Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sommerfugl83 skrev:

Hvilken pokemon bruker dere som buddy for tiden? Jeg jobber mot å ha flest mulige i pokedexen så går nå med gen3 pokemon, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg skal gå med :P 

Sikkert mest fornuftig å gå med Slakoth for og få Slaking, men synes det er sååå kjedelig å gå med 5 km pokemons - blir jo så lite candy. Akkurat nå gå jeg derfor med Shroomish, den har jeg bare fått en av så satser på at den er relativt sjelden(?).

Jeg gikk med Ralts i 185 km, og har fanget noen av den også, så der har jeg mere enn nok candys til evolving, nå går jeg med Feebas, har gått 107 km med den nå, har bare fanget 3 stk av den, Slakoth har jeg fanget 13 stk, et par av de er nok i fra egg, for jeg har 121 Slakoth Candy 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, pinar skrev:

Magikarp, siden jeg aldri får fanga de :P

Store forskjeller i landet vårt, jeg bor veldig nære kysten, og er ofte ved sjøkanten, så har fanget 1114 Magikarper, og har også en 100% IV Gyarados :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Jeg mangler noen fra gen 1, bl.a. Dugtrio, så nå har jeg Diglett som buddy. Ellers gikk jeg lenge med Dratini, siden jeg bare har fanget én av den, men nå har jeg evolvet til Dragonair og har nok til Dragonite.

Wailmer krever bare 1 km pr. candy, og der må man ha 400 for å evolve. 

Her er litt info om buddy: https://pokeassistant.com/buddystats

Da skulle du vært hos meg her for et par dager siden, for da fikk jeg nemlig fanget en wild Dugtrio :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Taperen skrev:

Da skulle du vært hos meg her for et par dager siden, for da fikk jeg nemlig fanget en wild Dugtrio :)

Åh, jeg som bare har fått 5 Diglett (hadde 32 candy før jeg begynte å gå med den, mangler 15 km nå) og Dugtrio er blant de få fra gen 1 jeg ikke har sett engang. Den er vel ikke så mye å spare på men greit å fylle opp pokedexen. Mangler også Dodrio, så Doduo blir vel min neste buddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hanne67 skrev:

Åh, jeg som bare har fått 5 Diglett (hadde 32 candy før jeg begynte å gå med den, mangler 15 km nå) og Dugtrio er blant de få fra gen 1 jeg ikke har sett engang. Den er vel ikke så mye å spare på men greit å fylle opp pokedexen. Mangler også Dodrio, så Doduo blir vel min neste buddy

Nei dårligere pokemon skal du vel lete lenge etter :ac: men nå kom jeg på en ting, var innom en liten Sørlandsby nå på mandag, og aldri før har jeg sett så mange Diglett, jeg var bare innom så snarest for å komme meg inn i noen gymmer, var der vel ca i 15-20 min, men tror ikke jeg overdriver hvis jeg så 12-15 Diglett på den tiden, men fanget ikke en eneste av de...mon tro om jeg hadde sunny weather da

Ja Doduo er en sjelden fyr her også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh får ikke brukt incence,hva skjer med det? Hadde 10 så brukte 1 og hadde 9 men kom ikke 'rosa sky' som før. Kom heller ikke flere Pokémon.

Dritt å bruke opp en som ikke engang blir brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Heh får ikke brukt incence,hva skjer med det? Hadde 10 så brukte 1 og hadde 9 men kom ikke 'rosa sky' som før. Kom heller ikke flere Pokémon.

Dritt å bruke opp en som ikke engang blir brukt. 

Hrmm, det vet jeg ikke, har aldri hørt om dette før, andre som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte mitt første level 3 raid i kveld, en Schyter, hadde hele 60 sek igjen da jeg fikk satt inn nådestøtet, en Golem, to Charizard, og til slutt var det Suduwoodo som satte det avgjørende nådestøtet :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fremdeles med Grimer som buddy siden jeg mangler Muk fra gen 1. Nå er jeg bare et par candy unna, så nå nærmer det seg :)

Jeg har ingen shiny så langt og finner aldri alle disse spennende dere finner (Feebas, Carvanha, Lotad o.l.). Jeg så en skygge på nearby da jeg satt på mannen ned i sentrum, men selv om han faktisk gadd å kjøre til den stoppen der skyggen var fikk jeg ikke tak i den. Den forsvant rett før vi kom dit... Jeg trodde det var en vill Tyrannitar men da jeg sjekket pokedexen fant jeg ut at det ikke var den likevel. Denne hadde halen andre veien, tror jeg. Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvilken pokis det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over dere som har klart å fylle opp dexen for gen 1. Jeg har bare en utrolig dårlig Grimer, mangler Hitmonlee og Hitmonchan, mangler Snorlax og et par andre og går fortsatt med Bulbasaur som buddy for å få Venosaur. Aldri sett snurten av en shiny heller. Jeg er på level 30. 

Idag fikk jeg tatt over en gym og plassert meg i 3 andre i tillegg. Ble kastet ut av den ene før midnatt men håper jeg får stå litt i de andre. Og så fikk jeg to nye: Klekket Corphish og fanget Delcatty wild.  

Gratulerer med level 3 raid, Taperen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler Muk, Dragonite, alle de legendariske og de to regionale (Kangaskhan og Tauros). Mangler mange i gen 2 også (inkl den forbaska sauen m/familie som jeg aldri har sett snurten til verken vill eller i egg). Jeg er også på level 30.

Hehe, jeg kastet ut en incense fra senga her og fikk nettopp en Carvanha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ardwinna skrev:

...

Jeg har ingen shiny så langt og finner aldri alle disse spennende dere finner (Feebas, Carvanha, Lotad o.l.). Jeg så en skygge på nearby da jeg satt på mannen ned i sentrum, men selv om han faktisk gadd å kjøre til den stoppen der skyggen var fikk jeg ikke tak i den. Den forsvant rett før vi kom dit... Jeg trodde det var en vill Tyrannitar men da jeg sjekket pokedexen fant jeg ut at det ikke var den likevel. Denne hadde halen andre veien, tror jeg. Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvilken pokis det var!

Kanskje denne kan hjelpe? https://thesilphroad.com/catalog

Edit: Zangoose kanskje?

 

Endret av hog
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Katla80 skrev:

Jeg er så imponert over dere som har klart å fylle opp dexen for gen 1. Jeg har bare en utrolig dårlig Grimer, mangler Hitmonlee og Hitmonchan, mangler Snorlax og et par andre og går fortsatt med Bulbasaur som buddy for å få Venosaur. Aldri sett snurten av en shiny heller. Jeg er på level 30. 

Idag fikk jeg tatt over en gym og plassert meg i 3 andre i tillegg. Ble kastet ut av den ene før midnatt men håper jeg får stå litt i de andre. Og så fikk jeg to nye: Klekket Corphish og fanget Delcatty wild.  

Gratulerer med level 3 raid, Taperen! 😊

Takker, og gratulerer med Corphish :) der har du en som ikke jeg har......fikk en Lotad i et 5 km egg til frokost i dag.

Er store forskjeller rundt om i landet som jeg har skrevet om tidligere, har med min yngste datter av og til på en pokemon tur når hun gidder, hun spillte nokså aktiv de første 6-7 mnd, men nå er det bare sporadisk, hun har såvidt kommet seg opp på level 32, men vet at hun har både Hitmonlee, Hitmonchan, Snorlax, Venosaur, Dragonite, Gyarados, Lapras, og tror hun fikk en Tyrogue her om dagen som blir til en Hitmontop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg mangler Muk, Dragonite, alle de legendariske og de to regionale (Kangaskhan og Tauros). Mangler mange i gen 2 også (inkl den forbaska sauen m/familie som jeg aldri har sett snurten til verken vill eller i egg). Jeg er også på level 30.

Hehe, jeg kastet ut en incense fra senga her og fikk nettopp en Carvanha! :ler:

Carvanha var vel en av de siste monsene jeg ville gått til sengs med :P

Greit at jeg har spillt en del mere enn deg, men igjen så vil jeg nevne de store forskjellene det er i fra plass til plass her på berget, jeg har fanget den sauen i vill tilstand flere ganger, ser at jeg har fanget 18 stk, og vet at jeg har fanget minst en av den første utvikleren til sauen, Flaffy, det var via en Icense forresten, ville heller hatt den i senga, god og varm den....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja jeg tror faktisk det var zangoose. Finner ingen andre som ligner. Håper jeg finner den igjen imorra! :)

Zangoose ser jeg KUN når været er Partly Cloudy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sauen sliter jeg også med. Har første utviklingen men ikke andre. Er på level 34 og bor i oslo. Mangler også den siste krokodilla, pineco sin utvikling og tyranitar.  Ellers har jeg hele gen 1 og 2 bortsett fra noen regionale og legendariske. Har corsola, kangaskhan og farfetched da. Unown også, hvis den er regional.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare én Mareep, så har langt igjen til de to utviklingene. Mangler også Hitmonlee og noen flere fra gen 1, men har nok til å evolve noen. Jeg mangler mange fra gen 2. Akkurat nå har jeg to i gym, på 9. og 2. dagen, og begge de gymmene er i gull så ikke mye vits i at de står der så lenge. Jeg skal snart på langtur, og passerer et par store tettsteder og en by, så håper å få satt inn noen og kanskje få noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den sauen sliter jeg også med. Har første utviklingen men ikke andre. Er på level 34 og bor i oslo. Mangler også den siste krokodilla, pineco sin utvikling og tyranitar.  Ellers har jeg hele gen 1 og 2 bortsett fra noen regionale og legendariske. Har corsola, kangaskhan og farfetched da. Unown også, hvis den er regional.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Krokodilla?! Ikke helt med nå...

Unown må vel være det mest usosiale vesenet i pokemon go, har aldri sett snurten av den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...