Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Møtte på en vill Hitmontop i dag, selvsagt stakk den av etter to great balls :( Ellers skjer det ikke mye om dagen, har ni fem km-egg jeg gjerne skulle sendt til professoren eller noe i håp om å få noen flere to km eller 10 km... :fnise:

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stille i denne tråden nå, begynner folk å gå lei?

Jeg fant endelig en Sunkern, men ellers lite nytt herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stille her, ja. Jeg er ikke lei:) Gleder meg til spawnskifte på torsdag, her er det Paras-spawn, kjedeligere blir det ikke:roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lei. Hadde en lang pause fra Pokemon i høst og vinter, så har fortsatt mye å sette meg inn i etter at gen2, special items etc. etc. kom. Har derimot ikke hatt så mye tid til å gå på tur, så akkurat nå står det litt stille her. Går med spillet oppe til og fra jobb for å få 7 day streak, men det er vel det eneste. 

Fanget en Hitmonlee fra leiligheten min i går kveld og det var litt stas, da det eneste som spawner her er Pidgeys og uendelig mange andre vanlige Pokemons. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeida

Jeg prøver å klekke egg. Går sånn 1 km, så registrerer den 100 m. Da ble jeg lei.
Er bare fugler å se for tida. Venter på event. At de ikke har 17.mai-event for norske spillere forstår jeg ikke azza. Det hadde vært kult å få røde, gule/hvite og blå pokemons den dagen. Hipp hurra!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Viljaa skrev:

Jeg er ikke lei. Hadde en lang pause fra Pokemon i høst og vinter, så har fortsatt mye å sette meg inn i etter at gen2, special items etc. etc. kom. Har derimot ikke hatt så mye tid til å gå på tur, så akkurat nå står det litt stille her. Går med spillet oppe til og fra jobb for å få 7 day streak, men det er vel det eneste. 

Fanget en Hitmonlee fra leiligheten min i går kveld og det var litt stas, da det eneste som spawner her er Pidgeys og uendelig mange andre vanlige Pokemons. 

7-day streak har jeg faktisk gitt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mormont skrev:

Litt stille her, ja. Jeg er ikke lei:) Gleder meg til spawnskifte på torsdag, her er det Paras-spawn, kjedeligere blir det ikke:roll:

hvordan veit du at det skifter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Simbyxor skrev:

hvordan veit du at det skifter? 

Det skifter torsdag annenhver uke :) 

Endret av Mormont
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mormont skrev:

Det skifter torsdag annenhver uke :) 

Ååå.. visste ikke det. Lærte noe nytt da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lei, men jeg har hjemmeeksamen. Fikk en Dragon Scale på streaken i dag da, så nå blir det Kingdra snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei. Men det er fordi jeg sitter hjemme med oppgave og her på landet som jeg bor er det kun voltorb og magnemite. Og slik har det vært i nesten et år nå. Noen få oppturer innimellom, men det er en gang i måneden liksom. Synes det er rart det ikke varierer mer. Dessuten bor jeg ved sjøen, men har aldri sett en fisk her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, neon_sun skrev:

Jeg er lei. Men det er fordi jeg sitter hjemme med oppgave og her på landet som jeg bor er det kun voltorb og magnemite. Og slik har det vært i nesten et år nå. Noen få oppturer innimellom, men det er en gang i måneden liksom. Synes det er rart det ikke varierer mer. Dessuten bor jeg ved sjøen, men har aldri sett en fisk her!

Det er litt det samme hos meg. Jeg har aldri gått inn på appen når jeg sitter hjemme uten at det er mellom 1-6 Pokemon rundt meg - men det skjer kanskje en gang om dagen at det er noe annet i tillegg til Voltorb og Magnemite! Det er litt kjedelig. 

Anonymkode: 84a62...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt det samme hos meg. Jeg har aldri gått inn på appen når jeg sitter hjemme uten at det er mellom 1-6 Pokemon rundt meg - men det skjer kanskje en gang om dagen at det er noe annet i tillegg til Voltorb og Magnemite! Det er litt kjedelig. 

Anonymkode: 84a62...421

Så rart! Jeg leitet i år og dag etter de to. Merkelig at det er så store variasjoner rundt i landet uten at de rullerer litt på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt lei, fordi jeg aldri finner de jeg mangler, og får det samme om og om igjen i egg. Klekket 6 stk 10km egg og alt var bare driiit. Kjedelig. Jeg støtter meg på Plus, som fanger (vel, i kanskje 50% av tilfellene) bare jeg trykker på knappen. Men nå har jeg vært så lite i byen at jeg har nesten ingen vanlige pokeballer, bare great og ultra (og jeg gidder ikke fange "manuelt" her hvor jeg bor, for det er ikke noe nytt og spennende her). Ellers har jeg og gitt opp 7day streak. For mye ork å bruke effort på å komme meg til et pokestop på en fridag når jeg konsekvent bare får dragon scale og sun stone. Nå har jeg begynt å slette dem for jeg trenger dem ikke, jeg trenger de andre tingene (metal coat, kingsrock, upgrade, var det flere?). Hadde ikke veien til neste level vært så lang hadde jeg kanskje vært mer motivert. Jeg blir alltid litt gira når det ikke er så langt til neste.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i liten bygd og det er bare tre steder hvor det er pokemons. Nå har jeg fanget alle de som er de tre stedene så nå er det en smule kjedelig.

Anonymkode: f3aa2...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt det samme hos meg. Jeg har aldri gått inn på appen når jeg sitter hjemme uten at det er mellom 1-6 Pokemon rundt meg - men det skjer kanskje en gang om dagen at det er noe annet i tillegg til Voltorb og Magnemite! Det er litt kjedelig. 

Anonymkode: 84a62...421

Magnemite er fantastisk i kamp mot vannpokemon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Tromsøbestemora skrev:

Magnemite er fantastisk i kamp mot vannpokemon. 

Ja, den er veldig god i gym faktisk :) men jeg har 1500 candies nå, bare oppspart etter påskeeventet, og da fanger jeg kanskje 1% av de som er her daglig. Det er litt kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, neon_sun skrev:

Jeg er lei. Men det er fordi jeg sitter hjemme med oppgave og her på landet som jeg bor er det kun voltorb og magnemite. Og slik har det vært i nesten et år nå. Noen få oppturer innimellom, men det er en gang i måneden liksom. Synes det er rart det ikke varierer mer. Dessuten bor jeg ved sjøen, men har aldri sett en fisk her!

Jeg har stusset litt over det samme. Var nylig på besøk hos familie i Trøndelag, og de bor ved fjorden i Malvik (litt utenfor Trondheim), og der var det ikke et eneste pokestop i nærheten, og kun masse Voltorb og Magnemite. Og ingen vannpokémon eller noe.  Merkelig at det ikke er mer variasjon på litt mer øde steder. Spawn-skiftene gjelder tydeligvis bare i byene..? Kudos til dere som holder ut med spillet til tross for få/ingen pokestop i nærheten og lignende. Må være litt frustrerende at det er så mye enklere å spille for oss som bor i byene.

Endret av Blomst89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... noen som skal ha med mobiltelefonen i lomma, med pokemonappen på, når dere går i tog i morra da ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Jeg er lei. Bare de samme, kjedelige å se heeele tiden (i tillegg til at det er altfor få pokestop her så jeg mangler alltid baller). Pidgey, Natu, Spinarak, Ledyba osv. Kjeeedelig. 

I tillegg opererte telefonen min på egenhånd her en dag, jeg hadde spillet på i lommen mens jeg var ute og gikk, og så bestemte tydeligvis telefonen seg for å prøve å fange en pidgey - fatter ikke hvordan det gikk for seg, men da jeg plukket opp telefonen igjen hadde alle de vanlige + de blå + NESTEN alle ultraballene blitt kastet etter den pokkers pidgeyen. :rolleyes: Så ja, mangler definitivt baller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...