Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fant en Slugma i dag, ellers intet nytt under solen... Klekket to egg til og fikk en Sandshew og Ponyta. Pengene jeg brukte på inkubatorer for å rydde plass til gen 2 egg har hittil vært helt bortkastet. Har klekket 6 egg som jeg har fått etter gen 2 kom og har kun fått gen 1 Pokemon i eggene. 

Jeg syntes ikke spillet er like gøy lenger... Får få egg for tiden, har ikke fått noen special intens så det hjelper lite at jeg har masse candy til å evolve de nye som krever special items, og det er (omtrent) bare de samme Pokemon som dukker opp over alt. Jeg syntes Niantic burde endre spawnefrekvensen på de fleste av de nye, i alle fall her omkring. Kanskje jeg skal overtale mannen til å gå en tur et annet sted til helga, for å sjekke om det finnes noe annet der ? Hmm...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått en del nye i dag, det er gøy! Slugma, Girafarig, Yanma, Jumpluff, Sunkern og Chikorita :) veldig fornøyd med dagens fangst :laugh: sendte mobilen med samboeren min da han slulle på joggetur i dag, sprekingen kom hjem igjen med tre nyklekkede egg til meg :Hehe: kan anbefales til dere som har spreke kjærester, men som ikke er like spreke selv :fnise: gps-en telte ikke alt, men det ble noen kilometer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mormont skrev:

Fått en del nye i dag, det er gøy! Slugma, Girafarig, Yanma, Jumpluff, Sunkern og Chikorita :) veldig fornøyd med dagens fangst :laugh: sendte mobilen med samboeren min da han slulle på joggetur i dag, sprekingen kom hjem igjen med tre nyklekkede egg til meg :Hehe: kan anbefales til dere som har spreke kjærester, men som ikke er like spreke selv :fnise: gps-en telte ikke alt, men det ble noen kilometer. 

Så du har samboer som heller ikke vil spille Pokemon go :(? Det vil ikke min heller :fnise: men han jogger ikke, men det gjør jeg 😄 Du ga meg ide til ekstra inntekter. Ta med andres telefoner med på joggeturene mine i tilegg til min for en liten penge :nigo:

neida det hadde vært sært. Men har hørt om dem som feks har festet telefon på hunden sin og sendt den ut på tur for å klekke egg :fnise:

heldig du var med dagens fangst :) jeg fikk togepi og en hjort. Ellers bare gammelt, og en paras i egg igjen :angry:

Endret av aicelain
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, aicelain skrev:

Men har hørt om dem som feks har festet telefon på huden sin og sendt den ut på tur for å klekke egg :fnise:

😨 Det blir litt i drøyeste laget for meg 😂

(Men jeg har vurdert å 'låne' en av husvertens katter da 😛)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en tur på øde landevei med bilen i kveld, heiv på en Incense, må si meg fornøyd med fangsten, bla Flaffy som jeg ikke hadde i fra før, fikk også Larvitar, Cyndaquil, Ponyta, Doduo som er nokså sjeldne her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, charactouy skrev:

😨 Det blir litt i drøyeste laget for meg 😂

(Men jeg har vurdert å 'låne' en av husvertens katter da 😛)

Upsi skulle stå HUNDEN såklart :fnise: 
Hvis du tar telefon på pusen tror jeg kanskje den blir å legge seg flat på siden i protest :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, aicelain skrev:

Så du har samboer som heller ikke vil spille Pokemon go :(? Det vil ikke min heller :fnise: men han jogger ikke, men det gjør jeg 😄 Du ga meg ide til ekstra inntekter. Ta med andres telefoner med på joggeturene mine i tilegg til min for en liten penge :nigo:

neida det hadde vært sært. Men har hørt om dem som feks har festet telefon på huden sin og sendt den ut på tur for å klekke egg :fnise:

heldig du var med dagens fangst :) jeg fikk togepi og en hjort. Ellers bare gammelt, og en paras i egg igjen :angry:

Nei, han spilte kanskje en måneds tid eller noe i starten, men så ble han lei :grine: tror han syns jeg er litt teit som fortsatt spiller, så jeg skjuler det litt for han :fnise: haha, du får en femtilapp hvis du tar seg en veldig rolig joggetur med mobilen min :hoho:så et videoklipp av en kar som festet mobilen på en drone, ikke så dumt det heller :P

Ånei, fikk du Paras igjen :frustrert: de er noe dritt!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mormont skrev:

Nei, han spilte kanskje en måneds tid eller noe i starten, men så ble han lei :grine: tror han syns jeg er litt teit som fortsatt spiller, så jeg skjuler det litt for han :fnise: haha, du får en femtilapp hvis du tar seg en veldig rolig joggetur med mobilen min :hoho:så et videoklipp av en kar som festet mobilen på en drone, ikke så dumt det heller :P

Ånei, fikk du Paras igjen :frustrert: de er noe dritt!

 

Litt som min han der, bare at min spilte en dag og ikke ville mer :grine: og nå er han "slem". Jeg får pokemon go forbud om vi skal gå tur sammen :fnise: får ikke skru appen på å klekke egg engang. Fordi han sier jeg må klare å gå en utendørs uten pokemon go.  Pokemin go detox :Knegg:
 
Ja Paras og Nidoran må være sykt tiltrekt av meg, hvert tredje egg ca er en av dem :haar: jeg vil ha god grimer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, aicelain skrev:

Upsi skulle stå HUNDEN såklart :fnise: 
Hvis du tar telefon på pusen tror jeg kanskje den blir å legge seg flat på siden i protest :)

Jeg har faktisk vurdert å festen den på hesten når den går i walker 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min synes pokemongo er skikkelig teit, men av og til råner han litt ekstra rundt for min skyld så jeg kan snurre stops og fange noen pokiser :) I dag rånet vi rundt i 25 min på et tettsted i nærheten (har nevnt det før, mange flere bra pokiser der enn byen her), og jeg er storfornøyd. Fikk bare én helt ny pokis, Chikorita, men fanget både Charmander, Chinchou, Cyndaquil, Marill og et par Snubbull. I tillegg fanget jeg en Poliwag og en Geodude, noe som er kjempestas siden jeg fortvilt prøver å få nok candy til å evolve en Politoed og en Golem. Jeg så en Omanyte på nearby men den hadde despawnet da jeg kom til pokestopen... Æsj, første gang jeg har sett en Omanyte i vill tilstand, og jeg har bare fått én i et egg.

Eggene i dag klekket Magnemite (gaaah), Onix og Squirtle. De to sistnevnte falt i smak selv om de ikke var gen 2, da jeg vil ha en Steelix og en Blastoise. Håper på flere gen 2 etterhvert, har bare fått én gen 2 i egg (Slugma), bortsett fra babypokisene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ardwinna skrev:

Mannen min synes pokemongo er skikkelig teit, men av og til råner han litt ekstra rundt for min skyld så jeg kan snurre stops og fange noen pokiser :) I dag rånet vi rundt i 25 min på et tettsted i nærheten (har nevnt det før, mange flere bra pokiser der enn byen her), og jeg er storfornøyd. Fikk bare én helt ny pokis, Chikorita, men fanget både Charmander, Chinchou, Cyndaquil, Marill og et par Snubbull. I tillegg fanget jeg en Poliwag og en Geodude, noe som er kjempestas siden jeg fortvilt prøver å få nok candy til å evolve en Politoed og en Golem. Jeg så en Omanyte på nearby men den hadde despawnet da jeg kom til pokestopen... Æsj, første gang jeg har sett en Omanyte i vill tilstand, og jeg har bare fått én i et egg.

Eggene i dag klekket Magnemite (gaaah), Onix og Squirtle. De to sistnevnte falt i smak selv om de ikke var gen 2, da jeg vil ha en Steelix og en Blastoise. Håper på flere gen 2 etterhvert, har bare fått én gen 2 i egg (Slugma), bortsett fra babypokisene.

Jeg fanget en Onix for første gang på søndag, så jeg har lang vei å gå før Steelix :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Jeg fanget en Onix for første gang på søndag, så jeg har lang vei å gå før Steelix :(

Jeg har bare sett Onix på nearby en gang :( men den stakk før jeg rakk bort. Jeg har nesten mistet trua på at den finnes 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg har bare sett Onix på nearby en gang :( men den stakk før jeg rakk bort. Jeg har nesten mistet trua på at den finnes 🙄

Den jeg fanget dukket opp etter jeg satt på lure på et pokestop. Var ikke på nearby.. kanksje du kan prøve det? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Den jeg fanget dukket opp etter jeg satt på lure på et pokestop. Var ikke på nearby.. kanksje du kan prøve det? :)

Har testet det også. Fikk en million Pidgey og Rattata 😂 Får teste igjen :) har et par lure liggende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Sirah skrev:

Har testet det også. Fikk en million Pidgey og Rattata 😂 Får teste igjen :) har et par lure liggende.

Åååå, jeg er så ubeskrivelig lei av de to... :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dark Angelina skrev:

Åååå, jeg er så ubeskrivelig lei av de to... :klaske:

Du er ikke den eneste 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sirah skrev:

Du er ikke den eneste 🙄

Hvilken er din favoritt pokemon av alle du har så langt da? :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, aicelain skrev:

Litt som min han der, bare at min spilte en dag og ikke ville mer :grine: og nå er han "slem". Jeg får pokemon go forbud om vi skal gå tur sammen :fnise: får ikke skru appen på å klekke egg engang. Fordi han sier jeg må klare å gå en utendørs uten pokemon go.  Pokemin go detox :Knegg:
 
Ja Paras og Nidoran må være sykt tiltrekt av meg, hvert tredje egg ca er en av dem :haar: jeg vil ha god grimer :)

Haha :fnise: du får legge mobilen i lomma med spillet på :lur:

Nidoran er en gjenganger her og, det går mye i den, Paras og Staryu. Drittpokemon :grine:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...