Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble ca 255 000 xp(mest evolving); ingen shiny, men to surf-Pikachu. Fikk endelig evolvet Tyranitar, 3300 i CP uten å ha powret opp :D

Anonymkode: 8ab53...fc4

Kjempefin Tyranitar det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg var på bytur så jeg fikk ikke tid til å evolve og tjene inn masse ekstra XP, men jeg fanget ørti Pikachuer med surfemoves (dessverre ingen shiny), klekket ut en Treecko, en Torchic, en Wurmple og en Stantler, og sist men ikke minst: gikk inn de siste kilometrene med Grimer for å få nok candy til å evolve til den ene av de to jeg mangler fra gen 1; Muk! :nordvesta:
Nå er det bare Dragonite igjen som mangler (med unntak av to regionale og de legendariske som jeg har nubbesjans å få tak i)! Det var vind flere ganger i løpet av dagen så jeg hadde håpet det skulle dukke opp en Dratini, men neida. Ikke en eneste Dratini å se.

Du kjemper godt må jeg si, ikke lett der du holder til, men du holder ut, imponert er jeg, gratulerer med Muk'n :edie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Taperen skrev:

Ble en helt grei lørdag, var og spilte rundt en time i småbyen vår i formiddag, fanget ca 65 Pikachu slik at jeg nå fikk Pikachu gullmedaljen, ble også 4 stk shiny Pikachu. 

Evolvet med 3 lucky egg når jeg kom hjem, ble en del nye da, Grovyle, Sceptile, Combusken, Blaziken, Marshtomp, Swambert, Silcoon, Beautifly, Cascoon, Dustox, Shiftry, Kirlia, Gardevoir, Vigoroth, Slaking, Medicham, Manectric, Grumpig, Whiscash, Milotic, Glalie, Walrein, har også nok til og evolve Wailmer, men venter til jeg får en som er bedre.

Pokedexen viser nå 298 totalt.

Dæsken, da har du 24 flere enn meg! Av de du ramser opp her har jeg fått Kombusken, Marshtomp, Silcoon, Beautifly, Cascoon, Shiftry, Kirlia, Medicham, Manectric, Grumpig og Walrein. Har nok til å evolve til Grovyle også men venter litt til.
Har satt Wailmer som buddy og har bare 375 candy å gå inn før jeg får en Wailord! :ler:

Mangler en del fra gen 2 også men det tar man jo som en utfordring! Kanskje jeg må kjøre meg en søndagstur i morgen til tettstedet rett ved her som alltid har noen litt mer sjeldne pokiser på lager? Nå har jeg jo fått bilen tilbake så nå kan jeg kjøre på poketur! :nigo: Er veldig spent på hvilke gen 3 som spawner der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med event! Jeg fikk ca 150 000 XP, mest på evolving. 

Av nye idag har jeg fått Marshtomp, Walrein (fy, så skummel! Den ser ut som klovnen fra IT!), Hitmonlee (endelig!), Cascoon, Nuzleaf,Manectric, Grumpig og Glalie.

Jeg har ikke fått noen shiny, det har jeg aldri fått - er nesten usikker på om jeg ville fått det med meg. Hvordan vet man at det er en shiny? Kommer det opp noen melding om det, eller ser man det tydelig på utseendet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, minienthe skrev:

Shiny Picachu, er det den som er litt mørkere orange i fargen ?

Stemmer det, og når du går inn og kikker på Pokémonsene som du har fanget til nå, så vil det nå stå tre stjerner oppe til venstre for pokemonen som viser at den er shiny.

Endret av Taperen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes Plusle i Norge? 

Anonymkode: 84a62...421

Mener bestemt at den ikke gjør det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto nettopp og så på kalenderen og tenkte på om Minun og Plusle bytter plass ved vårjevndøgn eller sommertid?

Anonymkode: b084a...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi får se noen regionale svitsj i fremtiden, vil tro at det kan skje i forbindelse ved et event eller en merkedag/høytidsdag, slike ting er jo med til å holde interessen oppe hos spillerne, vil tro at Niantic har mye bra kort i ermene fremover, slik dag som vi hadde i går skal det jo bli en av i mnd.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som bor i Oslo og leter etter Waimer (eller hva den hvalen heter)så finnes den ved Birkelunden og borte ved Operaen. Fant 2 ved Birkelunden og 3 ved Operaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin event. Jeg fikk to shiny, og mine første to Kyogre, plus masse raid og evolve xp. Fikk også lagt inn billett på et par av byens ex-raid gyms. Håper de kommer med mer i fremtidige events, bare common pokemons er ikke nok til å dra meg ut hver måned. Spesielle raids med mer sjeldne pokemon som kun er tilgjengelig disse timene derimot... Økt spawnraid på vanlige raid hadde også hjulpet, gruppa mi måtte bruke mye tid på å gå utenfor parkene. 

Anonymkode: 7860f...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin event ja, men skulle veldig gjerne sett at den varte litt lenger. Rakk å fange meg heile 2 pikachu med surf. Ingen av dei var shiny. Skulle så gjerne ha fått tatt meg ein tur ned til tettstedet her, men er for langt å gå, og må gjennom bomstasjon for å komme dit, og det er så irriterande at det ikkje spawner fleire pokemon her. Ikkje hjalp det med incense heller, fekk berre 4 spawns heile halvtimen, og 2 var teddiursa, og ein var wurmple (siste var ursaring). Drittspawns altså. Håpar eg kjem meg ut neste gong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amantheia skrev:

Fin event ja, men skulle veldig gjerne sett at den varte litt lenger. Rakk å fange meg heile 2 pikachu med surf. Ingen av dei var shiny. Skulle så gjerne ha fått tatt meg ein tur ned til tettstedet her, men er for langt å gå, og må gjennom bomstasjon for å komme dit, og det er så irriterande at det ikkje spawner fleire pokemon her. Ikkje hjalp det med incense heller, fekk berre 4 spawns heile halvtimen, og 2 var teddiursa, og ein var wurmple (siste var ursaring). Drittspawns altså. Håpar eg kjem meg ut neste gong!

Ja, det lønner seg å utnytte den tida man får til rådighet. Jeg kjørte junior til ei i klassen for å leke og hadde et par timer på meg før eventet gikk ut. Da tok jeg meg en tur til sentrum i bygda her, og fanget masse Pikachu. Den eneste gymmen her hadde ikke noe raid, så fikk ikke noe ekstra XP på det. Neste gang skal jeg dra til den nærmeste småbyen, så jeg får samlet masse baller samtidig som jeg fanger pokemons. Denne gangen gikk jeg nesten tom for baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk meg en 100 % IV Eevee på CP rundt 880-890(husker ikke) tenkte at den måtte få lov til å bli til en Espeon, så jeg satte på brodder på skoene og labbet i vei i nesten tre timer langs veier med snø/is, og fikk etterhvert gått de nødvendige 10 km som kreves, og jeg smilte bredt på landeveien når det lyste i mot meg at den fikk de beste moveset, Confusion og Future Sight, så nå har jeg en fantastisk psykisk fyr som er maxet ut til CP 3000:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Taperen skrev:

Mener bestemt at den ikke gjør det nei.

Jeg har Plusle som skygge i pokedexen min. Kan det være en feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Katla80 skrev:

Jeg har Plusle som skygge i pokedexen min. Kan det være en feil?

Da har du nok sett den i en gym, fordi noen har fanget den i utlandet og satt den inn der.  Jeg har Kangaskhan som skygge i pokedexen min. 

 

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Katla80 skrev:

Jeg har Plusle som skygge i pokedexen min. Kan det være en feil?

Har du fanget Minun? Plusle og Minun er nokså like, ellers er nok svaret slik Hanne67 skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...