Gå til innhold

Jeg sitter her å griner..


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

Gjest Klopp
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan hun. Hun kan både nekte deg å ta med noen, og å holde ungen. Og du bør svelge den kamelen. Det dummeste du gjør nå er å lage en scene, da beviser du bare for henne at hun gjør rett i å holde deg på avstand.

Anonymkode: a820d...93d

Tenker hun ikke på at jeg kan lage en scene av at hun har den nye typen hos seg hele tiden? Hvorfor er det greit at han er der, men jeg kan ikke ta med noen? Er det for at noen kvinner (spesielt alenemødre) tåler så jævlig lite og er kjent for å være sjalu eller?

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Klopp skrev:

Ikke på sykehuset jeg mener. Når de kommer hjem. Da får hun tåle det. Slutte med den sjalusien. Hun har en annen mann. Hvorfor er det annerledes? Han får da se gutten. 

Det er ei venninne enda. Vet ikke enda om det blir noe mellom oss. 

Det som er annerledes er at hun nettop har født et barn. Hun har presset et barn ut av kroppen sin. Dette kan være en enorm påskjenning både fysisk og psykisk. Og da bli tvunget til å møte personer fordi far har bestemt seg for at det er greit, er ikke gøy. Og det er veldig unødvendig. Det skaper unødvendig stress for mor, og da også for barnet (og nei, jeg bryr meg ikke om at hun gjorde det først, fordi det gjør det ikke riktig for deg å være like mye drittsekk tilbake).Ring å spør om du kan ta med noen. 

Anonymkode: b35a0...cab

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klopp skrev:

Tenker hun ikke på at jeg kan lage en scene av at hun har den nye typen hos seg hele tiden? Hvorfor er det greit at han er der, men jeg kan ikke ta med noen? Er det for at noen kvinner (spesielt alenemødre) tåler så jævlig lite og er kjent for å være sjalu eller?

Hvorfor skal du ta med deg noen? Er ikke den eneste grunnen til at du skal dit, at du vil se sønnen din?

Anonymkode: 73a34...aad

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
7 timer siden, Klopp skrev:

Så må kjerringa klare seg uten penger fra meg da. Jeg betaler ikke et øre til et barn jeg ikke en gang får se. Der får jeg støtte heldigvis. Så håper jeg hun kommer til så slite å må komme krypende å be om hjelp. Skal hjelpe barnet da hvis jeg får ha kontakt med han. Men ikke henne. 

Du omtaler ditt barns mor som "kjerringa" og forventer å få støtte her? Du skriver at du håper at hun kommer til å slite? Er du klar over at om moren sliter, så sliter barnet også? Får ikke inntrykk av at du er særlig sympatisk, og begynner å skjønner mor mer og mer jo mer jeg får vite her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Klopp skrev:

Ikke på sykehuset jeg mener. Når de kommer hjem. Da får hun tåle det. Slutte med den sjalusien. Hun har en annen mann. Hvorfor er det annerledes? Han får da se gutten. 

Det er ei venninne enda. Vet ikke enda om det blir noe mellom oss. 

Selvfølgelig kan hun nekte deg å ta med folk på besøk når de kommer hjem. Det er jo hennes hjem. Hun har nettopp født et barn, hvem hun har besøk av rett etter hun har født må være opp til henne, hvis hun er komfortabel med å ha en mann på besøk der så er det hennes avgjørelse.

Hvis du oppfører deg litt ok og tar litt hensyn (dvs. ikke bare tenke på deg selv) til damen som nettopp fødte barnet ditt kan det godt hende hun blir litt mer positivt innstilt til å la deg delta i livet til sønnen din. Men helt ærlig, hvis du fortsetter sånn som du har holdt på hittil og oppfører deg sånn som du snakker om i tråden her, så forstår jeg godt at hun ikke vil ha deg der.

Anonymkode: 44910...9f4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er annerledes er at hun nettop har født et barn. Hun har presset et barn ut av kroppen sin. Dette kan være en enorm påskjenning både fysisk og psykisk. Og da bli tvunget til å møte personer fordi far har bestemt seg for at det er greit, er ikke gøy. Og det er veldig unødvendig. Det skaper unødvendig stress for mor, og da også for barnet (og nei, jeg bryr meg ikke om at hun gjorde det først, fordi det gjør det ikke riktig for deg å være like mye drittsekk tilbake).Ring å spør om du kan ta med noen. 

Anonymkode: b35a0...cab

Jeg tar med noen uansett jeg. Skal hun lage en scene ut av det så får hun bare gjøre det. Hvis hun ikke skjerper seg i fremtiden så kommer jeg til å si i fra til barnevernet for barnet trenger ei mor som ikke oppfører seg som en drittunge. Siden mødre er de viktigste i livet. Ikke bare fedre som oppfører seg som drittunger vet du.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du ta med deg noen? Er ikke den eneste grunnen til at du skal dit, at du vil se sønnen din?

Anonymkode: 73a34...aad

For jeg orker ikke gå til henne alene nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å mistenke at du bruker barnet kun for å holde helvette med mor. Jeg tror du er av typen som næres av konflikter, og derfor med og uten vilje setter deg i situasjoer med store konflikter. Gjør som du vil, men ta for Guds skyld ikke med deg en baby i dragsuget.

Anonymkode: 0403c...354

Sier meg enig med dette

Anonymkode: befab...6f1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klopp skrev:

Jeg tar med noen uansett jeg. Skal hun lage en scene ut av det så får hun bare gjøre det. Hvis hun ikke skjerper seg i fremtiden så kommer jeg til å si i fra til barnevernet for barnet trenger ei mor som ikke oppfører seg som en drittunge. Siden mødre er de viktigste i livet. Ikke bare fedre som oppfører seg som drittunger vet du.

For jeg orker ikke gå til henne alene nå. 

Ja du har sikkert rett. Det er viktig at barnet får stabilitet. Hvis mor oppfører seg som en drittunge, så må far også oppføre seg som en drittunge. Viktig at foreldrene er på samme bølgelengde. 

Ser du ikke selv at det er dette du gjør? Ved å nekte å heve deg over henne gir du barnet ditt to foreldere som ikke klarer å oppføre seg. Når du hele tiden må ta igjen fordi hun gjorde det først er du ikke mye bedre. Gi nå barnet ditt en stabil farsfigur i alle fall. Det er det eneste du har makt over her. Vis barnet ditt at det er mulig å heve seg over andre menneskers oppførsel og gi slipp på bitterheten og hatet. Vi barnet ditt at kjærligheten din til han/hun betyr mer for deg enn hatet mot mor, og lær barnet å hvordan oppegående, voksne mennesker oppfører seg.

Anonymkode: b35a0...cab

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg kan også få henne og barnet til å dukke opp et annet sted uten han fyren. 

Hvorfor er det så ille at hun har fått kjæreste. For alt du vet er han en kjempealright fyr som vil være der for sønnen din, noe som jo er kjempebra. Barn kan ikke ha for mange gode personer i livet sitt.

Anonymkode: 73a34...aad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg tar med noen uansett jeg. Skal hun lage en scene ut av det så får hun bare gjøre det. Hvis hun ikke skjerper seg i fremtiden så kommer jeg til å si i fra til barnevernet for barnet trenger ei mor som ikke oppfører seg som en drittunge. Siden mødre er de viktigste i livet. Ikke bare fedre som oppfører seg som drittunger vet du.

For jeg orker ikke gå til henne alene nå. 

Skjerp deg. Hvorfor vil du din egen unge så vondt at du provoserer frem en krangel med moren? Lærte du ingenting av din egen kjipe oppvekst?

Det hjelper ikke hvor snill du er enkelte ganger, hvor mange ganger du sier unnskyld, hvor mange blomster du kjøper, når du med jevne mellomrom går tilbake til å oppføre deg som en dass. Da river du ned all fremgangen din, og må begynne på nytt.

Anonymkode: a820d...93d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg tar med noen uansett jeg. Skal hun lage en scene ut av det så får hun bare gjøre det. Hvis hun ikke skjerper seg i fremtiden så kommer jeg til å si i fra til barnevernet for barnet trenger ei mor som ikke oppfører seg som en drittunge. Siden mødre er de viktigste i livet. Ikke bare fedre som oppfører seg som drittunger vet du.

For jeg orker ikke gå til henne alene nå. 

Nå er det faktisk barnet som er det viktigste ikke foreldrene. Å legge opp til scener og lage scener foran et nyfødt barn er emosjonell mishandling av barnet og kan skade ungen for livet.

Anonymkode: 03d92...3d7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón

Jeg kjenner ikke til deg som bruker eller hva du har skrevet om her inne tidligere, så jeg avstår fra å diskutere i denne tråden. Jeg ville bare gratulere deg med den nyfødte gutten og ønske dere lykke til fremover. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klopp
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg. Hvorfor vil du din egen unge så vondt at du provoserer frem en krangel med moren? Lærte du ingenting av din egen kjipe oppvekst?

Det hjelper ikke hvor snill du er enkelte ganger, hvor mange ganger du sier unnskyld, hvor mange blomster du kjøper, når du med jevne mellomrom går tilbake til å oppføre deg som en dass. Da river du ned all fremgangen din, og må begynne på nytt.

Anonymkode: a820d...93d

Har ikke tenkt å starte noe som helst krangel. Jeg går for å se sønnen min. Har med meg noen. Hun skal ikke til sønnen min men bare være med. Takler ikke moren at ei dame er i huset sitt så er det jo bevis hvilket menneske det er. Hvem nekter folk å komme inn? Hun har da aldri gjort henne noe. 

Så begynner hun å krangle så skal ikke jeg krangle igjenn. Men da har jeg noe på henne. Med et vitne. Ikke bare jeg som må oppføre meg, men hun som er moren og som bor med mitt barn må liksom være den personen som oppfører seg best. Ikke omvendt. Vil ikke at ei hysterisk dame skal oppdra mitt barn.

14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg kjenner ikke til deg som bruker eller hva du har skrevet om her inne tidligere, så jeg avstår fra å diskutere i denne tråden. Jeg ville bare gratulere deg med den nyfødte gutten og ønske dere lykke til fremover. :blomst:

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSonic
8 minutter siden, Klopp skrev:

Har ikke tenkt å starte noe som helst krangel. Jeg går for å se sønnen min. Har med meg noen. Hun skal ikke til sønnen min men bare være med. Takler ikke moren at ei dame er i huset sitt så er det jo bevis hvilket menneske det er. Hvem nekter folk å komme inn? Hun har da aldri gjort henne noe. 

Så begynner hun å krangle så skal ikke jeg krangle igjenn. Men da har jeg noe på henne. Med et vitne. Ikke bare jeg som må oppføre meg, men hun som er moren og som bor med mitt barn må liksom være den personen som oppfører seg best. Ikke omvendt. Vil ikke at ei hysterisk dame skal oppdra mitt barn.

Takk :) 

Nei vet du hva. Da tar du med moren din hvis det er så viktig med "vitne", ikke en "venninne" bare for å provosere. Du kommer aldri til å få se snurten av denne ungen slik du holder på. Bitterheten din kan luktes gjennom skjermen og ungen kommer nok til å være livredd deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for personangrep, persondebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk om du faktisk hadde hørt på folk på KG når hun var gravid. Da hadde du mest sannsynlig hatt ett såpass godt forhold til barnemoren at du hadde vært med på fødselen. I stede for det så har du dyrket hatet og egoismen. What comes around goes around. Var det verdt det?

Anonymkode: 89b3c...8c5

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
5 timer siden, Klopp skrev:

Tenker hun ikke på at jeg kan lage en scene av at hun har den nye typen hos seg hele tiden? Hvorfor er det greit at han er der, men jeg kan ikke ta med noen? Er det for at noen kvinner (spesielt alenemødre) tåler så jævlig lite og er kjent for å være sjalu eller?

Du vet jeg liker deg, men du tenker svært sort/hvitt. Send meg en PM om du vil prate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med SuperSonic i at det beste er å ta med deg moren din, Klopp. Hun har jo faktisk en langt bedre grunn til å være der også, hun er jo bestemoren til ungen. En random dame som du drar inn kun for å provosere er en eksepsjonelt dårlig ide. Du har fortsatt muligheten til å gi ungen et godt forhold til deg, men fortsetter du i dette sporet du legger opp til her, kommer ungen til å være redd for deg. Og det er vel det siste du vil? 

Anonymkode: a820d...93d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Klopp, du lærer aldri. Hvorfor kan du ikke slutte med å dra i gang situasjoner du VET vil provosere (som å dra inn en fremmed dame i et hjem til en dame som nettopp har født, når dere allerede har et konfliktfylt forhold), og så klage etterpå at "ekskjerringa" er helt umulig? Du skaper monsteret selv.

Hvis du hadde lært av dine feil og lagt bort tanken på hvor grusomt behandlet du er, så hadde dette kanskje ordnet seg. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...