Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge pokemon Twitter så starter dette førstkommende fredag, kunne ikke startet på en bedre dag, årets leeeeengste fredag...🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du Hanne67??!! Gleder du deg til å få skia av bena for å konkurrere på heltid? Går det greit med egg klekking med ski på bena, bare ikke ta den sorte løypa ned for da blir vel ingenting registrert i egg klekkingen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Hva sier du Hanne67??!! Gleder du deg til å få skia av bena for å konkurrere på heltid? Går det greit med egg klekking med ski på bena, bare ikke ta den sorte løypa ned for da blir vel ingenting registrert i egg klekkingen :)

Det går veldig greit med eggklekking på ski, ihvertfall for meg som ikke tør å kjøre fort i nedoverbakker, hehe. Nå er jeg hjemme fra hytta igjen og tilbake til sivilisasjonen, men må nok til byen for å få fullt utbytte av det nye som er på gang. Ellers har vi ei skiløype som går over jordene her, og der har jeg fanget pokemoner, men den går ikke innom noen pokestop. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hanne67 skrev:

Det går veldig greit med eggklekking på ski, ihvertfall for meg som ikke tør å kjøre fort i nedoverbakker, hehe. Nå er jeg hjemme fra hytta igjen og tilbake til sivilisasjonen, men må nok til byen for å få fullt utbytte av det nye som er på gang. Ellers har vi ei skiløype som går over jordene her, og der har jeg fanget pokemoner, men den går ikke innom noen pokestop. 

Hehe, står også over den sorte løypen når jeg en sjelden gang er på fjellet, er ikke så glad i snø heller.

Godt å høre at du er tilbake i sivilisasjonen uten brekte ben :) nå skal du vel innom pokestop for å få deg noen gode påskegg, lykke til :)

I dag har jeg klekket Cleffa, Chansey og Swablu, ikke det jeg trengte mest for å si det slik....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Taperen skrev:

Kjipt at du glemte bort hele Bulbasaur eventet da :fart2:

Men kjekt at du får noe bra i eggene dine, dette må jo være det perfekte eventet for deg, og så har du jo vært veldig heldig med klekkingen også, lykke til videre :)

Det gjorde meg egentlig ingenting :) Er som sagt bare en hobbysamler av pokemon og har allerede fått de tre saurene. Kunne selvfølgelig vært gøy med en shiny og/eller en med special moveset men det er ikke krise.

Eggklekking er perfekt for meg som gjerne er jevnlig nede i sentrum og snurrer stops for så å dra hjem uti ødemarka og gå tur med eggene på klekking! Jeg fikk tak i noen nye egg i dag og har nå vært på klekketur og klekket alle unntatt 10km-egget. Det ble ikke det helt store men jeg tar det jeg får. De beste var Mudkip og Ralts. Sistnevnte ga meg nok candy til å endelig få fiiine Gardevoir! :nordvesta: Ellers fikk jeg Pichu, Barboach og Onix. Også gikk jeg inn siste candyene med Scyther så jeg endelig kunne utvikle den forbaska Scizoren!

3 timer siden, Amantheia skrev:

https://pokemongolive.com/post/research/

No ser det ut til at me får daglege oppgåver me kan utføre, og Mew kjem endeleg til spelet! Syns dette såg veldig gøy ut, men igjen kan det sjå ut som at dei som bur i byane kan utføre oppgåvene mykje lettare enn dei som bur på landet (om eksempla er reelle), og dermed har større sjanse for å få Mew. 

Dette høres kjempespennende ut, også for oss uti ødemarka! :)  Det blir nok litt vanskeligere for oss men da får vi heller utnytte tiden godt mens vi er i mer sentrale strøk.
Jeg likte spesielt godt det som sto skrevet om at "You may even have an encounter with a Legendary Pokémon!" Hvis dette betyr at man faktisk kan møte på en vill legendarisk pokis som man kan fange, slik at vi som aldri får ta store raids kan få tak i legendariske, så er det vel verdt litt ekstra innsats! :jepp: Eller så mente de kanskje bare Mew, men det er jo uansett også spennende nok!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke meningen, at vi nå skulle få spennende ting i 2 km eggene? For jeg får bare kjedelige ting, jeg vanligvis får i 2 km egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, momo skrev:

Var det ikke meningen, at vi nå skulle få spennende ting i 2 km eggene? For jeg får bare kjedelige ting, jeg vanligvis får i 2 km egg.

Eg har fått mykje gøy i egg no. Bagon, Beldum, Chansey, Torchic, Treecko, og Wyanut, for å nemne nokon. Har og fått Shellder og eit par andre som ikkje er like kjekke, men har definitivt fått mykje ut av denne eventen. Kanskje du berre har vore uheldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tre Bagon i løpet av eventet, så jeg fikk nok candy til å evolve :) superfornøyd med det, var ganske snurt da jeg ikke fikk noen Bagon under forrige event, hvor sannsynligheten for å få Bagon liksom skulle være større :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mormont skrev:

Jeg har fått tre Bagon i løpet av eventet, så jeg fikk nok candy til å evolve :) superfornøyd med det, var ganske snurt da jeg ikke fikk noen Bagon under forrige event, hvor sannsynligheten for å få Bagon liksom skulle være større :P

Har ikke fått en eneste Bagon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Har ikke fått en eneste Bagon.

Kjedelig! Her dukket de plutselig opp. Håper den dukker opp for deg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mormont skrev:

Kjedelig! Her dukket de plutselig opp. Håper den dukker opp for deg snart :)

Takk. Får bare vente og se, kanskje den ligger i ett av mine egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen Bagon her heller så langt i egg eventet, i dag ble det Swablu, Spheal og Igglybuff ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått én Bagon i løpet av eventet.

Har fått hentet noen nye egg men har ikke fått klekket noen idag. Ble mest innedag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mareep på neste community day! Ser flere er skuffet, jeg er bare evig glad for Candy etter alt for mange mil som buddy og tre Mareep totalt i spillet... 

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mareep på neste community day! Ser flere er skuffet, jeg er bare evig glad for Candy etter alt for mange mil som buddy og tre Mareep totalt i spillet... 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Jaaaa!!! Jeg har bare fått én eneste Mareep i min pokemonkarriere! Endelig Flaafy og Ampharos på meg!:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, må bare flire av de store forskjellene som det er i spillet om hvor folket bor, Mareep har jeg fanget en del av, og har også fanget 11 stk av Flaffy, har fanget 2 ville Mareep på ukens to første dager.

Det mest gledeligste for meg ved neste community day eventet er at man bare må gå 1/4 lengde med eggene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke Bagon i egg, her hvor jeg bor har jeg ett spawn i timen, den siste som viste seg ved leggetider rundt midnatt var Bagon, og den første som viste seg nå i morres var.....ja riktig...Bagon, kan legge til at jeg har vind symbolet i appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra, - Mareep m/fam. finnes det nesten ikke her, så det eventet må jeg få med meg! 1/4 eggklekkings-distanse er også helt supert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tangela i egg i dag! 😃😃😃 Eneste jeg manglet fra gen 1 bortsett fra de legendariske. Trodde egentlig alt håp var ute for å få den. Fantastisk! 😃😃😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...