Gå til innhold

Jeg sitter her å griner..


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

Gjest Klopp

for jeg fikk akkurat vite at eksen har født, har ikke fått hørt noe fra noen i dag før nå en stund etter hun fødte. Hennes familie fikk vite det før meg, og de er der hos henne. Jeg får ikke komme. Hun nekter meg å se ungen. Hun har også en annen fyr hun har blitt kjent med og han får nok være der eller besøke de en dag. Jeg vet ikke en gang om jeg vil besøke de. Like greit for jeg får jo ikke. Skulle bare ønske det ikke var mitt barn. Jeg vil ikke se eksen mer for hun har gjort meg så mye vondt. Hvorfor er mennesker så jævlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med familievernkontoret. For du og eksen må bare lære dere å komme overens.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forøvrig virker hun som en drittkjerring. Men nå har dere et barn sammen og dere må komme overens.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ikke en eneste tanke til barnet, kun oppgulp om hvor forferdelig moren er.... Du syns ikke synd på barnet engang, enda det har en heks til mor. Det er jo bare deg det er synd på, og det er jo hennes skyld, alt sammen. Ja ja. Se på hva du skriver .." ...eksen har født... Selv ditt barns fødsel handler om henne og hvor jævlig hun er mot stakkars deg.

Anonymkode: 24218...71e

Jeg har tenkt på barnet hele tiden, og får lyst å skrike av tanken på hvilken mor ungen må vokse opp med. Det føles jo nesten ikke som mitt barn når jeg ikke en gang får være på sykehuset under fødsel. Ikke inne hos henne, men i gangen. Så jeg får se mitt eget barn. 

Vet ikke om jeg skal bare gå der å se ungen i morgen eller om jeg blir kastet ut. Kjerringa er jo gal og får til alt.

Hvordan skal jeg få kjærlighet for et barn jeg ikke får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring nå en kompis og ta deg en sigar og en whiskey. Ikke sitt på Kvinneguiden! Du har blitt far! Det er sikkert en skjønn unge. Nå må du fokusere på hva som er best for han/henne. Dra på besøk i morgen med presang og blomster til mor. Ring på forhånd. Ikke forvent å få bli der lenge. 

Anonymkode: 24218...71e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg har tenkt på barnet hele tiden, og får lyst å skrike av tanken på hvilken mor ungen må vokse opp med. Det føles jo nesten ikke som mitt barn når jeg ikke en gang får være på sykehuset under fødsel. Ikke inne hos henne, men i gangen. Så jeg får se mitt eget barn. 

Vet ikke om jeg skal bare gå der å se ungen i morgen eller om jeg blir kastet ut. Kjerringa er jo gal og får til alt.

Hvordan skal jeg få kjærlighet for et barn jeg ikke får se. 

Det går så fint, før i tiden ble fedre glade i barna sine selv om de var på sjøen i månedsvis og ikke fikk sett barna før de var tørre bak ørene. Klart det er kjipt, men du har ikke engang bestemt deg for om du vil være positivt tilstedeværelse i barnets oppvekst, da har du ingenting på barselavdelingen å gjøre!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring nå en kompis og ta deg en sigar og en whiskey. Ikke sitt på Kvinneguiden! Du har blitt far! Det er sikkert en skjønn unge. Nå må du fokusere på hva som er best for han/henne. Dra på besøk i morgen med presang og blomster til mor. Ring på forhånd. Ikke forvent å få bli der lenge. 

Anonymkode: 24218...71e

Det har jeg alt. Ble øl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Dra på besøk i morgen med presang og blomster til mor. Ring på forhånd. Ikke forvent å få bli der lenge. 

Anonymkode: 24218...71e

Støtter denne. Ring mor å fortell henne at du vil komme med en liten gave til henne og baby. Gratuler henne med baby, og spør henne hvordan de har det. Kom på godfot med henne, svelg noen kameler. Så hører om du kan komme innom i et lite kvarter. 

Anonymkode: 06888...3a6

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, margrit skrev:

Ta kontakt med familievernkontoret og ha fokus på samvær. 

Ja, dette. Begynn med det gode.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp noe fint til barnet (få hjelp av noen som vet litt om babyer og gjerne noen som kjenner mor og vet hva hun vil like), kjøp blomster til mor eller en liten luksus kroppspleieting og skriv et fint kort. Dra på besøk og svelg kameler. Prøv å få til en ny liten avtale og hold den. Klarer du ikke få til en avtale så lat som du ikke blir sur. Prøv igjen om en uke. Ta med ting hver gang, en pakke bleie, en body eller bare noe smått (for du imponerte med gaven på sykehuset) gå på besøk og spør hva hun trenger. Hvis hun da fortsatt ikke vil avtale noe så ringer du fvk og avtaler time der. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er ditt barn, så må dere få i gang megling med hjelp av familievernkontoret der dere blir enige om samværsavtaler. Med mindre det var svært tungtveiende, personlige (ut fra din personlighet, tenker da på rus etc) grunner som var årsaken til bruddet, så har jo du også rett på tid med ditt barn.

Anonymkode: 1d3e1...713

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sulosi skrev:

Kjøp noe fint til barnet (få hjelp av noen som vet litt om babyer og gjerne noen som kjenner mor og vet hva hun vil like), kjøp blomster til mor eller en liten luksus kroppspleieting og skriv et fint kort. Dra på besøk og svelg kameler. Prøv å få til en ny liten avtale og hold den. Klarer du ikke få til en avtale så lat som du ikke blir sur. Prøv igjen om en uke. Ta med ting hver gang, en pakke bleie, en body eller bare noe smått (for du imponerte med gaven på sykehuset) gå på besøk og spør hva hun trenger. Hvis hun da fortsatt ikke vil avtale noe så ringer du fvk og avtaler time der. 

Godt svar.

Fokuser på hva DU kan gjøre for å være til glede og nytte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer @Klopp, du har nå blitt far.:blomst:

Selv om det er trist at du blir holdt utenfor, så er det en merkedag i livet ditt. Den dagen fortjener at du får positiv oppmerksomhet og gratulasjoner. :klem:

Skremmende at alle over bare fokuserer på konflikten og ikke er i stand til å gi litt av seg selv til en som har blitt fratatt et stort øyeblikk i livets gang.

Jeg har dessverre ingen konkrete råd til deg, men flere har gitt deg noen over her.

Dr. A. Kula 

Endret av Dr. A. Kula
Lagt til klem-emotion
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Klopp skrev:

for jeg fikk akkurat vite at eksen har født, har ikke fått hørt noe fra noen i dag før nå en stund etter hun fødte. Hennes familie fikk vite det før meg, og de er der hos henne. Jeg får ikke komme. Hun nekter meg å se ungen. Hun har også en annen fyr hun har blitt kjent med og han får nok være der eller besøke de en dag. Jeg vet ikke en gang om jeg vil besøke de. Like greit for jeg får jo ikke. Skulle bare ønske det ikke var mitt barn. Jeg vil ikke se eksen mer for hun har gjort meg så mye vondt. Hvorfor er mennesker så jævlig? 

Fikk du først nå vite at du var far til barnet?
Du har jo også rettigheter i denne saken, kanskje like greit å ta den diskusjonen med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Gratulerer med babyen. 😊🎈🎉 Ble det gutt eller pike? Kanskje er det mange positive ting her ? Er barnet frisk? Er mor frisk? Har du mulighet til å besøke dem snart? Siden mange fra mor sin familie allerede var tilstedet så kanskje betyr det at den lille allerede har en stor og Sterk ressursesterk familie rundt seg? Isåfall er babyen heldig. Forsøk nå å sette egne følelser til side og fokuser på å være tålmodig, rasjonell og positiv. Ta kontakt med mor for å si ifra om at du kommer på besøk og ta kontakt med Familievernkontoret for å sette igang en prosess hvor du kjemper for samvær. Og gratulerer nok en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...