Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har.opplevd dette? Jeg er blå og Snorlaxen står i en blå gym, men det ser ut som om den står i en rød. :)

Screenshot_20180122-090911.thumb.png.237e3a5e44ab8071abb3cbb31c4a8441.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, padawan skrev:

Hvor mange Pokémons pleier dere å trene opp? Jeg har pleid å trene de 6 beste men usikker på om jeg bør trene flere.

Jeg har powret opp de med høyest IV. Ellers er det greit å ha pokemoner med litt forskjellige styrker, så man kan ta det meste med de en har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, padawan skrev:

Hvor mange Pokémons pleier dere å trene opp? Jeg har pleid å trene de 6 beste men usikker på om jeg bør trene flere.

Hei, vet ikke om du har de legendariske, har du de, så må noen av de powres opp, har du ikke legendariske så må du powre opp de med gode stats/slåssegenskaper slik som Tyranitar, Dragonite, Rhydon, Golem, Espeon, Exxecutor, Machamp, poliwrath, Vapereon, Gengar, Alakazam Gyarados er vel de viktigste vil jeg si, har jeg glemt noen...??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hanne67 skrev:

Noen som har.opplevd dette? Jeg er blå og Snorlaxen står i en blå gym, men det ser ut som om den står i en rød. :)

Screenshot_20180122-090911.thumb.png.237e3a5e44ab8071abb3cbb31c4a8441.png

Ja er sånn hos meg også, er nok en ny bug i systemet, må si de sliter med bug til tider....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper noen av dere skulle vært i sammen med meg i formiddag, hadde vind som vær i spillet da, og med ett så dukket det opp en Dragonite med CP på 2475 :) men statsene var elendige, så den går vel til professoren, hvis ikke en av dere vil ha den da :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Taperen skrev:

Fin Scizor du har Hanne67, har den Furry Cutter og X-Scissor?

Den har Bullet Punch og X-Scissor, så skal visst være best til å forsvare seg i gym og nest best til å slåss.

https://db.pokemongohub.net/pokemon/212

Jeg har ikke mer candy til å powre den opp, så må nok gå som buddy etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hanne67 skrev:

Den har Bullet Punch og X-Scissor, så skal visst være best til å forsvare seg i gym og nest best til å slåss.

https://db.pokemongohub.net/pokemon/212

Jeg har ikke mer candy til å powre den opp, så må nok gå som buddy etterhvert. :)

Du kan jo få Scyther i 5 km egg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Tipper noen av dere skulle vært i sammen med meg i formiddag, hadde vind som vær i spillet da, og med ett så dukket det opp en Dragonite med CP på 2475 :) men statsene var elendige, så den går vel til professoren, hvis ikke en av dere vil ha den da :P

Åh, ja den skulle jeg hatt! Jeg har funnet én Dratini i hele min spilletid! Med 3 candy tok det sin tid å få Dragonite, men fikk evolvet til den nå på lørdag. Den er bare på CP 1951 og above average + Steel Wing/Hyper Beam som moveset.

1 time siden, Taperen skrev:

Du kan jo få Scyther i 5 km egg da :)

Ja, jeg får satse på det. Ellers husker jeg at jeg fant masse av den en periode, men mulig det var i forbindelse med et event.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti at distansen står i minus?? Ny oppdatering!95184339-0726-43C0-8B30-3617AA114FBF.thumb.png.a93471e39a528d959317af848c82bfce.png

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Taperen skrev:

Har du fanget Minun? Plusle og Minun er nokså like, ellers er nok svaret slik Hanne67 skriver.

Ja, har Minun. Det stemmer nok det Hanne67 sier, det hadde jeg ikke tenkt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har vært borti at distansen står i minus?? Ny oppdatering!95184339-0726-43C0-8B30-3617AA114FBF.thumb.png.a93471e39a528d959317af848c82bfce.png

Anonymkode: 8ab53...fc4

Nei, hos meg er et sånn som det pleier. Kanskje det hjelper å lukke og åpne appen, evt. å avinstallere og installere på nytt. Kan jo også være en bug, i likhet med den flere av oss opplevde før idag ang. gymmer. Jeg oppdaterte appen igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Hanne67 skrev:

Åh, ja den skulle jeg hatt! Jeg har funnet én Dratini i hele min spilletid! Med 3 candy tok det sin tid å få Dragonite, men fikk evolvet til den nå på lørdag. Den er bare på CP 1951 og above average + Steel Wing/Hyper Beam som moveset.

Ja, jeg får satse på det. Ellers husker jeg at jeg fant masse av den en periode, men mulig det var i forbindelse med et event.

Det bør bli kjekt for deg neste community day, då! Då er det Dratini som skal vere "hovudpokemon", så du får sikkert fanga litt då! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Amantheia skrev:

Det bør bli kjekt for deg neste community day, då! Då er det Dratini som skal vere "hovudpokemon", så du får sikkert fanga litt då! 

Bra, mangler 59 for å få gull i Dragon, satser på at en klarer dette da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Taperen skrev:

Hei, vet ikke om du har de legendariske, har du de, så må noen av de powres opp, har du ikke legendariske så må du powre opp de med gode stats/slåssegenskaper slik som Tyranitar, Dragonite, Rhydon, Golem, Espeon, Exxecutor, Machamp, poliwrath, Vapereon, Gengar, Alakazam Gyarados er vel de viktigste vil jeg si, har jeg glemt noen...??!

Blissey, Flareon og Jolteon. Med mindre man har bedre electric/fire legendaries. Blissey er jo den eneste halvgode defenderen I gamet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Amantheia skrev:

Det bør bli kjekt for deg neste community day, då! Då er det Dratini som skal vere "hovudpokemon", så du får sikkert fanga litt då! 

Åh, da skal det fanges! Jeg får lagre opp masse baller, ta en tur til småbyen og fange alt jeg ser! :link: Jeg var inne og sjekka det nå, og ser at det er den 24. februar kl 11.00 - 14.00. Det er også 3 x stardust + lure varer i 3 timer.

Neste gang jeg evolver til en Dragonite, skal jeg ta en med topp appraisal, så hadde vært sikrest å få en i egg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimalt med spilling idag, men jeg klekte en Omanyte fra 5-km egget. Min CP 1188 wonder Jumpluff tok ned en Blissey og en Rhydon (med tomme hjerter) uten problem idag. Jeg satte inn min 100% Scizor og den står der fortsatt. Fant endel Snorunt, men ingen nye, - har fortsatt ingen shiny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hanne67 skrev:

Minimalt med spilling idag, men jeg klekte en Omanyte fra 5-km egget. Min CP 1188 wonder Jumpluff tok ned en Blissey og en Rhydon (med tomme hjerter) uten problem idag. Jeg satte inn min 100% Scizor og den står der fortsatt. Fant endel Snorunt, men ingen nye, - har fortsatt ingen shiny.

Ikke mye spilling her heller i dag, var innom småbyen og tok ned alle 7 gymmene i middagstider, står i alle enda, men håper å ryke ut senere i dag....

Omanyte er kjekt å få i egg, sjelden kar det. Jumpluff er en tøffing det, en undervurdert djævel er det....

Det som er verdt å nevne på fangstfronten er 5x Wailmer, 2x Magikarp, 2x Machop, Luvdisc, Glom og en Smoochum i egg, og fikk nok en gang evolvet en høy IV Wonder Eevee til en Espeon som fikk meget bra moveset Zen Headbutt og Future Sight, maxet den ut til CP 2976 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...