Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har fått oppdateringa enda? Eller kommer den ikke i dag?

Anonymkode: 8328b...69a

Har kommet hos meg nå. Masse steinpokémon på nearby, og 0.75 km per candy på buddyen min nå. Orker ikke ut på tur nå da, men får gå en liten omvei på vei hjem fra jobb i morgen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har startet her i hvertfall. Fikk opp beskjed om eventen i spillet, og fant plutselig flere Omanyte, Slugma, Geodude og Rhyhorn. Og en Shuckle (ny i pokedexen)! :)

Har allerede evolvet Slugma til den der Macro-snegledingsen, men avventer evolving av Omanyte til jeg har en med bedre IV-stats. Krysser fingrene hardt for at jeg får kloa i en Aerodactyl i løpet av eventen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, whitewildfox skrev:

Er det verdt det å power up en wonder Venusaur med razor leaf og petal blizzard? 

Ikke i mine øyne, vil jo funke greit mot de fleste vanntyper da.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1iXCn4liP8_bWqCqai5jC6M6VqV6vm6tRcT0QOsy72_U/htmlview?usp=drivesdk&sle=true

Nede på 306 plass over dps kombinasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min første Grimer Candy som buddy, og har ikke vært utendørs enda...:P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blomst89 skrev:

Har kommet hos meg nå. Masse steinpokémon på nearby, og 0.75 km per candy på buddyen min nå. Orker ikke ut på tur nå da, men får gå en liten omvei på vei hjem fra jobb i morgen :)

Hehe, tror den dukket opp her 1 min etter at jeg hadde skrevet innlegget :)

Anonymkode: 8328b...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dragonite-candy, kjempemange geodude og et par slugma/ryhorn. Alt på kun en kort tur til og fra jobb. Fornøyd. :) 

Har også sett mange Onyx på nearby-listen, men ikke hatt mulighet til å dra og hente de. Fornøyd så langt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med dette eventet 😊 Til nå har jeg fanget blant annet: to Aerodactyl, massevis av Geodude og Slugma (nok til at jeg nå kan utvikle den), og et par Ryhorn. Fant også en Porygon med cp1202 (beste jeg hadde fra før lå rundt 500) med gode appraisals, så det blir nok den som blir utviklet til Porygon 2 så fort jeg får nok candy! Mangler bare 11 Grimer-candy nå (fått 5 candy i dag), og kan snart bytte buddy takket være dette eventet. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ecolvet både Rhyhorn og Slugma i dag. Mangler bare én Omanyte til, og trenger bare fire candy før jeg får Venusaur. Er et stykke igjen for Onix og Kabuto og har ikke sett snurten av Aerodactyl, men det kommer nok 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fadesen med evolving av Abra i stedet for Kadabra, har jeg byttet til Bulbasaur som buddy, da den mangler bare 9 candy før jeg kan evolve en Venusaur. Det dukker jo opp Abra av og til, mens Bulbasaur ser jeg nesten ikke snurten til, så like greit å jobbe inn candy nå mens det går fire ganger fortere.

Jeg ser forresten at de tidligere nevnte supertrenerne på level 40 med ørti Blisseys har forsvunnet på mystisk vis. Spørs bare om ikke mistanken min var riktig og at de har blitt bannet. Utrolig deilig å kunne ha en sjanse til å kjempe seg inn i gymmene igjen :)

Er det forresten flere som opplever at spillet er tregt å starte og sliter med å logge inn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 217 i Pokedexen og syntes det er lite nytt å finne. Fant en Aerodactyl i dag (nummer 3 jeg har funnet så langt) men ellers bare mye Geodude og Slugma. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay endelig fikk jeg noe i ett egg som jeg ikke hadde fra før av, en søt liten elefant :fnise: Phanpy..

Ellers har jeg fått, Gligar, Slugma og Shuckle (skilpadde...) + Ett par pidgeys XD

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire nye i dag: Larvitar, Slugma (som jeg fikk flere av), Chikorita og Graveler. Så jeg "slapp" å oppdatere Geodude selv om jeg fikk nok i dag til å gjøre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt gøy med et event, da blir det ihvertfall ikke bare de samme pokemonene dag inn og dag ut, en ny en i går, men tragisk CP 66 på min nye Magcargo, ellers ble det en wild Kabutops og Aerodactyl, men så ikke snurten av Larvitar i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette er et gjennomtenkt event fra Niantic! Set spawner flere ulike pokemon som det er mange som mangler. Syns selv også der er morsommere å fange disse pokemonene enn de jeg vanligvis finner, selv om det dessverre ikke er noen av dem jeg trenger. Fikk endelig steinmedalje i gull, da! 

Det beste syns jeg er ekstra buddycandy. Fikk fire-fem Mareep-candies bare i går! Fortsatt fem dager igjen av eventet, så hvis jeg er flink å gå kan det bli ganske mange candies. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolitrusa skrev:

Syns dette er et gjennomtenkt event fra Niantic! Set spawner flere ulike pokemon som det er mange som mangler. Syns selv også der er morsommere å fange disse pokemonene enn de jeg vanligvis finner, selv om det dessverre ikke er noen av dem jeg trenger. Fikk endelig steinmedalje i gull, da! 

Det beste syns jeg er ekstra buddycandy. Fikk fire-fem Mareep-candies bare i går! Fortsatt fem dager igjen av eventet, så hvis jeg er flink å gå kan det bli ganske mange candies. :)

Fikk også gullmedalje ut av stein i går.

 

Fikk 7 buddy candy på min Grimer i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Lolitrusa skrev:

Syns dette er et gjennomtenkt event fra Niantic! Set spawner flere ulike pokemon som det er mange som mangler. Syns selv også der er morsommere å fange disse pokemonene enn de jeg vanligvis finner, selv om det dessverre ikke er noen av dem jeg trenger. Fikk endelig steinmedalje i gull, da! 

Det beste syns jeg er ekstra buddycandy. Fikk fire-fem Mareep-candies bare i går! Fortsatt fem dager igjen av eventet, så hvis jeg er flink å gå kan det bli ganske mange candies. :)

Enig!

Samtidig helt greit at eventen slutter i neste uke. Det begynner å bli nok Geodude og Slugma på meg nå 😜

Fikk en Aerodactyl i dag, og den hadde jeg ikke fra før av. Fikk også en Magcargo. Jaggu ikke hver dag man får to nye pokemon i løpet av en kort tur. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Venusaur er i boks og jeg har fått alle starterutviklingene fra gen 1! :)
Nå er det bare å gå tur så det tar fyr i skoene så jeg får samlet candy nok til å evolve Machamp og Alakazam også! Dette går fremover! Men har dessverre ikke sett snurten av Aerodactyl :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...