Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et håp om at vi skulle få dobbel candy på både fanging, transfering og klekking, men en får vel være fornøyd med ett av de. Da er det om å gjøre å ha på appen enten man skal gå på beina eller på ski i påsken. :)

Ellers har det ikke gått upåaktet hen i utlandet heller at statsministeren vår spiller PoGo: https://pokemongohub.net/post/news/norwegian-prime-minister-caught-playing-pokemon-go-meeting-trump/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg hadde et håp om at vi skulle få dobbel candy på både fanging, transfering og klekking, men en får vel være fornøyd med ett av de. Da er det om å gjøre å ha på appen enten man skal gå på beina eller på ski i påsken. :)

Ellers har det ikke gått upåaktet hen i utlandet heller at statsministeren vår spiller PoGo: https://pokemongohub.net/post/news/norwegian-prime-minister-caught-playing-pokemon-go-meeting-trump/

Syns det er så lenge sia siste dobbel candy event. Gav opp i dag og overførte over 100 Swablu. Hadde eg gidda å vente til dobbel candy event hadde eg vore halvvegs til ny Altaria allereie. Men har venta kjempelenge, og fann ut at eg treng plassen til event på laurdag i staden. Men kjem definitivt til å vente med Wailmer-overføring, ettersom det spawner veldig mykje færre av dei enn av Swablu...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Amantheia skrev:

Syns det er så lenge sia siste dobbel candy event. Gav opp i dag og overførte over 100 Swablu. Hadde eg gidda å vente til dobbel candy event hadde eg vore halvvegs til ny Altaria allereie. Men har venta kjempelenge, og fann ut at eg treng plassen til event på laurdag i staden. Men kjem definitivt til å vente med Wailmer-overføring, ettersom det spawner veldig mykje færre av dei enn av Swablu...

Har du hatt lite vind i appen?

Her på Sørlandet hadde vi mye vind siste uke, og da svermet det av Swablu.

Wailmer er det mye av hvis du er i vannkanten.

Disse to monsene er også veldig lette å få tak i i raid siden de kun er level 1

Endret av Taperen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Jeg hadde et håp om at vi skulle få dobbel candy på både fanging, transfering og klekking, men en får vel være fornøyd med ett av de. Da er det om å gjøre å ha på appen enten man skal gå på beina eller på ski i påsken. :)

Ellers har det ikke gått upåaktet hen i utlandet heller at statsministeren vår spiller PoGo: https://pokemongohub.net/post/news/norwegian-prime-minister-caught-playing-pokemon-go-meeting-trump/

Hadde også håpet på at vi skulle få dobbel Candy ved transfering, men synes dette virker som et godt event, hvis en da ikke bare får Skarmory og Aerodactyl i store mengder i 2 km eggene da.....blir nok noen lange turer i påsken....uten ski på bena :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Taperen skrev:

Har du hatt lite vind i appen?

Her på Sørlandet hadde vi mye vind siste uke, og da svermet det av Swablu.

Wailmer er det mye av hvis du er i vannkanten.

Disse to monsene er også veldig lette å få tak i i raid siden de kun er level 1

Nei altså, har vore greitt med Swablu rundtom, men Wailmer ser eg nesten aldri. Her eg bur (på landet), spawner stort sett berre Weedle, Roselia, Hoothoot og Zigzagoon. Om eg skal finne noko meir spanande, må eg ned i byen (gjennom bomring), så det blir heller sjelden at eg orkar. No har eg over 500 Swablu-candy, så skal utvikle ein av dei eg har igjen. 

Det er forresten berre eitt gym her, og nesten aldri T1-raid der. :<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, jeg får oppfylt ønsket mitt om egg-event! :nordvesta: Løv it!

2 timer siden, Amantheia skrev:

Det er forresten berre eitt gym her, og nesten aldri T1-raid der. :<

Her er det flere gyms men likevel veldig få T1-raid. Er sjeldent jeg kommer over et raid jeg kan ta alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Ardwinna skrev:

Jippi, jeg får oppfylt ønsket mitt om egg-event! :nordvesta: Løv it!

Her er det flere gyms men likevel veldig få T1-raid. Er sjeldent jeg kommer over et raid jeg kan ta alene.

Tipper du kommer til å ruge på egg i hele påsken :) får bare satse på at du får en del av de du mangler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Taperen skrev:

Tipper du kommer til å ruge på egg i hele påsken :) får bare satse på at du får en del av de du mangler da.

Jepp, skal ruge så godt jeg kan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jepp, skal ruge så godt jeg kan! :)

Ja regnet med det :)

Her har jeg klekket 5 km egg for harde livet, greit å bli kvitt de som krever lengre turer først, så nå har jeg ett 5 km som jeg går med i evighetsinkubatoren, og ett 5 km som må klekkes etterpå, har også to 10 km til ruging, og så har jeg 5x 2 km som skal klekkes før jeg hiver de nye til ruging, får se om det kommer noe fornuftig på salg i shopen i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har en lest at det er funnet shiny Magby i de nye eggene etter event start, det er også en som fikk 64 Bagon Candy i fra et 10 km egg plukket opp før event, billige bokser til salgs i shopen også, jeg lurer på om jeg skal gå for den dyreste igjen, kan være greit å sette i gang lucky egg under Bulbasaur eventet på søndag som gir 3x XP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på jobben, og ved pokestopet 300 m unna er det en Masquerain...  Mangler den i pokedexen, men må nok bare sitte her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hanne67 skrev:

Nå er jeg på jobben, og ved pokestopet 300 m unna er det en Masquerain...  Mangler den i pokedexen, men må nok bare sitte her....

Uffda, kjenner at det kribler i føttene dine til å stikke av en tur...:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på en formiddagstur, klekket først ut en Torchic i fra et 5 km egg som gav 42 Candy, fornøyd med det, så kom det egentlig to ubrukelige 10 km egg med Porygon og Chimencho, klekket også en Aron i fra et gammelt to km egg, har ennå tre gamle 2.km egg som skal klekkes, bruker nok ikke noe annet enn evighetsinkubatoren til eggene i dette eventet, men kommer nok til å kjøpe den dyreste boksen bare for å ha noe til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Lugia-raid i dag, fanget to! Ellers ble det klekking av oppsparte 10 km-egg; 2xDratini, 4xTrapinch, Chansey, Mareep og en Feebas, Shellder og Wailmer fra 2 km-egg. Innbringende dag, og gøy med så mye candy! 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

3 Lugia-raid i dag, fanget to! Ellers ble det klekking av oppsparte 10 km-egg; 2xDratini, 4xTrapinch, Chansey, Mareep og en Feebas, Shellder og Wailmer fra 2 km-egg. Innbringende dag, og gøy med så mye candy! 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Ja det var en meget innbringende dag, grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klekket først et par gamle 2 km egg som inneholdt Swinub og Cleffa, klekket så et par nye egg som ble til Eevee og Shroomish.

Ellers så passerte jeg 60 000 timer i gym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne det her så alle får det med seg : Community day starter kl 11 i dag og varer til kl 14.00, Bulbasaur er pokemonen som vil spawne overalt, du får 3x XP på alt du fanger, er du heldig så finner du også en shiny, evolver du under eventet så vil Venusaur få Frenzy Plant som moveset, husk at det er dobbel stardust til over påske, så det kan være meget lurt å starte opp både lucky egg og starpiece mens eventet holder på i dag, lykke til folkens :)

Men nå er det ut på tur for å klekke noen egg :)

Endret av Taperen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Taperen skrev:

Vil bare nevne det her så alle får det med seg : Community day starter kl 11 i dag og varer til kl 14.00, Bulbasaur er pokemonen som vil spawne overalt, du får 3x XP på alt du fanger, er du heldig så finner du også en shiny, evolver du under eventet så vil Venusaur få Frenzy Plant som moveset, husk at det er dobbel stardust til over påske, så det kan være meget lurt å starte opp både lucky egg og starpiece mens eventet holder på i dag, lykke til folkens :)

Men nå er det ut på tur for å klekke noen egg :)

Takk for at du minner oss på det. Jeg satt her nå kl 10 og skjønte ikke hvorfor jeg ikke så en eneste Bulbasaur! Nå er det ut på tur for å klekke egg og fange Bulbasaurer. Håper jeg får en shiny! 😊

God jakt, alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe event på meg idag. Vi er på hytta og her spawner ingenting, - kun abboren som biter på kroken og fanges. :P

Jaja, katten blir nok mer fornøyd med fangsten idag enn det jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...