Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet helt piffen jeg nå. Kjenner ingen andre som spiller så jeg får ikke blitt med på raids osv. Mangler alle de legendariske og noen få "vanlige". Her om dagen rundet jeg endelig level 30 og etter det har jeg ikke åpnet appen. Kan ikke gen 3 komme snart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå ikke helt mistet piffen her, selv om det er umulig å få tak i noen legendariske her ute på landsbygda.

Jeg spiller fortsatt, selv om det ikke er noen som jeg kjenner som spiller, men ser at gymmene svitsjer, så noen er det som spiller.

Jeg fanger alt jeg kommer over for å samle på Candy til neste dobbel XP, er nå kommet godt og vel halvveis i level 38, så det går ikke fort her ute på bygda.

Ellers så synes jeg det er gøy med gym, har noen mål om hvor mange gull badger jeg skal klare i løpet av en viss tid, går sakte da, men har nå stått i gym i 9685 timer, har 9 gull badger, 23 sølv og 29 bronse.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet har hengt seg opp helt hos meg, har avinstallert flere ganger, men det hjelper ikke. Avataren min beveger seg ikke, den står helt stille før den plutselig løper langt. Da blir det helt umulig å spille, får jo ikke tatt pokestops og egg tar en evighet å klekke. Har iPhone 5, kanskje jeg rett og slett har en for gammel modell :vetikke: håper på en ny oppdatering som fikser problemet. Levlet opp til 39 i går, har sååå lyst til å komme til 40, men nå går det sakte gitt.

Ellers stakk den her fra meg her om dagen, visste ikke at pokemon med så lav cp kunne stikke av engang :fnise: drittspill :P

IMG_0604.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sirah skrev:

Jeg har mistet helt piffen jeg nå. Kjenner ingen andre som spiller så jeg får ikke blitt med på raids osv. Mangler alle de legendariske og noen få "vanlige". Her om dagen rundet jeg endelig level 30 og etter det har jeg ikke åpnet appen. Kan ikke gen 3 komme snart? 

Jeg har knapt tenkt på pokemon go i det siste. Det er jo ikke noe gøy når det er helt umulig å få tak i legendariske og når det kun spawner et lite fåtall kjedelige pokiser (pidgey, paras, Murkrow, Natu, Spinarak o.l.) hele tiden. Dessuten er spillet forferdelig laggete og siste irritasjonsmoment var at jeg ikke fikk pokecoins for den siste pokisen som sto i gym. Det kom opp at jeg fikk 50 coins men de dukket aldri opp i shopen.

Jeg vil gjerne ha en Miltank men den verken spawner eller dukker opp i egg :(
Kanskje jeg får litt piff tilbake når gen 3 kommer men nå gidder jeg ikke slå på spillet en gang. Det komiske er at snarveien til spillet var plutselig borte fra startskjermen på mobilen min, så det må jeg vel nesten bare ta som et tegn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg har knapt tenkt på pokemon go i det siste. Det er jo ikke noe gøy når det er helt umulig å få tak i legendariske og når det kun spawner et lite fåtall kjedelige pokiser (pidgey, paras, Murkrow, Natu, Spinarak o.l.) hele tiden. Dessuten er spillet forferdelig laggete og siste irritasjonsmoment var at jeg ikke fikk pokecoins for den siste pokisen som sto i gym. Det kom opp at jeg fikk 50 coins men de dukket aldri opp i shopen.

Jeg vil gjerne ha en Miltank men den verken spawner eller dukker opp i egg :(
Kanskje jeg får litt piff tilbake når gen 3 kommer men nå gidder jeg ikke slå på spillet en gang. Det komiske er at snarveien til spillet var plutselig borte fra startskjermen på mobilen min, så det må jeg vel nesten bare ta som et tegn :P

Nei jeg har nesten ikke spilt i det hele tatt jeg heller. Har ingen gymer i nærheten så det er lissom uansett ikke noe jeg får spilt. Da må jeg kjøre et stykke og spille fra bilen lissom :P 

10 minutter siden, Simbyxor skrev:

Jeg har fått Entei, Moltres og Zapdos. 😎😎😎

Jada gni det inn 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Sirah skrev:

Nei jeg har nesten ikke spilt i det hele tatt jeg heller. Har ingen gymer i nærheten så det er lissom uansett ikke noe jeg får spilt. Da må jeg kjøre et stykke og spille fra bilen lissom :P 

Jada gni det inn 😂

Var en sur megge av en AnonymBruker her inne en gang som hakka på meg fordi jeg "bare klaga på spillet og var sur", så da må jeg skryte istedet ;) !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Sirah said:

Jeg har mistet helt piffen jeg nå. Kjenner ingen andre som spiller så jeg får ikke blitt med på raids osv. Mangler alle de legendariske og noen få "vanlige". Her om dagen rundet jeg endelig level 30 og etter det har jeg ikke åpnet appen. Kan ikke gen 3 komme snart? 

Jeg kjenner heller ingen som spiller, men jeg raider da fordet. Organiserte raids via Facebook grupper/chatter.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Simbyxor skrev:

Jeg har fått Entei, Moltres og Zapdos. 😎😎😎

Så bra da :)

Som jeg skrev så er det umulig for meg å få nok folk med på raid her, men er nok av andre ting i spillet som engasjerer meg alikavel, fanger alt jeg kommer over, for jeg har enda noen mill XP før jeg er i level 40, samler på coins slik at jeg kan få kjøpt meg inkubator  til mine 10 km egg som jeg vil klekke ved neste dobbel XP, har 5758 coins nå, alt i fra gym, og har 7x10 km egg, så fet er fortsatt moro med pokemon spilling ute på landsbygda :)

Blir nok en liten tur inn til småbyen nå for å ta over noen gymmer, og snurre noen pokestop :)

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner heller ingen som spiller, men jeg raider da fordet. Organiserte raids via Facebook grupper/chatter.

Anonymkode: 76f3f...12a

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd at oppdateringen kommer når det er så sent på høsten. Mørkt, kaldt, snø og regnvær. Blir ikke mange timer med spilling da.

Anonymkode: da55c...7d2

Enig. Men det skjer iallefall noe :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der siste oppdateringa som sier at det spawner forskjellige pokiser i parker, hvilke parker der det de mener? Hva mener de med parkområder?

På 7.9.2017 den 3.04, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner heller ingen som spiller, men jeg raider da fordet. Organiserte raids via Facebook grupper/chatter.

Anonymkode: 76f3f...12a

Her i området finnes det ingen organiserte raids via facebook heller. Men jaja, om noen måneder/år kan kanskje vi andre også få sjansen til å skaffe oss legendariske på ett eller annet vis.

Gleder meg til gen 3. Om ikke annet blir det noen nye å samle på ei stund før man går lei av de samme gen3-pokisene som spawner. Og så håper jeg det er noe i ryktene om en superinkubator som korter ned klekketiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Ardwinna said:

Den der siste oppdateringa som sier at det spawner forskjellige pokiser i parker, hvilke parker der det de mener? Hva mener de med parkområder?

Her i området finnes det ingen organiserte raids via facebook heller. Men jaja, om noen måneder/år kan kanskje vi andre også få sjansen til å skaffe oss legendariske på ett eller annet vis.

Gleder meg til gen 3. Om ikke annet blir det noen nye å samle på ei stund før man går lei av de samme gen3-pokisene som spawner. Og så håper jeg det er noe i ryktene om en superinkubator som korter ned klekketiden!

Du kan reise da 😎 Jeg tok flyet fra Trondheim til Oslo på en og samme dag for å få kangaskhan og unown 😂 hadde bonuspoeng så det kostet ikke noe heller, men hadde ikke tid til å være der mer enn en dag.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan reise da 😎 Jeg tok flyet fra Trondheim til Oslo på en og samme dag for å få kangaskhan og unown 😂 hadde bonuspoeng så det kostet ikke noe heller, men hadde ikke tid til å være der mer enn en dag.

Anonymkode: 76f3f...12a

Ja man kan jo i teorien det, men så dedikert er jeg ikke at jeg kjøper flybillett for å fange pokemon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ardwinna said:

Ja man kan jo i teorien det, men så dedikert er jeg ikke at jeg kjøper flybillett for å fange pokemon.

Jeg kjøpte ikke billett jeg heller :P jeg har reist en del (ikke ifbm pogo) og har dermed en god del oppsparte poeng. 

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte ikke billett jeg heller :P jeg har reist en del (ikke ifbm pogo) og har dermed en god del oppsparte poeng. 

Anonymkode: 76f3f...12a

Jeg skjønte det, men jeg hadde ikke brukt opp poeng til å reise på en endagers pokemonjakt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Nå mangler jeg kun Muk, regionale og legendariske fra generasjon 1 😊

Og det påstås at Mewtwo er sluppet også 😊

Screenshot_2017-09-09-20-37-53.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg fikk en gul Magicarp i dag! Den bare dukket opp utenfor leiligheten, så ut som en vanlig magicarp helt til jeg trykket på den. Kan jeg få en rød gyrados da, om 300 candys? 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, boblevann said:

Oi, jeg fikk en gul Magicarp i dag! Den bare dukket opp utenfor leiligheten, så ut som en vanlig magicarp helt til jeg trykket på den. Kan jeg få en rød gyrados da, om 300 candys? 😁

Jepp! 😃

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...