Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

På 31.5.2017 den 20.40, Simbyxor skrev:

Har mistet piffen helt. Kommer det event snart? 

 

16 timer siden, Ardwinna skrev:

Nå er jeg så lei av pokemongo at det eneste målet hver dag er å snurre minst ett pokestop og fange en pokemon bare for å oppnå sju dagers streak. Den dagen jeg får den forbaska metal coat'n kommer jeg antakelig til å slutte å bry meg om streaks også.
Det spawner kun fugler, rotter, biller og sneglesvin, pluss noen Sentrets her omkring. Eggklekking føles helt bortkastet når jeg kun får gen1-pokiser som jeg ikke har bruk for, og nå er jeg straks fri for pokiser å ha som buddy siden jeg enten har utviklingene i fra før, eller så har jeg så lite candy at det vil ta et halvt år å gå inn nok candy til å utvikle. Slossing i gym er kun for å få pokecoins, for pokisene blir kjapt slått ut og så må man vente 21 timer før det er noen vits i å sette inn i flere gymmer.

Jeg har vært skremmende besatt av dette spillet men nå har jeg mistet piffen. Håper det ikke blir så alt for lenge til neste event.

Samme her. Har mistet piffen helt. Har hele gen1 og mangler noen få fra gen2. De jeg mangler i gen2 har jeg aldri sett en gang, og dustelarvitarene kommer jo aldri i egga mine 🙄 Snurrer pokestopene bare for å gjøre det, og fanger en om dagen for strike. 

Ja til gen3 eller event!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Sirah skrev:

 

Samme her. Har mistet piffen helt. Har hele gen1 og mangler noen få fra gen2. De jeg mangler i gen2 har jeg aldri sett en gang, og dustelarvitarene kommer jo aldri i egga mine 🙄 Snurrer pokestopene bare for å gjøre det, og fanger en om dagen for strike. 

Ja til gen3 eller event!

Enig. Blir kjedelig med der samme hele tiden. Mest spennende jeg fanget idag var en sandshrew. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir glad for å se en Poliwag skjønner man at det er skralt på poke-fronten... :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske lei for tiden. Jeg gikk og samlet monstre til evolving en god stund (hadde 100 stykker, men 90% av de var vanlige) og etter at jeg evolva de så gikk hele motivasjonen vekk. Jeg har ikke hatt tid til å gå lange turer og det blir som regel den samme ruten til/fra jobb hvor det stort sett er de samme monstrene som dukker opp hele tiden. 

Bortsett fra en og annen Oddish (mangler fortsatt Belossom) så får jeg aldri noe jeg trenger. Synes fortsatt at eggene er hakket mer spennende enn de jeg finner selv, men det er fortsatt ikke kjempegøy å tråkke opp og ned i flere timer bare for å risikere å få en eevee i 10km-egg. Dessuten begynner batteriet på telefonen å bli litt upålitelig. Jeg har jo powerbank, men det krever jo fortsatt at jeg husker å lade den og ta den med, så da blir jo ikke turene like impulsive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trainers,

With summer quickly approaching in the Northern Hemisphere and winter approaching in the Southern Hemisphere, we couldn’t think of a better way to celebrate the upcoming solstices than with a Fire-type and Ice-type Pokémon GO event.

From 1:00 P.M. PDT on June 13 to 1:00 P.M. PDT on June 20, 2017, Trainers around the world will discover more Charmander, Cyndaquil, Growlithe, Houndour, Ponyta, Swinub, Vulpix, and their Evolutions. You’ll also want to keep an eye out for Sneasel, Magmar, Cloyster, and other Fire types and Ice types!

It’s time to perfect your Poké Ball throws, Trainers! Throughout the event, you’ll receive huge XP bonuses for successfully catching Pokémon with Nice, Great, and Excellent Throws, as well as Curveballs and First Throws. Additionally, as you walk around your neighborhoods or discover new sights, you’ll earn even more XP for hatching Eggs. To help you take advantage of these awesome XP bonuses, Lucky Eggs will be 50% off in the in-game shop.

Get ready to explore the world around you—there are even more exciting updates coming your way soon!

—The Pokémon GO team

 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessen min for spillet har også dalt betydelig. De jeg trenger er jo ikke å se, så da orker jeg ikke å spille noe særlig heller. Om eventen er ekte kommer jeg sikkert til å spille litt da, men de eneste jeg trenger er egentlig flere Cyndaquil.

Etter neste runde med Lucky Egg vil jeg kun mangle Hitmonlee og Lapras fra Gen 1, også mangler jeg vel 13 fra Gen 2. De jeg mangler er vel evolusjonene til Cyndaquil og Totodile, hele Mareep-familien, Fortress (det er faktisk lenge siden jeg klekket en Pineco), Blissey, Houndoom (venter på en med høy IV), Tyranitar (så ikke snurten til ville Larvitar hele eventet, men jeg klekket i det minste en), Miltank og Unown. 

Merker at jeg er klar for Gen 3 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.5.2017 den 9.54, Blomst89 skrev:

Jeg får nesten bare gen 2 i egg. Fikk en Gligar i 10 km-egget mitt i dag :-/ Venter fortsatt på en Snorlax..

Samme her! Jeg blir GAL, har ikke sett en eneste Snorlax :sukk:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk;
Var ute igår ettermiddag, måtte forbi en flokk sauer *bæææ bæææ bæææ* For å komme meg til nestet...
Og wee der spawner det en søt liten sau :rodmer: 
Mareep er bra søt da :)) 
Hadde bare 11 CP :fnise:  (Det passer jo bra, nå som lammene er ute på jordene også....) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fantastisk tur i dag! Gikk til sentrum og fant flere gøye pokmon! Alle hadde lav CP, men det var ganske kult likevel. Fant Machamp, Grimer, Mareep og Larvitar. Første gang på lenge jeg ikke brukte go+, så det var jo spennende.

Fanget også noen Magikarp, men fortsatt ingen shiny. Bare 2 km på et 10 km-egg som jeg håper er en Chansey. 

Har begynt å ta noen få gymmer (totalt fire) denne uka, men har til min forferdelse oppdaget at man får mindre potions enn før (eller er det innbilning?!) Spinnet ganske mange stopp i dag og fikk likevel ikke nok til å gjenopplive alle pokemonene jeg hadde brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire & Ice event høres bra ut! Mangler fremdeles Magmar fra gen 1 og vil gjerne ha flere Cyndaquil og Houndour så jeg kan evolve videre.

I dag klekket jeg en Dratini og fikk også nok candy til å evolve en Alakazam. Nå mangler jeg 5 fra generasjon 1 (Muk, Magmar, Gyarados, Aerodactyl og Dragonite). Mangler en god del fra gen 2... godt over 20 stk i hvertfall. Så potensialet til mer moro i spillet er der, men jeg mister både motet og interessen utenom events siden det aldri spawner noen nye pokiser. Ikke får jeg metal coat heller, så Steelixen er fremdeles ikke innen rekkevidde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gått mange mil både på houndour og cyndaquil og utvikla siste helt tidligere i dag. Snakk om bortkasta energi, burde heller brukt den til dratinien og fått min dørste dragonite. Mangler den og Snorlax fra gen 1 og et par andre fra gen 2, så er jeg i mål :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med nytt event, ja! Ikke spesielt overrasket over at det ble ild-event mtp at det har vært både vann og gress tidligere. Trenger fortsatt masse Cyndaquil og Houndour, så håper på å få fanget mange av dem! 😊 Synes også de kan gjøre Snorlax til ild- eller is-pokémon sånn at jeg kan få tak i den også 😛

Ellers har det skjedd lite nytt på Pokémonfronten her. Har vært bortreist i i pinsen og spilt minimalt, så ingen nye. Endelig har jeg fått synkronisert pokestop- og Pokémon-streaken så de er like da, siden jeg lot være å snurre stopp og fange Pokémon på søndag. Perfeksjonisten i meg liker best at jeg får 7 day streak på samme dag 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst89 skrev:

Endelig har jeg fått synkronisert pokestop- og Pokémon-streaken så de er like da, siden jeg lot være å snurre stopp og fange Pokémon på søndag. Perfeksjonisten i meg liker best at jeg får 7 day streak på samme dag 😂

Jeg synes det er greit at de er usynkronisert :) 7 day streak på Pokémons kan jeg ha når som helst da jeg fanger hver dag uansett, mens jeg foretrekker at 7 day streak fullføres på søndag, for da har jeg en motivasjon til å gå ut den dagen :)

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem spiller i Trondheim? :)

Jeg er nå på level 28, har 210 pokemon i pokedexen, jeg mangler bare Charizard, Farfetch'd, Tauros, Lapras, Snorlax
og Dragonite fra generasjon 1. Jeg har 85 Dratini-candy, så Dragonite nærmer seg. Tauros må jeg vel se langt etter. Og er det mulig å få Farfetch'd i egg? Eller MÅ jeg til Asia?

 


 

Anonymkode: 1315f...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem spiller i Trondheim? :)

Jeg er nå på level 28, har 210 pokemon i pokedexen, jeg mangler bare Charizard, Farfetch'd, Tauros, Lapras, Snorlax
og Dragonite fra generasjon 1. Jeg har 85 Dratini-candy, så Dragonite nærmer seg. Tauros må jeg vel se langt etter. Og er det mulig å få Farfetch'd i egg? Eller MÅ jeg til Asia?

Anonymkode: 1315f...261

Trønder her, level 32 :) Hvilket lag spiller du for? Du får ikke tak i tauros eller farfetch'd her nei, ei heller kangaskhan, corsola og heracross.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trønder her, level 32 :) Hvilket lag spiller du for? Du får ikke tak i tauros eller farfetch'd her nei, ei heller kangaskhan, corsola og heracross.

Anonymkode: 76f3f...12a

Kangaskhan har jeg faktisk, men er fanget utenfor Norges grenser, ja. Jeg spiller for de blå, hva med deg? :D

Anonymkode: 1315f...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra! Midt oppi tragisk kjedelige tider, åpnet jeg spillet og så en hitmontop i babycallrekkevidde! Hadde ikke den, så nå er snaart dexen full :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kangaskhan har jeg faktisk, men er fanget utenfor Norges grenser, ja. Jeg spiller for de blå, hva med deg? :D

Anonymkode: 1315f...261

Synd, jeg er rød :P

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd, jeg er rød :P

Anonymkode: 76f3f...12a

Haha, spiller du tilfeldigvis på Lade? Synes gymmene hele tiden blir røde der...:p

Anonymkode: 1315f...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, spiller du tilfeldigvis på Lade? Synes gymmene hele tiden blir røde der...:p

Anonymkode: 1315f...261

Nope, spiller ikke så mye gyms egentlig :) Hva med deg?

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...