Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Blomst89 skrev:

Jeg har stusset litt over det samme. Var nylig på besøk hos familie i Trøndelag, og de bor ved fjorden i Malvik (litt utenfor Trondheim), og der var det ikke et eneste pokestop i nærheten, og kun masse Voltorb og Magnemite. Og ingen vannpokémon eller noe.  Merkelig at det ikke er mer variasjon på litt mer øde steder. Spawn-skiftene gjelder tydeligvis bare i byene..? Kudos til dere som holder ut med spillet til tross for få/ingen pokestop i nærheten og lignende. Må være litt frustrerende at det er så mye enklere å spille for oss som bor i byene.

Jepp!! Jeg bor litt nærmere byen enn Malvik, men akkurat sånn er det. Jeg kan gå i over 30 min til nærmeste pokestop, eller ta bussen til byen som tar 20 min. På fridagene mine hender det at jeg ikke gidder noen av delene og mister 7-day streak. Og er ikke så ofte i byen, så jeg blir ofte tom for baller. Dritkjedelig å bo utenfor byen om man vil spille pokemon :P

7 minutter siden, Kragebein skrev:

Jepp :)http://pokemongolive.com/en/post/adventureweek2017

Økt spawn-rate for stein-typer, mer buddy-candy og 50% mer ting fra pokéstops.

Jeg driter i stein-pokemon, men jaaaaa takk til mer buddy candy og flere ting fra pokestops! Takk niantic ❤

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabutops og Omastar, here I come! Selvsagt må det komme etter jeg har gått med Omanyte som buddy i et par uker, og kun har fire-fem candy igjen da :fnise: Men da blir det Grimer som buddy framover, yay. Tok meg en runde med lucky egg i dag, så nå har jeg Venusaur, Sunflora, Scizor, Kingdra, Porygon 2 og Pupitar også! 213 i totalt i dexen, og jeg mangler bare 5 fra Gen1 (og tre av dem bør være enkle å få under eventen). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler både kabutops omastar og golem, så her skal det definitivt spilles i helga!

Og med 4x raskere buddycandy så får jeg nok omsider venusaur også 😆

Endret av charactouy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4x raskere buddy tar en i mot med glede, og kanskje blir det å fange noen flere Geodude nå, slik st jeg kan powre opp min 100% RT/SE Golem som er på CP 2521 nå.

Har vært mye opptatt i det siste, så derfor har jeg vært lite inne her, men har klart å spilt en del, tror kanskje jeg bikker lvl 37 i mnd skiftet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raskere buddy er jo genialt. :) De siste eventene har gitt meg veldig lite av de pokemonsene jeg faktisk trenger, og da er det jo ikke så himla mye vits egentlig. 

Flere ting på pokestops er også kjempeflott. Jeg har spilt veldig lite i det siste, noen dager kun på vei til/fra jobb (4 pokestops) og som regel får jeg ikke fanget så mye fordi det ikke er nok pokeballer på de pokestoppene til å ta alt som dukker opp (ikke at det er så himla farlig med de hundrevis av pidgeys som dukker opp, men jeg vil bikke lvl 30 snart og da må jeg samle opp pokemons til evolving). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEIII!!! Jeg fikk endelig nok candy til å evolve til min første Alakazam, og så klarer jeg pinadø å evolve en Abra istedet! Så nå har jeg en bedre Kadabra men fremdeles ingen Alakazam og 22 candy i manko... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så først nå at nytt event starter i morra! Da er det jo håp for en Alakazam likevel, pluss at jeg kanskje får en Omastar og den lenge etterlengtede metal coat'en :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ardwinna skrev:

NEIII!!! Jeg fikk endelig nok candy til å evolve til min første Alakazam, og så klarer jeg pinadø å evolve en Abra istedet! Så nå har jeg en bedre Kadabra men fremdeles ingen Alakazam og 22 candy i manko... 

Åå, det der er så sykt irriterende! Gikk i evigheter med Squirtle og så klarte jeg å utvikle den og ikke wartrotle. Da var jeg litt bitter noen minutter! 

I havet av kuler og magneter her, dukket det plutselig opp en chancey i dag. Kjørte sambo på jobb, men han kjørte heldigvis da, så fikk akkurat sett den og fanget den. Ble en liten oppgradering på Blisseyen min. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventet begynner i morgen kveld, ja? 

Anonymkode: b83b9...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.5.2017 den 10.31, Viljaa skrev:

Raskere buddy er jo genialt. :) De siste eventene har gitt meg veldig lite av de pokemonsene jeg faktisk trenger, og da er det jo ikke så himla mye vits egentlig. 

Flere ting på pokestops er også kjempeflott. Jeg har spilt veldig lite i det siste, noen dager kun på vei til/fra jobb (4 pokestops) og som regel får jeg ikke fanget så mye fordi det ikke er nok pokeballer på de pokestoppene til å ta alt som dukker opp (ikke at det er så himla farlig med de hundrevis av pidgeys som dukker opp, men jeg vil bikke lvl 30 snart og da må jeg samle opp pokemons til evolving). 

Ja, flere buddy-candy er egentlig det beste med det nye eventet! 😊 Mangler fortsatt 16 Grimer-candy, så bra at dette går litt raskere nå.

Lurer litt på om Niantic merker at mange spiller mindre når det ikke er eventer, og at det er derfor det har vært så mange eventer i det siste..? Ikke at jeg klager, altså. Ja til mange eventer! 😊

Endret av Blomst89
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verdt det å power up en wonder Venusaur med razor leaf og petal blizzard? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som vet hva som spawner i oslo for tiden? typ frognerparken, slottsparken osv.

Anonymkode: c8bac...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det noen som vet hva som spawner i oslo for tiden? typ frognerparken, slottsparken osv.

Anonymkode: c8bac...a6e

Sjekk PoGo-kartet da vel

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det noen som vet hva som spawner i oslo for tiden? typ frognerparken, slottsparken osv.

Anonymkode: c8bac...a6e

Her er noen:

Frognerparken: Dunsparce

Tøyenparken: Exeggcute

Sofienbergparken: Sunkern

St. Hanshaugen park: Rhyhorn

Myraløkka: Houndour

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei... 

Finner jo aldri noen nye eller noen jeg behøver for å evolve. Sjekker kartet på jobb og det er som oftest nada niks interessant i nærheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått oppdateringa enda? Eller kommer den ikke i dag?

Anonymkode: 8328b...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...