Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Ikke gøy når de tre siste 5 km eggene jeg har klekket siden kl 18 i går kveld alle har inneholdt Stantler.......iiihhahhaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Taperen skrev:

Fint at dere kan møtes til raid, tror jeg ligger litt lavt i terrenget, litt flaut visst denne gamle bestefaren på 55 skulle dukke opp i sammen med en gjeng med fjortiser...:alice:

Hos oss hadde du blitt tatt godt imot i hvertfall. Vi er bare glade for at flere kommer så blir det enklere å ta raidet! De fleste som spiller aktivt her hos oss er mellom 20 og 35. Vi har også endel ungdommer i gruppa, men siden de er avhengig av skyss er de ikke så ofte med. Pluss at de nok går raskere lei, var mange med i sommer, men de fleste er borte nå!  De eldste er vel 50-60 hos oss, så det er stort aldersspenn ☺️ 

Anonymkode: 52655...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss hadde du blitt tatt godt imot i hvertfall. Vi er bare glade for at flere kommer så blir det enklere å ta raidet! De fleste som spiller aktivt her hos oss er mellom 20 og 35. Vi har også endel ungdommer i gruppa, men siden de er avhengig av skyss er de ikke så ofte med. Pluss at de nok går raskere lei, var mange med i sommer, men de fleste er borte nå!  De eldste er vel 50-60 hos oss, så det er stort aldersspenn ☺️ 

Anonymkode: 52655...82a

Ja føler også at de unge går fortere lei, her hadde jeg med meg datteren min tidligere, men hu er helt ute av det nå....

Synes virkelig de kunne gjort det litt annerledes med de legendariske slik at alle kunne tatt del i de, er folk som bor langt i fra en gym, så da burde det vært andre måter å fått tak i de på, synes egg hadde vært bra, for det er jo noe alle får tak i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Ja føler også at de unge går fortere lei, her hadde jeg med meg datteren min tidligere, men hu er helt ute av det nå....

Synes virkelig de kunne gjort det litt annerledes med de legendariske slik at alle kunne tatt del i de, er folk som bor langt i fra en gym, så da burde det vært andre måter å fått tak i de på, synes egg hadde vært bra, for det er jo noe alle får tak i.

Ja, jeg er egentlig enig. Burde være andre muligheter som du sier. Kanskje det kommer senere? 

Anonymkode: 52655...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til halloween! Håper ryktene om slipp av nye pokiser i forbindelse med halloween-event stemmer. Om så bare noen få fra gen 3 hadde gjort seg :) Hadde også vært veldig fint med kjappere inntjening av candy når man går med buddyen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett, der fikk jeg jammen en ny pokemon i dexen! Kan nesten ikke huske sist. Klekket et par egg og fikk blant annet en Pineco og nok candy til å utvikle den. Og voila, en Forretress.
Har fått intet mindre enn fire Snorlax i det siste. Og to Porygon. Skulle gjerne hatt mer variasjon i 10km-eggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ENDELIG en Snorlax i 10 km-egg, min første noen gang! Skulle bare mangle, nærmer meg sakte men sikkert level 34. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 10.10, Hanne67 skrev:

Jeg er nok ikke i nærheten av deg, men har 1 gull, 6 sølv og 21 bronse + har stått 1685 timer i gym. Legendariske kan jeg bare glemme her også, for jeg kjenner ikke så mange som spiller lenger.

Idag kom jeg faktisk over en grå gym! Tydelig at en har slått ut de som sto der og ikke satt inn en egen, - kanskje vedkommende gikk tom for strøm? 

Eller fikk nettverk-feil, og falt ut, eller drifta vekk fra gymmet, eller bussen gikk videre...

Anonymkode: 7860f...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.10.2017 den 13.09, Taperen skrev:

Fint at dere kan møtes til raid, tror jeg ligger litt lavt i terrenget, litt flaut visst denne gamle bestefaren på 55 skulle dukke opp i sammen med en gjeng med fjortiser...:alice:

Her i stor-Oslo er ikke det noe problem, de fleste er voksne, siden ungene ikke kjører rundt, og ikke kjøper ekstra raidpass. I sentrum er også aldersspredningen fra 7 til 70 i peak-perioden, som er tidlig ettermiddag/rett etter skole/jobb. 

Anonymkode: 7860f...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld kl 22 tror jeg det begynner, pleier nesten alltid starte kl 22, skal bli gøy med noen nye igjen, men skulle hatt muligheten til å oppgradere pokemon baggen, det er mere enn stappfull med tanke på at en samler til evolving med dobbel XP 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du har rett Ardwinna, eventet begynner i kveld kl 21, er du klar for en tur i sammen i mørket, kan jo ikke gå alene og fange spøkelses pokemon ....bøøøøhh:sulosi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med nye pokiser! Men håper virkelig det følger med noe mer, typ dobbel xp, billigere pokemonbag-upgrade eller lignende... 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Taperen skrev:

Ser ut til at du har rett Ardwinna, eventet begynner i kveld kl 21, er du klar for en tur i sammen i mørket, kan jo ikke gå alene og fange spøkelses pokemon ....bøøøøhh:sulosi:

Hadde jeg bodd nærmere kan det godt hende jeg hadde takket ja. Jeg har ingen på min alder å jakte pokemon sammen med så jeg føler meg litt alene på pokefronten av og til :P
Antakelig kommer jeg til å få mannen til å kjøre meg rundt mens jeg fanger skumle pokiser, det blir ikke stort tryggere enn det! :)

I går kveld var jeg skikkelig barnslig! Jeg kjørte innom en pokestop for å sette inn en pokemon, men akkurat da jeg kom dit hadde noen i en bil rett ved tatt over gymmen. Jeg slo ut pokisen og skulle til å kjøre derfra da jeg så at de bare hadde parkert rett ved og ventet. Jeg lot som jeg kjørte bort derfra, og tok en omvei sånn at jeg kom tilbake via en annen vei. Der sto jeg i skjul og fulgte med til de hadde slått meg ut av gymmen og kjørte sin vei, før jeg tok over gymmen igjen! :fnise: Jeg følte meg skikkelig barnslig der jeg småfniste skadefro for meg selv i bilen! :ler: Pokisen står der enda så nå kan noen godt slå den ut snart så jeg får de 50 coinsa.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...