Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Hvilken er din favoritt pokemon av alle du har så langt da? :yvonne:

Det tror jeg faktisk må være Rapidash! Syntes den er så kul :D Hva er dere andres favoritter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Sirah skrev:

Det tror jeg faktisk må være Rapidash! Syntes den er så kul :D Hva er dere andres favoritter? :)

Jeg klarer ikke la vær å elske squirtle, det har jeg gjort helt siden jeg var liten :hjertesmil:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dark Angelina skrev:

Jeg klarer ikke la vær å elske squirtle, det har jeg gjort helt siden jeg var liten :hjertesmil:

Den er kjempesøt <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mormont skrev:

Haha :fnise: du får legge mobilen i lomma med spillet på :lur:

Nidoran er en gjenganger her og, det går mye i den, Paras og Staryu. Drittpokemon :grine:

Det er det jeg ikke får lov til :Knegg: han tar en telefon sjekk før vi går for å se at vi ikke har starta appen for å snik spille, han sir jeg har godt av en pokemon detox :Knegg:  Det går jo fint, men kjenner det klibrer hvis jeg ser en gjeng som spiller og står i klenge, undrer da på om det er en skjelden spawn eller noe :phaedra:

vurderer å lage en støttegruppe "for oss spm har kjærester som ikke vil spille pokemon go" :grine:

men nå skal jeg snart gå pokémon tur i sola før jobb med en venninne som gladelig ville spille :nordvesta: vi skal om vi finner også en Mantine, den har verdens søteste smil :nigo::hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, aicelain skrev:

Det er det jeg ikke får lov til :Knegg: han tar en telefon sjekk før vi går for å se at vi ikke har starta appen for å snik spille, han sir jeg har godt av en pokemon detox :Knegg:  Det går jo fint, men kjenner det klibrer hvis jeg ser en gjeng som spiller og står i klenge, undrer da på om det er en skjelden spawn eller noe :phaedra:

vurderer å lage en støttegruppe "for oss spm har kjærester som ikke vil spille pokemon go" :grine:

men nå skal jeg snart gå pokémon tur i sola før jobb med en venninne som gladelig ville spille :nordvesta: vi skal om vi finner også en Mantine, den har verdens søteste smil :nigo::hjerte:

Haha, han er lur han :fnise: det er nok dessverre mange av oss som har ikke-spillende kjærester, triste greier :grine:

Heldig du er som har en venninne som spiller! Kos deg på jakt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, aicelain skrev:

Det er det jeg ikke får lov til :Knegg: han tar en telefon sjekk før vi går for å se at vi ikke har starta appen for å snik spille, han sir jeg har godt av en pokemon detox :Knegg:  Det går jo fint, men kjenner det klibrer hvis jeg ser en gjeng som spiller og står i klenge, undrer da på om det er en skjelden spawn eller noe :phaedra:

vurderer å lage en støttegruppe "for oss spm har kjærester som ikke vil spille pokemon go" :grine:

men nå skal jeg snart gå pokémon tur i sola før jobb med en venninne som gladelig ville spille :nordvesta: vi skal om vi finner også en Mantine, den har verdens søteste smil :nigo::hjerte:

God tur! :hjertesmil:

Jeg fanget Mantine på søndag, og helt enig, den har verdens søteste smil :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, aicelain skrev:

Det er det jeg ikke får lov til :Knegg: han tar en telefon sjekk før vi går for å se at vi ikke har starta appen for å snik spille, han sir jeg har godt av en pokemon detox :Knegg:  Det går jo fint, men kjenner det klibrer hvis jeg ser en gjeng som spiller og står i klenge, undrer da på om det er en skjelden spawn eller noe :phaedra:

vurderer å lage en støttegruppe "for oss spm har kjærester som ikke vil spille pokemon go" :grine:

men nå skal jeg snart gå pokémon tur i sola før jobb med en venninne som gladelig ville spille :nordvesta: vi skal om vi finner også en Mantine, den har verdens søteste smil :nigo::hjerte:

Her spilte også samboeren med det første spillet kom ut, men lenge siden hun slettet det, så nå spiller jeg når jeg er avsted alene, går utmerket det, nå er det jobbtid, og klarer å spille litt mens jeg er på jobb, god jakt i dag gutter og jenter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, aicelain skrev:

Det er det jeg ikke får lov til :Knegg: han tar en telefon sjekk før vi går for å se at vi ikke har starta appen for å snik spille, han sir jeg har godt av en pokemon detox :Knegg:  Det går jo fint, men kjenner det klibrer hvis jeg ser en gjeng som spiller og står i klenge, undrer da på om det er en skjelden spawn eller noe :phaedra:

vurderer å lage en støttegruppe "for oss spm har kjærester som ikke vil spille pokemon go" :grine:

men nå skal jeg snart gå pokémon tur i sola før jobb med en venninne som gladelig ville spille :nordvesta: vi skal om vi finner også en Mantine, den har verdens søteste smil :nigo::hjerte:

Du får si ifra hvis du trenger et medlem i støttegruppen.  :P Samboeren min synes også at det er skikkelig teit at jeg fortsatt spiller, og jeg får heller ikke spille når vi går tur sammen, fordi jeg blir så distrahert av spillet (noe som jo er sant..). Var også han som overtalte meg til å slette appen i januar, så han var litt skuffet da jeg sa at jeg hadde lastet den ned igjen fordi det har kommet nye Pokémon. Så jeg må spille litt i skjul framover :P

Fant to nye Pokémon på trikken på vei til jobb i dag; en Chikorita og en Hoppip :) Fikk også endelig nok candy til å utvikle Machamp i dag, så da mangler jeg bare 10 Pokémon fra generasjon 1.

5 km-egget i går var selvfølgelig en Ponyta og ikke en Tangela, men håper at ett av de 9 resterende 5 km-eggene mine gir meg noe nytt. Vanskelig å vite hvilke egg som er nye og som kan inneholde gen 2 og hvilke som er nye da. Er det egentlig noen måte å se forskjell? Legger de nye seg for eksempel først eller sist? Vanskelig å vite når jeg bare har 5 km-egg. Burde vært mulig å se for eksempel hvilken dato egget er i fra eller noe. Gidder ikke kjøpe ekstra inkubatorer for å så klekke en Paras eller Ponyta, så foreløpig klekker jeg bare ett egg av gangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dark Angelina skrev:

God tur! :hjertesmil:

Jeg fanget Mantine på søndag, og helt enig, den har verdens søteste smil :yvonne:

Ja den er så skjønn :hoppendeglad: både jeg og hun fant en vill, sammen med den grønne fisken som er vennen dens. I tilegg fikk jeg en Mantine i egg som var  Wonder :alice:fikk mye annet også, mye gammelt nytt som Swinub :Knegg:  

nå skal sole meg litt i solveggen før jeg lage meg italiensk pizza før jobb kaller :hoppendeglad: så får gubben klare å mate seg selv når han kommer hjem  :Knegg: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blomst89 skrev:

Du får si ifra hvis du trenger et medlem i støttegruppen.  :P Samboeren min synes også at det er skikkelig teit at jeg fortsatt spiller, og jeg får heller ikke spille når vi går tur sammen, fordi jeg blir så distrahert av spillet (noe som jo er sant..). Var også han som overtalte meg til å slette appen i januar, så han var litt skuffet da jeg sa at jeg hadde lastet den ned igjen fordi det har kommet nye Pokémon. Så jeg må spille litt i skjul framover :P

Fant to nye Pokémon på trikken på vei til jobb i dag; en Chikorita og en Hoppip :) Fikk også endelig nok candy til å utvikle Machamp i dag, så da mangler jeg bare 10 Pokémon fra generasjon 1.

5 km-egget i går var selvfølgelig en Ponyta og ikke en Tangela, men håper at ett av de 9 resterende 5 km-eggene mine gir meg noe nytt. Vanskelig å vite hvilke egg som er nye og som kan inneholde gen 2 og hvilke som er nye da. Er det egentlig noen måte å se forskjell? Legger de nye seg for eksempel først eller sist? Vanskelig å vite når jeg bare har 5 km-egg. Burde vært mulig å se for eksempel hvilken dato egget er i fra eller noe. Gidder ikke kjøpe ekstra inkubatorer for å så klekke en Paras eller Ponyta, så foreløpig klekker jeg bare ett egg av gangen.

Jeg føler med deg 😊Du er velkommen i klubben ❤️ Min hater også spillet. Så mye at han bevist gasser opp om vi kjører forbi en pokestop om vi kjører,  slik at jeg ikke får tatt den. 😔

 Det komiske er at han elsker pokemon da, og det var hans om introduserte meg for det 😂 Jeg var aldri noe stor fan når det kom ut på slutten av 90 taller. Men han viste meg gamle spill og tegneserien på YouTube og da ble jeg frelst😂

Jeg fikk også en chickorita i dag 😄👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg bare MÅ:

Mange av dere får en "Wonder", hva betyr egentlig det?

Er det i Appraisen de blir kalt Wonder?

:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Marthe75 skrev:

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg bare MÅ:

Mange av dere får en "Wonder", hva betyr egentlig det?

Er det i Appraisen de blir kalt Wonder?

:) 

Jepp, i team blå er det beste du kan få "Wonder"  😄  Og det er skjelden å få en Wonder en vill, fanger ca 5 Eeevee vill in dagen, men har ikke fått en Wonder en vill siden oktober. Det mest vanlige er at de er dårligst "not likley to make any headway"  

så å få Wonder pokemon er kjempeflott for kresne som meg, utvikleren ingen som ikke er Wonder. Så nå har jeg over 200 Eeevee candy fordi jeg aldri får noen bra å bruke de på :Knegg: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Blomst89 skrev:

Du får si ifra hvis du trenger et medlem i støttegruppen.  :P Samboeren min synes også at det er skikkelig teit at jeg fortsatt spiller, og jeg får heller ikke spille når vi går tur sammen, fordi jeg blir så distrahert av spillet (noe som jo er sant..). Var også han som overtalte meg til å slette appen i januar, så han var litt skuffet da jeg sa at jeg hadde lastet den ned igjen fordi det har kommet nye Pokémon. Så jeg må spille litt i skjul framover :P

Fant to nye Pokémon på trikken på vei til jobb i dag; en Chikorita og en Hoppip :) Fikk også endelig nok candy til å utvikle Machamp i dag, så da mangler jeg bare 10 Pokémon fra generasjon 1.

5 km-egget i går var selvfølgelig en Ponyta og ikke en Tangela, men håper at ett av de 9 resterende 5 km-eggene mine gir meg noe nytt. Vanskelig å vite hvilke egg som er nye og som kan inneholde gen 2 og hvilke som er nye da. Er det egentlig noen måte å se forskjell? Legger de nye seg for eksempel først eller sist? Vanskelig å vite når jeg bare har 5 km-egg. Burde vært mulig å se for eksempel hvilken dato egget er i fra eller noe. Gidder ikke kjøpe ekstra inkubatorer for å så klekke en Paras eller Ponyta, så foreløpig klekker jeg bare ett egg av gangen.

Tror ikke det er noen måte å se forskjell på eggene, de plasserer seg helt tilfeldig i rekken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, aicelain skrev:

Ja den er så skjønn :hoppendeglad: både jeg og hun fant en vill, sammen med den grønne fisken som er vennen dens. I tilegg fikk jeg en Mantine i egg som var  Wonder :alice:fikk mye annet også, mye gammelt nytt som Swinub :Knegg:  

nå skal sole meg litt i solveggen før jeg lage meg italiensk pizza før jobb kaller :hoppendeglad: så får gubben klare å mate seg selv når han kommer hjem  :Knegg: 

Så gøy!! :D Jeg lurer på å ta meg en liten gå tur senere for å klekke litt egg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk min første Chikorita i dag! Ellers var det ikke mye spennende i byen, men jeg fikk tre (!) 10KM egg da, fire totalt denne uka :nordvesta:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sjekket hvor bra pokemonene er annet enn CP. Men sjekket litt nå og så at jeg har flere Wonder. Merket dem med W etter navnet. Hvis jeg noensinne tør å prøve gym, er det disse jeg bør bruke da? Hva er best av høy CP og lavere CP+Wonder?

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Scyther-spawn på Myraløkka (Sagene) hvis noen av mine felles Oslofolk trenger candy til Scizor :) det kryr av Yanma i Forgnerparken også, også spawner det Sunkern regelmessig ved Sagene kirke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bortreist på konferanse i helgen og det er så mange gøye Pokemon her 😁 Det er kanskje ikke så mange nye, men de som er her er lissom helt motsatt av hjemme! OG jeg har endelig fått Diglett 😂 Den kryr det av her og jeg som har leitet etter den dusten i år og dag! Typisk nok er det ingen pokestops her i nærheten til tross for at det KRYR av pokemons! Spørs om jeg ikke må snike meg en tur vekk i morgen så jeg ikke mister streaken min! 7 dager i morgen 😳 Men det er kanskje litt VEL addicted og kjøre meg en tur bare for å finne et skarve pokestop :P Kanskje jeg hadde hatt godt av en detox jeg også 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...