Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Ixnay skrev:

Virker som poenget er å være i bevegelse, så det er sikkert derfor man finner fler med incense når man går. Btw - hvordan bruker man incense og hvordan ser jeg om det er noe jeg har? Har ikke funnet noen pokestop enda, men har heller ikke vært i sentrum. Mulig jeg må en tur inn nå i ettermiddag :fnise:

Uff, har bikket 30 så føler meg litt tåpelig, men så er det litt morsomt med litt "action" mens man er ute og går da. :P

 

Edit for å legge til:

Er for gammel til å ha vært endel av pokemon universet, så jeg henger ikke helt med enda.. Har i alle fall greid å fange en del Pokemons :)

Jeg har til og med bikket 40 og vel så det... 

Jeg har en sønn som digget Pokemon da han var liten, så jeg husker da litt fra alle tegenefilmene :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen andre som ikke kommer seg inn nå...?

Anonymkode: 0564f...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som ikke kommer seg inn nå...?

Anonymkode: 0564f...ad6

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer meg heller ikke inn. :( Er det noen av dere som vet om det er forskjell på å logge inn med Google vs  Pokemon Trainer-konto? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en litt lengre tur i skogen, og møtte ingen pokémon :( Gikk en tur i et boligområde istad, og da fant jeg mange....

Har fanget Squirtle, Spearow, Jigglypuff, Clefairy og Pidgey. Fanget også Vulpix, Drowzee og Meowth, men spillet frøs, så de ble ikke lagret :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, deadmansmarionet skrev:

Jeg kommer meg heller ikke inn. :( Er det noen av dere som vet om det er forskjell på å logge inn med Google vs  Pokemon Trainer-konto? 

Jeg har google, men kommer ikke inn

Anonymkode: 0564f...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Aaah, har så lyst til å spille! Men serverne er nede nå.. men når de er tilbake skal jeg bruke incense så jeg får fanga noen her i Sør-Amerika også. Så at det er fire pokemon i nærheten for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Shinigami skrev:

Gikk en litt lengre tur i skogen, og møtte ingen pokémon :( Gikk en tur i et boligområde istad, og da fant jeg mange....

Har fanget Squirtle, Spearow, Jigglypuff, Clefairy og Pidgey. Fanget også Vulpix, Drowzee og Meowth, men spillet frøs, så de ble ikke lagret :(

Så at noen skrev på Pokémon Go-gruppa på Facebook at hvis du venter med å kaste pokéballen til det lille ladesymbolet i hjørnet har forsvunnet så er det mindre sjanse for at spillet fryser. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel i går på denne tiden at spillet frøs også og serverne knelte? Det er vel da de fleste spiller, så det blir overbelastning. 

Anonymkode: b173e...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel i går på denne tiden at spillet frøs også og serverne knelte? Det er vel da de fleste spiller, så det blir overbelastning. 

Anonymkode: b173e...7d1

Ja tenk når de lanserer Pokemon i Asia da o_O
Niantic når serverene krasjer;

giphy.gif

Endret av Chibi
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Stueloff skrev:

Så at noen skrev på Pokémon Go-gruppa på Facebook at hvis du venter med å kaste pokéballen til det lille ladesymbolet i hjørnet har forsvunnet så er det mindre sjanse for at spillet fryser. :)

Takk, prøver det neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min står det bare cant detect location. Jeg er i storby og har gpsen på, noen med samme problem? 

Anonymkode: 3fa24...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokemon Go! Er ganske artig. Helt til man bruker mange timer forgjeves og serveren er nede. Da går man lei..

 

Anonymkode: 91194...667

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pokemon Go! Er ganske artig. Helt til man bruker mange timer forgjeves og serveren er nede. Da går man lei..

 

Anonymkode: 91194...667

Bare å smøre seg med tålmodighet :) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke valgt brukernavn. Gjør dere?? 

 

Anonymkode: 27343...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer: an error has occured..

dvs at brukernavnet er ledig men at serverne er nede? 

Anonymkode: 27343...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke valgt brukernavn. Gjør dere?? 

 

Anonymkode: 27343...942

Spørs hva som kommer opp, mye mulig du må sette ett par tall bakpå det nicket du ønsker.
Er tross alt mange som spiller dette nå :) 
Om det ikke er det, så kan det hende det er fordi serverene er nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fungert helt til nå, veldig ustabilt og kommer ikke inn plutselig. Har google konto

Anonymkode: c2cc5...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...