Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også to special items i går, riktig nok på to forskjellige pokestop. Jeg fikk en up-grade på 7 day streak-en, og et par stopp etterpå fikk jeg min tredje Sun Stone :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var en kjempegod PoGo dag :D ENDELIG fikk jeg Onix i egg ♥️ Jeg hadde jo nesten begynt å tro at den der var en urban legend 😂 Jeg fikk også en Koffing slik at jeg fikk envolva til Weezing og Machop-buddyen min fant den siste candyen jeg trengte til å envolve til Machamp! Nå har jeg Scyther som buddy og mangler bare en candy for å evolve! Måtte de 5km gå fort 😇

Hvilken pokemoner kan man utvikle med sun-stone? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

I går var en kjempegod PoGo dag :D ENDELIG fikk jeg Onix i egg ♥️ Jeg hadde jo nesten begynt å tro at den der var en urban legend 😂 Jeg fikk også en Koffing slik at jeg fikk envolva til Weezing og Machop-buddyen min fant den siste candyen jeg trengte til å envolve til Machamp! Nå har jeg Scyther som buddy og mangler bare en candy for å evolve! Måtte de 5km gå fort 😇

Hvilken pokemoner kan man utvikle med sun-stone? 

Gratulerer med nye Pokémon! 😊 Med sun stone kan man utvikle Gloom til Bellossom og Sunkern til Sunflora. Sunkern har jeg foreløpig ikke sett noe til, og Oddish/Gloom synes jeg også det er litt for lite av i Oslo.. Ønsker meg et vår-event med gresspokémon! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomst89 skrev:

Gratulerer med nye Pokémon! 😊 Med sun stone kan man utvikle Gloom til Bellossom og Sunkern til Sunflora. Sunkern har jeg foreløpig ikke sett noe til, og Oddish/Gloom synes jeg også det er litt for lite av i Oslo.. Ønsker meg et vår-event med gresspokémon! 😊

Takk! Var det jeg trodde. Gloom har jeg allerede utviklet og Sunkern har jeg bare et par få candy til 🙄 Jaja, de får bare ligge på vent da :P Her hos meg er det en del Oddish faktisk :) Ikke kjempemye, men de er ikke veldig skjeldne. Ja jeg skulle også gjerne hatt noen nye events. Liker dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært helt topp med spesial items, fikk TO på en stopp, og litt senere fikk jeg en til, ingen av de var på sju dagers streaken 😀😀😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg metal coat, burde jeg evolve onix eller scyther?

Anonymkode: 8328b...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To nye i dag: Sneasel og Aipom. Den siste fikk jeg i et egg og er fornøyd med det etter flere 1.gen i eggene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, sofie777 skrev:

To nye i dag: Sneasel og Aipom. Den siste fikk jeg i et egg og er fornøyd med det etter flere 1.gen i eggene.

La meg gjette på at du ikke bor i Oslo? Jeg hadde blitt skikkelig skuffet over å få Aipom i et egg, for det kryr av dem her i Oslo. Gøy med nye når de er sjeldne der man bor da! 😊 

Fanget en ny i dag jeg også, en Cyndaquil som var rett utenfor kontoret mitt. 😊 Fant også min Skarmony nummer 4. Krysser fingrene for at 10 km-egget mitt som sannsynligvis klekkes på vei hjem fra jobb inneholder noe nytt, aller helst en Snorlax eller Chansey! 🤞

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎03‎.‎2017 den 10.43, Taperen skrev:

Jeg bruker coins som jeg får inn i fra gym, så jeg har maxet ut plass til både pokemon og Items, ikke mange dagene som jeg IKKE har fått inn 100 coins i døgnet siden 1 oktober i fra gym, har "bare" fått 90 coins i  3-4 dager kanskje, akurat nå sitter jeg på 6480 coins :)

Wow! Hvordan får du til det? Er det mye gymmer der du bor eller har du de i gymmer litt rundt omkring? Har ikke klart å ta ut mer enn 60 coins... Hva er strategien din når du legger inn? Lave eller høye gymmer? Jeg legger stort sett inn en pokemon som blir topp-tre i gymmer på lvl 6-9, men bruker jo litt tid på å fighte meg inn... Er også alltid tom for revive :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ut av 10 km-egget poppet nok en Mantine :(:(

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Blomst89 skrev:

La meg gjette på at du ikke bor i Oslo? Jeg hadde blitt skikkelig skuffet over å få Aipom i et egg, for det kryr av dem her i Oslo. Gøy med nye når de er sjeldne der man bor da! 😊 

 

Nei, ikke Oslo. Her tar jeg imot alle nye jeg får med åpne armer, selv om det er greit med pokemon i denne halvstore byen. Skal til Oslo på fredag, kanskje jeg tar en tur i Frognerparken eller lignende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sommerfugl83 skrev:

Wow! Hvordan får du til det? Er det mye gymmer der du bor eller har du de i gymmer litt rundt omkring? Har ikke klart å ta ut mer enn 60 coins... Hva er strategien din når du legger inn? Lave eller høye gymmer? Jeg legger stort sett inn en pokemon som blir topp-tre i gymmer på lvl 6-9, men bruker jo litt tid på å fighte meg inn... Er også alltid tom for revive :(

Tjaa, finner noen gymmer utenfor alfarvei så går det bra, spesielt i vinter, merker at gymmene blir ofte tatt nå som det våres, røk ut av fire gym i går ettermiddag, men hadde da allerede kollektet, så heiv jeg meg inn i tre gym i formiddag før jeg kollektet i fra 11 stk, er ute av en nå.

sjelden jeg gidder å spille opp gym hvis jeg tar over ett, men spiller som regel opp gym som jeg vil inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Snorlax i sighthings på lørdag, men det var da vi ankom stadion for å spille kamp, så fikk aldri tid å finne den, men har da en del Snorlaxer i fra før da, men alikavel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klekket endelig Smoochum i dag, og jeg har stått i en gym i en uke nå! Glemte riktignok å hente ut coins i helgen da, siden jeg ikke har spilt i det hele tatt, men er fornøyd likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy å lese om alt dere har funnet! Siden sist har jeg vært på ferie og spilt med go plus der. Har nå 209 i dexen og er fornøyd med det. Har alle de nye starteren, og det er mye tidligere enn jeg hadde det i 1. gen! 

Fant uheldigvis ikke shiny magikarp under eventen, men så på den lokale pokemongruppa på fb at noen har funnet den etter eventet var over, så må ikke miste håpet. 

Nå virker det helt umulig å få nok candies til å utvikle mareep og lavitar (har bare en av hver), men blir spennende å se om det går.:skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sørlandet i helga men måtte skuffet fastslå at det var de samme kjedelige pokisene som spawnet der som pleier å spawne her hjemme... Det eneste interessante jeg fant var to Abra, en Cyndaquil og en splitter ny pokis i min dex; Houndour. Riktig nok en lav-cp hund men ny pokis er ny pokis :)
I tillegg oppdaget jeg plutselig at jeg hadde fått en dragonscale i ett eller annet pokestop (ikke 7. dags snurr), så da fikk jeg evolvet min første Kingdra! :nordvesta:

Vanneventen var skikkelig gøy, gikk fra 200 Magikarpcandy til 300 og det gjør jo at håpet om en Gyarados er litt nærmere. Fant ingen Totodiles eller shiny Magikarps men sier meg fornøyd da det tross alt spawnet mye mer spennende pokiser i perioden :)
Håper på påskeevent med egg og gule pokemon (masse Abra, takk!).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, sofie777 skrev:

Nei, ikke Oslo. Her tar jeg imot alle nye jeg får med åpne armer, selv om det er greit med pokemon i denne halvstore byen. Skal til Oslo på fredag, kanskje jeg tar en tur i Frognerparken eller lignende?

Hvis du skal til Oslo ville jeg prioritert området mellom Aker Brygge og Operahuset, via Akershusstranda (nedenfor Akershus festning) og Vippetangkaia. Særlig de to siste stedene har mye bra om dagen. :) Anbefaler deg også å sjekke pogonorge.com. Jeg får ikke den siden til å virke ordentlig på mobilen om dagen, men det funker å sjekke på pc for å få en liten oversikt før man drar hjemmefra. Ser dessverre ikke ut som det er så mye spennende i Frognerparken eller Slottsparken om dagen..

Ellers ble det ingen Snorlax eller Chansey på meg i går, men fikk en Dratini og 16 candy, noe som var greit med tanke på at jeg fortsatt trenger en god Dragonite. Må fortsatt ha 70 candy til da, så kan jo ta en stund. Har Dragonite i Pokédexen da, men bare to med dårlig cp som jeg har funnet vilt. Fortsetter å krysse fingrene for at minst ett av de tre gjenværende 10 km-eggene mine inneholder Snorlax eller Chansey! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Blomst89 skrev:

Hvis du skal til Oslo ville jeg prioritert området mellom Aker Brygge og Operahuset, via Akershusstranda (nedenfor Akershus festning) og Vippetangkaia. Særlig de to siste stedene har mye bra om dagen. Anbefaler deg også å sjekke pogonorge.com. Jeg får ikke den siden til å virke ordentlig på mobilen om dagen, men det funker å sjekke på pc for å få en liten oversikt før man drar hjemmefra. Ser dessverre ikke ut som det er så mye spennende i Frognerparken eller Slottsparken om dagen.. :)

 

Skal selvfølgelig sjekke pogonorge, Den ligger nå åpent her på pcen og piper i tide og utide når det kommer noe spennende opp. Slår av lyden når jeg ikke vil ut, selvfølgelig. Om jeg har tid tidlig om morgenen på fredag, skal jeg innom å sjekke da også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...