Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Ardwinna skrev:

Spillet blir jo bare verre og verre. Idag var det nesten umulig å spille, jeg fikk konstant "network error" og "gps not found" uansett hva jeg prøvde å gjøre. Pokemon forsvant like fort som de dukket opp og hvis jeg prøvde å ta dem fikk jeg bare "error". I tillegg hopper gps'en så pokedama plutselig havner helt andre steder og blir stående der uten gjøre noe som helst.

Har endelig fått tre 2km-egg så jeg er spent på hva de klekker. Vil gjerne ha både Larvitar og Mareep, men tar gjerne en Chansey også. 10km-egget mitt klekket en Snorlax (i all hemmelighet midt oppi alle feilmeldingene og laggingen). Selv om det er min tredje og dermed ikke så veldig spennende så klager jeg ikke. Det kunne ha vært verre.

Det var store problemer med serverne (eller serberne, som telefonen min insisterte på) i dag, og det var en del lagg når spillet var oppe igjen. Sånt skjer med onlinespill. 

Jeg har fortsatt ikke fått ett eneste 2km egg...

Anonymkode: b084a...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Taperen skrev:

I dag passerte jeg 30.000 fanget pokemon :)

Spiller du veldig mye? For jeg har bare 13 489 fanget. Og jeg bor i by. Og spiller du mye på vinteren? For jeg spiller lite på vinteren. Men synes jeg spiller en del vår, sommer og høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avataren min har hoppet og styrt i hele dag, gav opp med å samle baller i byen.
Den har aldri hoppet så mye før, er bare Pokemon Go, som sliter med gpsen :fnise: 
Den har riktignok hoppet litt fram og tilbake før, men... Da har det bare vært snakk om 50m og springe rett tilbake, idag; Sprang den på andre siden av byen endte opp på en plass xD
Fikk en ban på 30 minutter jeg XD

Yay...
Har ikke fått noen 2km egg enda heller..
Det er iallefall mange som bruker gymmene her i byen iallefall, pokisene mine får stå maks 2 timer :skratte: 

Leste at eventet er forlenget med 24 timer, så det er jo bra =) 

(Morsomte er jo at jeg får spilt Ingress helt fint...Men det er liksom ikke liiiiike gøøøy....)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, momo skrev:

Spiller du veldig mye? For jeg har bare 13 489 fanget. Og jeg bor i by. Og spiller du mye på vinteren? For jeg spiller lite på vinteren. Men synes jeg spiller en del vår, sommer og høst.

Har i grunnen aldri tenkt på at jeg spiller mye, bor jo på en bitteliten plass, men er jeg en tur innom småbyen så drar jeg frem mobilen, men det gjorde jeg ikke i dag, har vel ikke fanget mere enn ca 40 stk i dag.

Spiller en del på vinteren også ja, og kommer til og spille videre utover høsten/vinteren i år også, spiller så lenge jeg synes det er gøy, går nok lei en gang jeg også i fremtiden, men ikke enda, selv om jeg ikke får muligheten til å være med på legendariske raid siden det er for få folk her jeg bor, tar også over gym i ny og ne, har nå 12 gull badge, og stått over 16.000 timer totalt i gym.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette eventet merker jeg jammen lite til, jeg får jo nesten ingen egg.

Går mye, klekker bare et egg om gangen (bortsett fra 10K egg, de spanderer jeg ekstra inkubator på), og er nå nesten tom, holder på å klekke det siste 5K-egget mitt. Har bare fått to 2K-egg i løpet av eventet (og der fikk jeg bare tull, en Oddish og en dårlig Larvitar), og så et par 10K egg med kjedelige greier i. :dry: 

Flere som syns de får færre egg enn normalt? 

Anonymkode: b83b9...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Taperen skrev:

Har i grunnen aldri tenkt på at jeg spiller mye, bor jo på en bitteliten plass, men er jeg en tur innom småbyen så drar jeg frem mobilen, men det gjorde jeg ikke i dag, har vel ikke fanget mere enn ca 40 stk i dag.

Spiller en del på vinteren også ja, og kommer til og spille videre utover høsten/vinteren i år også, spiller så lenge jeg synes det er gøy, går nok lei en gang jeg også i fremtiden, men ikke enda, selv om jeg ikke får muligheten til å være med på legendariske raid siden det er for få folk her jeg bor, tar også over gym i ny og ne, har nå 12 gull badge, og stått over 16.000 timer totalt i gym.:)

Så flink du er da, jeg spiller lite på vinteren, da fanger jeg vel i snitt 7 om dagen, med mindre det er noen spesielle event.

En av fordelene dine med å bo på en liten plass, er vel at du får stå lenger i gym. Vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt kastet så raskt ut, at jeg ikke få en eneste coin. Og skal man ha 50 coins en dag, så bør man få pokemon i mange gym. Men min fordel er at jeg får delta i raid da. Nå har jeg alle, bortsett fra moltres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Har spilt siden spillet kom og er på leve 32, og i dag fikk jeg endelig min første Snorlax. Da har jeg fullført gen 1 og gen 2, bortsett fra unown. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Dette eventet merker jeg jammen lite til, jeg får jo nesten ingen egg.

Går mye, klekker bare et egg om gangen (bortsett fra 10K egg, de spanderer jeg ekstra inkubator på), og er nå nesten tom, holder på å klekke det siste 5K-egget mitt. Har bare fått to 2K-egg i løpet av eventet (og der fikk jeg bare tull, en Oddish og en dårlig Larvitar), og så et par 10K egg med kjedelige greier i. :dry: 

Flere som syns de får færre egg enn normalt? 

Anonymkode: b83b9...105

Har fått en del i det siste, men mest 10km-egg merkelig nok. I de fem siste 2km-eggene jeg har klekket, fikk jeg fire Oddish og en Larvitar. Ingen Mareep så langt :(
Fanget en vill Totodile på Gardermoen i dag da :) Den spawner jo aldri her omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått 2 Mareep i eventet, 2-3 Larvitar, 3-4 Dratini, 2 Chansey, så er fornøyd med klekkingen her, selv om jeg har alle utenom de legendariske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen Mareep og endte opp med bare den ene Larvitaren, pluss en haug Oddisher og en annen som jeg ikke en gang husker hva var. Muligens en Slowpoke.
Har klekket fire 10km-egg og fått to Porygons og to Snorlax. For et år siden hadde jeg nok vært i ekstase, men nå er det bare blæh.

På ene siden er jeg dritlei av spillet men på den andre siden klarer jeg ikke helt gi slipp. Jeg må liksom åpne spillet når jeg er nede i sentrum eller går tur, bare sånn i tilfelle jeg får noe spennende. Det blir vel en liten oppsving når gen 3 kommer om et par uker men det spørs hvor lenge det varer. Er spent på hvilke pokiser som blir de nye Pidgey og Natu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk Mewtwo i sånn spesialraid her om dagen, så det var stas ☺️ 

Anonymkode: 52655...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk Mewtwo i sånn spesialraid her om dagen, så det var stas ☺️ 

Anonymkode: 52655...82a

Heldiggrisen :). Her har jeg ingen legendariske......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legendariske er umulige å få tak i her på landet, så da er det greit at det er andre ting i spillet som en kan "jobbe" med, nemlig gym badge, har nå jobbet meg opp til 18 gull, 27 sølv, 22 bronse, og har stått 20.359 i gym, hadde vært litt gøy å høre hvordan dere andre ligger an her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nok ikke i nærheten av deg, men har 1 gull, 6 sølv og 21 bronse + har stått 1685 timer i gym. Legendariske kan jeg bare glemme her også, for jeg kjenner ikke så mange som spiller lenger.

Idag kom jeg faktisk over en grå gym! Tydelig at en har slått ut de som sto der og ikke satt inn en egen, - kanskje vedkommende gikk tom for strøm? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2017 den 10.32, Taperen skrev:

Legendariske er umulige å få tak i her på landet, så da er det greit at det er andre ting i spillet som en kan "jobbe" med, nemlig gym badge, har nå jobbet meg opp til 18 gull, 27 sølv, 22 bronse, og har stått 20.359 i gym, hadde vært litt gøy å høre hvordan dere andre ligger an her :)

Jeg bor på landet, men grunnen til at jeg har alle de legendariske som har kommet så langt er at vi har en Pokemon Go-gjeng som møtes for raid. Er vel ca 20 som spiller aktivt her jeg bor. Avtaler via en egen gruppe på Facebook. Har fungert utrolig bra, så er takknemlig for at det er så mange som spiller her :) 

Men som dere sier, det er jo andre ting å jobbe for. Selv har jeg bare ett gull-gym-badge, for eksempel.  

Anonymkode: 52655...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg er nok ikke i nærheten av deg, men har 1 gull, 6 sølv og 21 bronse + har stått 1685 timer i gym. Legendariske kan jeg bare glemme her også, for jeg kjenner ikke så mange som spiller lenger.

Idag kom jeg faktisk over en grå gym! Tydelig at en har slått ut de som sto der og ikke satt inn en egen, - kanskje vedkommende gikk tom for strøm? 

Eller kanskje det som skjedde meg en gang, plutselig startet det et raid når jeg skulle sette inn pokemonen etter å ha tatt ned gymmen, eller det kan være at vedkommende allerede var i 20 gym som er Max nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor på landet, men grunnen til at jeg har alle de legendariske som har kommet så langt er at vi har en Pokemon Go-gjeng som møtes for raid. Er vel ca 20 som spiller aktivt her jeg bor. Avtaler via en egen gruppe på Facebook. Har fungert utrolig bra, så er takknemlig for at det er så mange som spiller her :) 

Men som dere sier, det er jo andre ting å jobbe for. Selv har jeg bare ett gull-gym-badge, for eksempel.  

Anonymkode: 52655...82a

Fint at dere kan møtes til raid, tror jeg ligger litt lavt i terrenget, litt flaut visst denne gamle bestefaren på 55 skulle dukke opp i sammen med en gjeng med fjortiser...:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...