli singel. Singellivet er også deilig. Kan ha så mye sex vi bare vil. Med hvem vi vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Klopp
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker sexnekt og ber han skjerpe seg. Altså hans feil. Lite vilje til å se motpartens behov her altså. Det virker rett og slett ikke som du er så veldig interessert i sex lenger, og at du forventer at mannen din også burde ha mindre lyst. Dette fordi "forelskelsen ga seg og barna kom".

Du kunne FAKTISK bli kåt på han? :klo: Kom dette som en overraskelse på deg? Hvorfor i granskauen ble du sammen med han?

Kvinner vil ha nærhet og kos, menn vil ha sex. Er det mer akseptabelt at en kvinne foreventer å få kos og nærhet uten sex, enn at en mann forventer sex?

Man kan mene hva man vil om sex, men sex er for veldig mange et helt essensielt behov. Et jevnlig behov. For mange, inkludert meg selv, er regelmessig sex et absolutt behov for at forholdet skal vare. Hadde jeg hatt en partner som ikke var på mitt nivå når det kommer til sexlyst hadde det rett og slett ikke fungert. Det høres kanskje overfladisk ut, men slik er det.

Det jeg reagerer mest på er unnskyldningen om at småbarnsperioden gjør at man blir så trett og sliten at man ikke gidder ha sex. Det er vel nettopp i denne perioden at man bør ha mye sex, nettopp for å styrke båndene mellom hverandre. Det er merkelig at dagens småbarnskvinner er for sliten til å ha sex med mannen sin, men mer enn nok opplagt til å gå ut i jobb 3 måneder etter fødsel......

For meg handler dette om én ting; Sexbehovet bør være noenlunde det samme hos begge parter, hvis ikke blir det trøbbel. Og det er kun én måte å finne ut om man har noenlunde samme behov, nemlig k o m m u n i k a s j o n.

Anonymkode: df41e...60e

Enig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Klopp skrev:

Nei du er ikke rar. Det gjelder å finne den rette dama som vil ha sex og mener det er viktig med kos,nærhet og sex. Vise sin kjærlighet. Ikke ei som egentlig ikke tenner på mannen, er bare med han for å være i et forhold, og ikke vil ha sex. Da er det bedre å forbli singel. Singellivet er også deilig. Kan ha så mye sex vi bare vil. Med hvem vi vil. 

Ville ikke du ha barn, mener jeg å huske du har sagt? Hvem skal du få det med? Skal du ha en kjæreste til forlystelse og en annen til å føde barnet ditt? Skal du overta det etterpå og oppdra det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella skrev:

Ville ikke du ha barn, mener jeg å huske du har sagt? Hvem skal du få det med? Skal du ha en kjæreste til forlystelse og en annen til å føde barnet ditt? Skal du overta det etterpå og oppdra det?

Han har fått barn. Sjekk tråden "jeg sitter å griner" under barn og familie..... 

Anonymkode: 3ab45...a39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han har fått barn. Sjekk tråden "jeg sitter å griner" under barn og familie..... 

Anonymkode: 3ab45...a39

Jeg har lest den. Klopp er temmelig selvmotsigende uten at jeg skal trekke frem hva han har skrevet i andre tråder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...