Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Ser jeg en Zigzagon til i dag så spyr jeg !

Dårlig spilldag, dukket opp en Groudon i gymen på utsiden av jobben men siden vi bare var 2 så var det ingen vits i å prøve en gang. Følelsen når den raidtiden gikk ut var mildt sagt kjedelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, minienthe skrev:

Ser jeg en Zigzagon til i dag så spyr jeg !

Dårlig spilldag, dukket opp en Groudon i gymen på utsiden av jobben men siden vi bare var 2 så var det ingen vits i å prøve en gang. Følelsen når den raidtiden gikk ut var mildt sagt kjedelig.

 

Hehe, litt kjedelig når de samme monsene dukker opp, men er jo greit og ha til et evt dobbel XP eventet, vet ikke om du er en av de som har kommet seg til level 40?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Windy weather i hele dag hvor jeg har ferdes, så det har blitt en del Abra og Slowpoke, og flere av utviklerne har det også vært i dag, Dragonair, Gengar, Hariyama, Kadabra, Mightyena og Skiplom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Taperen skrev:

Hehe, litt kjedelig når de samme monsene dukker opp, men er jo greit og ha til et evt dobbel XP eventet, vet ikke om du er en av de som har kommet seg til level 40?

 

Bikket over til 33 i går faktisk. Er stort sett fornøyd med tanke på at jeg først begynte å snuse på gym's for et par uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Taperen skrev:

Ingen dårlig rapport det, grattis med Corpish:) den har ikke Taperen fått....

Bra med 10 km egg du har fått, håper det som er inni kan gjøre deg happy :). Her får jeg nesten utelukkende 5 km egg, lenge siden jeg har fått 10 km.

Har vært i nærmeste "storby" i dag, Kristiansand, men der var det kjipe greier for min del, var vel kanskje en Dragonair som ble den beste fangsten.....fikk satt meg inn i et par gymmer, ellers så var alle blå gymmer drita fulle....:P

Jeg fikk flere 10 km egg i romjula + ett igår, mens resten igår var 5 og 2 km. Tenkte jeg skulle spare litt på 10 km egg nå til et candy-event. Corphish må være den eneste jeg har som du ikke har, hehe. Totalt i pokedexen har jeg foreløpig bare 235 stk, men er noen jeg kan evolve som jeg ikke har evolvet ennå.

I min nærmeste by, Gjøvik, er det også ofte fulle gymmer, om man ikke får vært innom de tidlig på dagen da. Jeg fikk 50 coins igår, for to av mine seks ramlet ut. De resterende fire står der fortsatt, og de gymmene er ikke fulle ennå, - er nok mindre spilling på bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes spillet tapte seg etter gen 3. Blir for få nye til å holde interessen oppe.

Anonymkode: 924ca...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hog skrev:

Endelig en pokemon som ligner på meg:

Screenshot_20180110-003007.png

Hehe, HOG i kjent positur på sofaen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, minienthe skrev:

 

Bikket over til 33 i går faktisk. Er stort sett fornøyd med tanke på at jeg først begynte å snuse på gym's for et par uker siden.

Javel, gratulerer med level 33:edie:

Skjønner at du blir lei av de vanlige monsene, men de blir jo bra i tanke på å levle opp, jeg er i level 40, noen samler fortsatt på Pidgey og Weedle, etter forrige dobbel XP runde så sitter jeg alikavel på rundt 50 av både Pidgey og Weedle klar til evolving, selv om jeg slettes ikke prioriterer de to skapninge for tiden, men fanger en og annen i ny og ne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg fikk flere 10 km egg i romjula + ett igår, mens resten igår var 5 og 2 km. Tenkte jeg skulle spare litt på 10 km egg nå til et candy-event. Corphish må være den eneste jeg har som du ikke har, hehe. Totalt i pokedexen har jeg foreløpig bare 235 stk, men er noen jeg kan evolve som jeg ikke har evolvet ennå.

I min nærmeste by, Gjøvik, er det også ofte fulle gymmer, om man ikke får vært innom de tidlig på dagen da. Jeg fikk 50 coins igår, for to av mine seks ramlet ut. De resterende fire står der fortsatt, og de gymmene er ikke fulle ennå, - er nok mindre spilling på bygda.

Ja kan jo være lurt å samle på 10 km egg til et evt dobbel Candy event ved Valentins nå i februar.

Men bra at du får 50 coins da, drar jo godt det hvis en kan få det hver dag :)

Ja stor forskjell på bygder og byer, er visse gymmer jeg aldri går innom da jeg vet at de kan bli stående i ukesvis, og det er jo ikke noe poeng, nå jakter jeg helst de gymmene jeg ikke har fått opp til gull.

At jeg skulle overnatte i begge gymmene i Kristiansand hadde jeg aldri trodd, men røk ut av den ene nå kl 07 med 50 coins i sekken, totalt er jeg i 16 gymmer nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes spillet tapte seg etter gen 3. Blir for få nye til å holde interessen oppe.

Anonymkode: 924ca...c2f

Da er du en av de som har kommet langt i spillet, kan til tider forstå at de som har kommet til level 40 og vel så det kan slite litt med motivasjonen, og hvis du da i tillegg har alle de legendariske, og gull i medaljene som er tilgjengelige.

For min del så mangler jeg ennå flere av de gen 3 som har kommet ut, jeg har INGEN legendariske, og jeg har ikke gull medalje i Big Magikarp, Tiny Rattata, Pikachu, Steel type pokemon og Dragon type pokemon, så jeg har mere enn nok å holde på med for min del, og i tillegg så har jeg satt meg et mål på å få 50 gull gymmer innen årets slutt, har pr nå 29, men blir vanskeligere etterhvert da en må lengre avsted for å finne gymmer som ikke er gullbelagt :link:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker dere noen app for å sjekke iv? Jeg har lastet ned pokegenie nå, og den virker veldig bra. Hvor mye skal man bry seg om iv?

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jeg har android, og har nylig lastet ned Calcy IV, - da får man opp både IV og hvor gode moves de har. Det er mest interessant å evolve og powre opp de som har best IV, da de er de beste pokemonene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Taperen skrev:

Ja kan jo være lurt å samle på 10 km egg til et evt dobbel Candy event ved Valentins nå i februar.

Men bra at du får 50 coins da, drar jo godt det hvis en kan få det hver dag :)

Ja stor forskjell på bygder og byer, er visse gymmer jeg aldri går innom da jeg vet at de kan bli stående i ukesvis, og det er jo ikke noe poeng, nå jakter jeg helst de gymmene jeg ikke har fått opp til gull.

At jeg skulle overnatte i begge gymmene i Kristiansand hadde jeg aldri trodd, men røk ut av den ene nå kl 07 med 50 coins i sekken, totalt er jeg i 16 gymmer nå.

Ja, og så har jeg begynt å samle på det meste jeg fanger, så jeg kan sende avgårde under et evt. event, - må øke lageret etterhvert også. Det datt ut en idag også, så nye 50 coins. Jeg har ikke satt inn noen nye, men det står fortsatt tre igjen og håper ihvertfall én blir igjen til imorgen. Så flott å ha pokemoner i så mange gymmer, - håper du har dem der fordelt over noen dager! 

Jeg fant en Slakoth idag, så nå er jeg oppe i 12 coins og langt igjen, via Vigoroth (25 candy) og til Slaking (100 candy). Sistnevnte er mye å se av i gymmer og har jo også max CP på over 4500. Jeg så Waimler på nearby, men den hadde forsvunnet før jeg kom fram, - skjønner ikke hvorfor den er så sjelden siden den krever så mange candy. Den må nok bli buddy etterhvert, og da holder det med 1 km/candy.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et bilde av hvordan de ulike pokemonene ser ut som shiny. Jeg har forøvrig ikke fått noen av de ennå. :P Alle er vel ikke tilgjengelige som shiny ennå heller.

image.png

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes og det er litt kjedelig om dagen, finner ingen nye, heller ingen av de jeg trenger, for å kunne evolve til nye. Og har klekket en del egg, men bare kjedelig i de. Her i byen blir man ofte kastet ut raskt fra gym. 

Blir ikke så mye gym på vinteren heller, er ikke gøy å slå ut en hel gym, får jo forfryste fingre da. Så setter inn der det er ledig, eller slår ut gym med få i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, momo skrev:

Synes og det er litt kjedelig om dagen, finner ingen nye, heller ingen av de jeg trenger, for å kunne evolve til nye. Og har klekket en del egg, men bare kjedelig i de. Her i byen blir man ofte kastet ut raskt fra gym. 

Blir ikke så mye gym på vinteren heller, er ikke gøy å slå ut en hel gym, får jo forfryste fingre da. Så setter inn der det er ledig, eller slår ut gym med få i.

Jeg setter også helst inn der det er ledig, men om de har stått en stund i gym/hjertet er tomt, så er de enkle å slå ut og det holder med ėn kamp på hver. Jeg når også noen gymmer fra bil, og der er det godt og varmt. ;)

Jeg finner stort sett én ny hver dag, - ble jo sluppet mange nye nå med 3. gen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Taperen skrev:

Javel, gratulerer med level 33:edie:

Skjønner at du blir lei av de vanlige monsene, men de blir jo bra i tanke på å levle opp, jeg er i level 40, noen samler fortsatt på Pidgey og Weedle, etter forrige dobbel XP runde så sitter jeg alikavel på rundt 50 av både Pidgey og Weedle klar til evolving, selv om jeg slettes ikke prioriterer de to skapninge for tiden, men fanger en og annen i ny og ne....

Er det noe spesielt som skjer på level 40 siden jeg ser flere nevner det nivået ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...