Gå til innhold

Jeg sitter her å griner..


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

Gjest Klopp

Takk for fine svar og gode råd. Kommer ikke til å gå å besøke de i dag. Det orker jeg ikke og er redd jeg bryter sammen når jeg ser eksen. Jeg er kanskje ondskapsfull men jeg ønsker henne bare vondt etter det hun har gjort.

Dere som sier dere forstår henne. Nei dere forstår henne ikke for dere vet ikke hvordan hun er. Dere ser på meg som den store stygge ulven. Jeg var god mot den dama og elsket henne. Helt til hun endret seg helt og var verpesyk. Helt til hun fortalte at hun har gått bak ryggen på meg å gjort alt for å bli gravid. Ja jeg har gjort mye dumt jeg også. Men jeg er ikke den eneste. Jeg burde brukt kondom for det går ikke an å stole på noen. Ikke en gang de vi er i et forhold med. Sånn er verden blitt. Trist men sant! 

Jeg er ikke en voldelig fyr som kommer til å slå mitt eget barn. Jeg ble slått selv (da mener jeg ikke en dask på rumpa for det tålte jeg) og vil aldri at noen skal måtte oppleve det jeg opplevde. Aldri! For det er bare ren ondskap og hat. 

Jeg har bannet en del til henne ja, og vert sur for hun ikke tok abort men hu har kalt meg mye stygt. Som om menn ikke eier følelser og må tåle alt. Jeg har villet samarbeide og prøvd å være venn med henne selv etter alt hun gjorde men hun har fortsatt å være frekk, hatefull og ekkel. Nå er tålmodigheten min slutt. Nå er jeg så forbannet at jeg vet ikke om jeg noensinne klarer å se henne mer.

Jeg har tenkt på barnet hele tiden og at barn trenger to foreldre som er glad i det. Barn har ikke bare mødre. Hadde de bare hatt det hadde alt vert annerledes. Jeg vil  mitt eget barn godt men jeg klarer ikke å late som ingenting når mora psyker meg ned. Et menneske skal ikke måte tåle alt fra andre mennesker. 

Derfor skulle jeg ønske at ungen ikke var min for jg aner ikke hvordan det kommer til å gå når hun skal ødelegge forholdet mellom far og barn. 

Det ble gutt foresten. Liten men frisk.

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klopp
4 timer siden, Kim skrev:

Fikk du først nå vite at du var far til barnet?
Du har jo også rettigheter i denne saken, kanskje like greit å ta den diskusjonen med en gang?

Nei det har jeg visst hele tiden men fikk først vite noen timer etter fødselen at hun hadde født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da bort og ta en titt! Det er ikke din eks som har født, din eks du skal se, du som skal utsettes for noe eller tåle noe eller hun som er ond. Dette handler om gutten. Gutten som nå finnes. Gutten som kanskje har en far. Du setter altså ubehaget ved å forholde deg til din eks høyere og prioriterer derfor å ikke se barnet for din egen skyld. Du vil jo aldri komme til å være noen far for dette barnet hvis du har den holdningen.

Det er ingen ting rart eller ondt ved at du fikk beskjed noen timer etterpå. Timen etterpå lå hun antageligvis og ble sydd, de stoppet blødninger, de forsøkte amme, barnet ble undersøkt, mor måtte hvile. Det er rart og ikke greit at du ikke har spurt om å få komme på besøk og bare se barnet noen minutter i dag.

Anonymkode: 24218...71e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må da bort og ta en titt! Det er ikke din eks som har født, din eks du skal se, du som skal utsettes for noe eller tåle noe eller hun som er ond. Dette handler om gutten. Gutten som nå finnes. Gutten som kanskje har en far. Du setter altså ubehaget ved å forholde deg til din eks høyere og prioriterer derfor å ikke se barnet for din egen skyld. Du vil jo aldri komme til å være noen far for dette barnet hvis du har den holdningen.

Det er ingen ting rart eller ondt ved at du fikk beskjed noen timer etterpå. Timen etterpå lå hun antageligvis og ble sydd, de stoppet blødninger, de forsøkte amme, barnet ble undersøkt, mor måtte hvile. Det er rart og ikke greit at du ikke har spurt om å få komme på besøk og bare se barnet noen minutter i dag.

Anonymkode: 24218...71e

Jeg fikk beskjed i går av familien hennes når de sa barnet var født at jeg ikke var velkommen der. Jeg orker ikke noe stor krangel med henne og familien hennes. Det er de som ikke vil ha far til barnet. De har alltid vert sånn at damer kan klare alt selv. Å det viktigste er at barn har ei mor. Jeg har vert med de og hørt alt når de har diskutert det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg fikk beskjed i går av familien hennes når de sa barnet var født at jeg ikke var velkommen der. Jeg orker ikke noe stor krangel med henne og familien hennes. Det er de som ikke vil ha far til barnet. De har alltid vert sånn at damer kan klare alt selv. Å det viktigste er at barn har ei mor. Jeg har vert med de og hørt alt når de har diskutert det. 

Kvinne- og mødrehat, stakkars meg og eksen er sinnsyk, er alle tanker du må legge bort om du skal komme noen vei. 

 

Alle kan være far, men det krever noe ekstra å være pappa. En biologisk far er ikke godt nok for et barn, han må kunne oppføre seg og behandle barnet skikkelig. Oppfør deg og svelg kameler( om hun er sinnsyk), for det finnes faktisk saker der forholdet mellom foreldre er så kjølig at det er en belastning for barnet å ha begge i livet sitt.

 

 

Anonymkode: 0403c...354

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klopp skrev:

Så må kjerringa klare seg uten penger fra meg da. Jeg betaler ikke et øre til et barn jeg ikke en gang får se. Der får jeg støtte heldigvis. Så håper jeg hun kommer til så slite å må komme krypende å be om hjelp. Skal hjelpe barnet da hvis jeg får ha kontakt med han. Men ikke henne. 

Hvor får du støtte fra ang det at du ikke skal betale bidrag? Hvis hun krever bidrag og farskapet blir bekreftet via dna eller på annen måte, så har du bidragsplikt enten du vil eller ei. Og husk; du betaler ikke til henne, du bidrar til at barnet ditt skal få en trygg oppvekst. Og vil du ikke bidra til det, så betyr jo det kort sagt at du ikke egner deg som far. For da lar du bitterheten ta overhånd.

Anonymkode: 02b39...999

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har reagert veldig sterkt på hetsen du har fått i tidligere tråder @Klopp, særlig i den siste navnetråden. Nettopp fordi du ønsker å prøve, ønsker å endre deg og å være far. Som mor til en sønn hvis biologiske far aldri har vært tilstede kjemper jeg nok for å la fedre slippe til selv om de har dummet seg skikkelig ut tidligere. Og du har mange tråder her som viser at du har slitt og sliter. Dette gjør en særdeles egosentrisk og alt er meg, meg, meg. Det er dette folk reagerer på og kanskje også din eks. Det hun gjorde var så totalt galt, men din reaksjon var heller ikke riktig. Men nå er gutten deres her, for han er deres, uavhengig av hva dere begge har gjort mot hverandre. Hun stiller sterkt her som mor, og du har nok litt å bevise. Mitt råd er å vente litt og så treffe barnet. Kanskje ikke på sykehuset siden situasjonen er så betent og det å nettopp ha født er et stort sjokk. Men besøk når hun er hjemme. Gjør som du har fått råd om tidligere, ta med en liten gave til begge. Vær ydmyk. Ja, hun har gjort  noe stygt, men det gagner ikke gutten din å Kværne på det, det gagner ingen å kjefte og smelle. Prøv å prate med henne igjen. Klarer dere å bli enige er det topp men i verste fall kontakter du familievernkontoret. Jeg står fast ved at du burde få en sjanse til å være med gutten din, men du må også ta konsekvensene av tidligere handlinger. 

Gratulerer med sønnen din og masse lykke til videre!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har lest mange av trådene dine, også de under andre brukernavn. Og jeg kan forstå at mor ikke vil ha deg tilstede under fødsel eller i barseltiden. Det er ekstremt krevende å føde og i tiden etterpå er man veldig sårbar og hormonell(selv om man er en "heks" til vanlig). Det er viktig at man da omgir seg med mennesker som man stoler fullt og helt på. Jeg orket ikke å se noen andre enn mannen min de første dagene etter fødselen. Jeg gråt masse, selv om jeg var glad. Jeg gikk med bleier og hadde null kontroll på hva som skjedde "der nede" og melka spruta fra puppene bare jeg så babyen. Det sier seg selv da at man kanskje ikke vil ha folk man ikke kommer så godt overens med rundt seg da.

Jeg ville i grunn bare si det. Og gratulerer så mye med en sønn! Jeg håper at dere på et eller annet vis kan få til en ordning, selv om jeg ser for meg at det kan bli krevende utifra det du skriver.

Det beste du kan gjøre nå er å være rasjonell og prøve å tenke klart, og tenk på din sønn sitt beste(ikke bare deg selv og hva du vil, og prøv for all del å begrav hatet du har mot moren). Kontakt familieverkontoret og få i orden en samtale der. Om man på sikt vil få 50/50 samvær så krever for eksempel det at foreldrene samarbeider mer enn godt. Vær realistisk; en baby kan ikke være uten mor mer enn et par timer maks om hun ammer f.eks. så et ordentlig samvær skjer ikke med første. 

Vær deg selv på ditt beste, vis at du er stabil og tenker å stille opp for sønnen din. Du trenger ikke å smiske med moren, men du bare ødelegger om du hater henne. Det samme gjelder henne(men vi vet jo ingenting om henne bortsett fra det du sier, og jeg har lært at man ikke kan stole på folk på internett).

Anonymkode: 74ec5...386

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne- og mødrehat, stakkars meg og eksen er sinnsyk, er alle tanker du må legge bort om du skal komme noen vei. 

 

Alle kan være far, men det krever noe ekstra å være pappa. En biologisk far er ikke godt nok for et barn, han må kunne oppføre seg og behandle barnet skikkelig. Oppfør deg og svelg kameler( om hun er sinnsyk), for det finnes faktisk saker der forholdet mellom foreldre er så kjølig at det er en belastning for barnet å ha begge i livet sitt.

 

 

Anonymkode: 0403c...354

Jeg hater ikke kvinner. Jeg går ikke rundt å hater folk UTEN grunn. Kan dere ikke forstå det? Jeg tror dere også hadde vert bitter på en mann som hadde gjort dere mye vondt. Eller hva? Er det lov å være sur på mannen men ikke på kvinnen? 

Jeg tror det beste er å holde meg unna så får hun slite seg ut selv og bli rynkete og gammel. Men hun kan ikke nekte meg så lenge. Heldigvis. Håper virkelig hun kommer til å slite hardt når hun nekter barnet en far. Det verste er at denne kvinnen er en mannehater. Hun har sagt rett ut hvor grusom menn er. Ja alle menn er like store rævhål har jeg fått vite. Ikke bare jeg. Så jeg er virkelig redd for at min sønn må vokse opp med denne kvinnen. Han er jo det kjønnet hun ikke liker. Jeg skal ihvertfall ikke la henne få ødelegge sønnen min. Hun har hele tiden ønsket seg jente. Så det er mye her som bekymrer meg. 

Psykologen min har sagt at hun har aldri hørt om ei kvinne som er så ekkel og frekk som henne. Hun er sjokkert over henne. Hadde jeg hatet kvinner så hadde jeg vel ikke kunne hatt ei kvinnelig psykolog? 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du støtte fra ang det at du ikke skal betale bidrag? Hvis hun krever bidrag og farskapet blir bekreftet via dna eller på annen måte, så har du bidragsplikt enten du vil eller ei. Og husk; du betaler ikke til henne, du bidrar til at barnet ditt skal få en trygg oppvekst. Og vil du ikke bidra til det, så betyr jo det kort sagt at du ikke egner deg som far. For da lar du bitterheten ta overhånd.

Anonymkode: 02b39...999

Jeg kjenner denne dama. Hun kommer til å bruke pengene på seg selv. Hun er ikke voksen i hodet sitt. Men barn skulle hun ha.

Takk for svar alle, og gratulasjoner. Jeg håper hun kan skjerpe seg en vakker dag, noe jeg tviler på at hun klarer. Jeg håper det for sønnen vår sin del. En ting er sikkert. Vi to blir aldri mer et par. Ikke så lenge jeg lever! Alle gode følelser for henne er forsvunnet. Det er for jævlig for barn å ha foreldre som ikke tåler trynet på hverandre, men tenkte moren på det? Nei. Hun SKULLE HA BARN! Spesielt ei jente! Hun får ihvertfall aldri viljen sin med at jeg ikke får være far til barnet. For det er jeg om hun vil eller ikke. Jeg har rett må å se mitt eget barn så der står jeg sterkt. Hun kan ikke nekte meg så lenge. Kanskje jeg skal ha med meg ei venninne av meg første gang eller ei annen dame, så blir hun sur for det også..

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst @Klopp, GRATULERER med å ha blitt pappa!!!

Deretter. For at du skal få se sønnen din, må du rett og slett legge vekk alt av historie mellom deg og denne kvinnen. Du behøver ikke å like henne, men ikke vis hvordan du føler det angående henne. Da må du i så fall finne andre måter å få dette ut på. For det viktigste her, er at du viser at du vil være en pappa til barnet, at du vil være der. Denne kampen kommer til å bli hard, men er det ikke verdt det for sønnen din sin del? Kanskje du burde alliere deg litt med din mor angående å få se sønnen din, for hun har jo også blitt farmor. Snakk med din egen mamma om hva du burde gjøre, for hun kjenner jo også til hvordan denne damen er. Jeg tror det er ditt beste kort, både fordi hun allerede er en mamma selv (til deg), men også fordi hun tross alt kan være en god støttespiller for deg fremover. I tillegg til dette, må du fremover rett og slett vise at du er egnet til far. Historier om deg som knuller rundt, gagner deg ikke akkurat. Derfor kan det være lurt å holde seg litt lavt i terrenget. Ikke la det bli noen historier om deg, som kan komme henne til øre. Da viser du også barnemor at du genuint har et ønske om å ha et forhold til sønnen

For du behøver ikke å like barnemor. Etter å ha lest mange av trådene dine under dette nicket og andre nick, synes jeg rett og slett synd på deg. For du var på ingen måte klar for å bli pappa i det hele tatt, men valget ble bare tatt for deg, og nå er du en pappa. Da må du rett og slett iføre deg din nye rolle som pappa, og gjøre det du kan for å bli den beste pappaen du kan bli. Er det ting i livet dtt du kan endre for å bli en bedre utgave av deg selv, så er tidspunktet kommet. Bruk sønnen din som motivasjon, for alt du gjør som er positivt vil komme deg og barnet ditt til gode. Alle barn fortjener å ha en pappa, spesielt dersom far ønsker å være far til eget barn. Da er det bare råttent gjort å sabotere dette, for så å finne andre som kan leke pappa til ditt barn.

Og til sist vil jeg bare legge til at jeg har troen på deg, men du må få troen på deg selv. Ingenting går dersom man ikke tror på at "dette skal jeg klare". For det kan du, men veien vil ikke bli lett. Trenger du et sted å prate litt, er det bare å sende meg en PM. Jeg føler med alle menn som ikke får se sitt eget barn, uansett hva som har skjedd av forhistorie mellom barnefar og barnemor (vold, voldtekt og pedofili er selvsagt unntakene!).

:hug:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Klopp skrev:

Jeg hater ikke kvinner. Jeg går ikke rundt å hater folk UTEN grunn. Kan dere ikke forstå det? Jeg tror dere også hadde vert bitter på en mann som hadde gjort dere mye vondt. Eller hva? Er det lov å være sur på mannen men ikke på kvinnen? 

Jeg tror det beste er å holde meg unna så får hun slite seg ut selv og bli rynkete og gammel. Men hun kan ikke nekte meg så lenge. Heldigvis. Håper virkelig hun kommer til å slite hardt når hun nekter barnet en far. Det verste er at denne kvinnen er en mannehater. Hun har sagt rett ut hvor grusom menn er. Ja alle menn er like store rævhål har jeg fått vite. Ikke bare jeg. Så jeg er virkelig redd for at min sønn må vokse opp med denne kvinnen. Han er jo det kjønnet hun ikke liker. Jeg skal ihvertfall ikke la henne få ødelegge sønnen min. Hun har hele tiden ønsket seg jente. Så det er mye her som bekymrer meg. 

Psykologen min har sagt at hun har aldri hørt om ei kvinne som er så ekkel og frekk som henne. Hun er sjokkert over henne. Hadde jeg hatet kvinner så hadde jeg vel ikke kunne hatt ei kvinnelig psykolog? 

Jeg kjenner denne dama. Hun kommer til å bruke pengene på seg selv. Hun er ikke voksen i hodet sitt. Men barn skulle hun ha.

 

 

Takk for svar alle, og gratulasjoner. Jeg håper hun kan skjerpe seg en vakker dag, noe jeg tviler på at hun klarer. Jeg håper det for sønnen vår sin del. En ting er sikkert. Vi to blir aldri mer et par. Ikke så lenge jeg lever! Alle gode følelser for henne er forsvunnet. Det er for jævlig for barn å ha foreldre som ikke tåler trynet på hverandre, men tenkte moren på det? Nei. Hun SKULLE HA BARN! Spesielt ei jente! Hun får ihvertfall aldri viljen sin med at jeg ikke får være far til barnet. For det er jeg om hun vil eller ikke. Jeg har rett må å se mitt eget barn så der står jeg sterkt. Hun kan ikke nekte meg så lenge. Kanskje jeg skal ha med meg ei venninne av meg første gang eller ei annen dame, så blir hun sur for det også..

Gratulerer med sønnen! Vet at jeg har sagt det før, men denne historien er så gjenkjennelig at enhver som vet om dere er helt nødt til å vite hvem det gjelder. Hadde jeg lest utsagn fra far til mitt barn som så ut som dette på nett, så hadde han kunnet si så mye pent og riktig han ville når han stod der på døra, og jeg hadde ikke trodd et eneste ord. Om du vil være pappa så er du fullstendig avhengig av at dere to samarbeider godt, og av litt goodwill fra henne og familien, det får du ikke når hele Norge, inkludert henne, hennes familie og venner, kan lese hvordan du skriver om henne på internett, det kan jeg love deg. Du har allerede psykolog - bruk denne til å få ut frustrasjonen din, og bruk KG til å søke råd når du lurer på hva du bør gjøre. IKKE la all eder og galle du bærer på ligge åpent på nett slik at det kan gjøre samarbeidet enda vanskeligere enn det allerede er, om det i det hele tatt er mulig. 

Endret av Raven Emerald
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som far @Klopp! Og klart du skal se barnet, du har krav på både det og samvær. Du trenger ikke å like moren, men jeg håper dere klarer å samarbeide, det fortjener både du og lillegutten. Du er sterk og jeg heier på deg! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Takk alle for gode svar og gratulasjoner.

Jeg må da få ta med meg noen, ikke min feil at barnemor/eks ikke tåler at jeg er sammen med andre kvinner. Jeg tåler fint at hun er sammen med andre menn. Jeg skal bare se sønnen min jeg, holde han og snakke med han. Hun kan ikke nekte meg å ha noen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Klopp skrev:

Takk alle for gode svar og gratulasjoner.

Jeg må da få ta med meg noen, ikke min feil at barnemor/eks ikke tåler at jeg er sammen med andre kvinner. Jeg tåler fint at hun er sammen med andre menn. Jeg skal bare se sønnen min jeg, holde han og snakke med han. Hun kan ikke nekte meg å ha noen med.

Jo, det kan hun faktisk. Det er hun som nettopp har født, og det er hun som bestemmer hvem hun skal ha på besøk eller ikke. Du kan selvfølgelig ta med deg noen til sykehuset, men du kan faktisk ikke kreve at de får være med inn.

Anonymkode: 44910...9f4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Klopp skrev:

Takk alle for gode svar og gratulasjoner.

Jeg må da få ta med meg noen, ikke min feil at barnemor/eks ikke tåler at jeg er sammen med andre kvinner. Jeg tåler fint at hun er sammen med andre menn. Jeg skal bare se sønnen min jeg, holde han og snakke med han. Hun kan ikke nekte meg å ha noen med.

Men herregud. Hvorfor skal du ta med deg en ny dame? Ta med deg et søsken eller annet familiemedlem, eventuelt en venn. Å ta med en ny dame bare for å terge mor blir for dumt. Det bare påfører mor stress, det påfører deg stress, og det påfører forholdet mellom dere stress. Alt dette blir stress og ugunstig for barnet. Tenk på det nye barnet ditt, ikke hvordan du kan gjøre mor forbannet. Slutt å vær så bestemt på at "hun started, hun gjorde det først så derfor må jeg også". 

Og gratulerer med nytt barn.

Anonymkode: b35a0...cab

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Klopp skrev:

Takk alle for gode svar og gratulasjoner.

Jeg må da få ta med meg noen, ikke min feil at barnemor/eks ikke tåler at jeg er sammen med andre kvinner. Jeg tåler fint at hun er sammen med andre menn. Jeg skal bare se sønnen min jeg, holde han og snakke med han. Hun kan ikke nekte meg å ha noen med.

Hæ, har du tenkt å ta med deg noen? Hva i alle dager? Hvorfor det? Hvem er denne noen som har et så stort behov for å få en titt av din sønn de første døgnene av hans liv? Er det moren din? (Hvor er din familie i denne historien egentlig, har du ingen annen en en tyrannisk far?) ingen andre har da noe der å gjøre. Kanskje ikke du heller, hvis det er viktigere for deg å "vinne over" denne eksen, enn faktisk bygge relasjoner til din sønn. 

Anonymkode: 24218...71e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vet du foresten at xdama har fått seg mannfolk. Når dere ikke har kontakt.  Kan bare være en venn. Folk trenger venner uansett kjønn. Men uansett gratulerer.  Nå voks opp . Skjerp deg og bli en god far. Ikke en bitter og sur mann som du virker her. Uasett  forholdet til barnet mor. 

Anonymkode: befab...6f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan hun faktisk. Det er hun som nettopp har født, og det er hun som bestemmer hvem hun skal ha på besøk eller ikke. Du kan selvfølgelig ta med deg noen til sykehuset, men du kan faktisk ikke kreve at de får være med inn.

Anonymkode: 44910...9f4

Ikke på sykehuset jeg mener. Når de kommer hjem. Da får hun tåle det. Slutte med den sjalusien. Hun har en annen mann. Hvorfor er det annerledes? Han får da se gutten. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud. Hvorfor skal du ta med deg en ny dame? Ta med deg et søsken eller annet familiemedlem, eventuelt en venn. Å ta med en ny dame bare for å terge mor blir for dumt. Det bare påfører mor stress, det påfører deg stress, og det påfører forholdet mellom dere stress. Alt dette blir stress og ugunstig for barnet. Tenk på det nye barnet ditt, ikke hvordan du kan gjøre mor forbannet. Slutt å vær så bestemt på at "hun started, hun gjorde det først så derfor må jeg også". 

Og gratulerer med nytt barn.

Anonymkode: b35a0...cab

Det er ei venninne enda. Vet ikke enda om det blir noe mellom oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts , gratulerer så mye med gutten!

For en gjeng dere er her inne. Far skal straffes til evig tid fordi han ønsket at mor skulle ta abort. Det er faktisk stor forskjell på en graviditet og et barn som er født. Far kan utmerket godt bli en god og kjærlig far for barnet, bare han får sjansen.
Men jeg tviler på at han får sjansen, mor virker for meg ikke helt god i det hele tatt.
Hun skal sikkert ha fult bidrag ja., og nekter hun far samvær har hun krav på det. Men det er nå en ting, men å nekte barnet sin egen far, er ikke kjærlighet i det hele tatt. Er virkelig kg full av bitre mødre eller?



 

Anonymkode: 9dac5...cd5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Klopp skrev:

Takk alle for gode svar og gratulasjoner.

Jeg må da få ta med meg noen, ikke min feil at barnemor/eks ikke tåler at jeg er sammen med andre kvinner. Jeg tåler fint at hun er sammen med andre menn. Jeg skal bare se sønnen min jeg, holde han og snakke med han. Hun kan ikke nekte meg å ha noen med.

Jo, det kan hun. Hun kan både nekte deg å ta med noen, og å holde ungen. Og du bør svelge den kamelen. Det dummeste du gjør nå er å lage en scene, da beviser du bare for henne at hun gjør rett i å holde deg på avstand.

Anonymkode: a820d...93d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...