Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Jepp! 😃

Anonymkode: 76f3f...12a

Og Grattis! 😃

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det skjer noe mer spennende snart. Får aldri tak i noen legendaries uansett, så er veldig stille om dagen. 

Anonymkode: 84a62...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/16/2017 at 10:34 PM, AnonymBruker said:

Håper det skjer noe mer spennende snart. Får aldri tak i noen legendaries uansett, så er veldig stille om dagen. 

Anonymkode: 84a62...421

Endelig et nytt event - Celebrate the Equinox! http://pokemongolive.com/en/post/equinox2017

Håååper jeg får meg en Wonder Chansey - har gått i lange tider for å få nok Candy for Blissey 🤓

Anonymkode: 84a62...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg får en Mareep! Den har jeg ikke.
Og så skal jeg samle egg så det lukter svidd og kjøpe meg en superinkubator! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tromsøbestemora skrev:

Ja, det startet kl. 22.00 i går kveld.

Ahh kjipt 😂

 

Har 7 10km egg og 2 5km :-P 

 

Har egentlig ikke råd til å kjøpe pakkene heller :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo fankern ikke et eneste egg fra pokestopene!!! :kjefte:Dammit!
Har bare fått ett 10km etter at eventen startet og det klekker sikkert en Skarmory eller en annen drittpokis.

Jeg merker at det er færre og færre som spiller pokemon go. Pokisene står lenge i gymmene før de blir slått ut, og man ser nesten aldri lenger unger som sykler eller går med nesa i mobilen.

Endret av Ardwinna
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått Chansey og Togepi i 2 km-egg, bare drit i 5 km (som vanlig). Altså, Marill, Svinub og Horsea, hva gir du meg?? De er jo som Pidgey og Ratata... Kjøpte to special boxes for å få super-inkubatorer, så nå må jeg inn i gym igjen og tjene litt coins. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håpet på Chansey, har foreløpig fått sånn 5 Mareep og 2 Larvitar. Trenger de også altså, så det er greit nok det, men... Nå er det tomt for 2km-egg, må klekke noen 5km for å få plass og der er det jo bare drit 😅

Anonymkode: 84a62...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare 10 og 5 km egg, så kan ikke skryte av denne eventen. Vil ha ekstra XP jeg, har mange pokiser jeg kan evolve.

Anonymkode: 3aae3...c11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Chibi skrev:

Noen som sliter med å logge inn på spillet? :-( 

Ja :-(

Anonymkode: d3bb3...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også 😭 det står på niantic sine nettsider at de sjekker det ut nå. Får helt angst av tanken at jeg skal ut og gå snart uten å få klekket egg!

Anonymkode: 84a62...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet blir jo bare verre og verre. Idag var det nesten umulig å spille, jeg fikk konstant "network error" og "gps not found" uansett hva jeg prøvde å gjøre. Pokemon forsvant like fort som de dukket opp og hvis jeg prøvde å ta dem fikk jeg bare "error". I tillegg hopper gps'en så pokedama plutselig havner helt andre steder og blir stående der uten gjøre noe som helst.

Har endelig fått tre 2km-egg så jeg er spent på hva de klekker. Vil gjerne ha både Larvitar og Mareep, men tar gjerne en Chansey også. 10km-egget mitt klekket en Snorlax (i all hemmelighet midt oppi alle feilmeldingene og laggingen). Selv om det er min tredje og dermed ikke så veldig spennende så klager jeg ikke. Det kunne ha vært verre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...