Gå til innhold

Paradise hotel Danmark.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det allerede komt ut 2 episoder. Noen som følger med?

 

Anonymkode: c394a...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, har ventet på at PH Danmark skulle begynne igjen! Skal se det med en gang:hoppendeglad:

Anonymkode: fb07f...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å se, ja. Men med litt ustabilt internett så blir det nok til at jeg ser det litt nå og da. 

Anonymkode: 79333...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er det ikke lagt ut på viaplay?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm merkelig.

Nå skal jeg se episode 3 :) Synes ikke noen av guttene skiller seg ut egentlig, og heller ikke jentene for den del.
Caroline irriterer meg voldsomt av en eller annen grunn. :P 

 

Anonymkode: c394a...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de fire første episodene. Michelle er favoritten så langt. Caroline er en rotte, og oppfører seg helt ufyselig. Følte meg ekkel hvordan hun kunne stille et sånn spørsmål under pandoras og oppføre seg som en støttende bestevenninne til Michelle etterpå. 

Av guttene liker jeg Patrick så langt, men har på følelsen at det kan endre seg raskt. Han virker som en fyr som kan være veldig dramatisk og utspekulert, men tiden vil vise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PH Danmark er virkelig av mye bedre kvalitet enn PH Norge. 

Min favoritt er også Michelle, og Caroline er den jeg liker minst. Av guttene liker jeg best Joakin (?) så langt. Jeg er på andre episode nå, så det kan jo raskt endre seg. Jeg har ikke fått så mye inntrykk av alle enda. :)

Anonymkode: b8ebf...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Patrick overreagerte noe voldsomt ang det "nesten" kysset. :P 

Anonymkode: c394a...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castingen er så bra! Jeg kommer ikke over Caroline. For en falsk jente. Jeg håper hun blir der inne lenge! Jeg liker også at det er tvister og alliansebygging allerede fra uke 1. 

 

Anonymkode: b8ebf...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde rett angående Patrick, kan ikke fordra fyren nå. Jeg liker Mathias og Kian sin allianse, og er veldig glad Kian vant Mr.Paradise. Det var en magisk Mr.Paradise uke sammenlignet med det norske tullet. Sånn skal det gjøres! 

Leit at Caroline røk ut. Hun var en liten slange ja, men merket at det hadde nok mye med hennes unge alder. Hun der nye Barbie dukka er helt ufordragelig, vil MYE heller ha Caroline der. Skjønner at jentene misliker henne. Hun er så oppmerksomhetssyk at jeg får lyst å kaste opp. 

Julie er helt klart favoritten. Hun virker snill, ærlig, oppegående og ei dame med bein i nesa. I tillegg er hun smellvakker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte Jesper dra?

Anonymkode: 994ed...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor måtte Jesper dra?

Anonymkode: 994ed...f35


Fordi det var noe personlige greier han måtte ta seg av hjemme. Derfor ville han frivillig gi sin plass til Patrick. 

Tilbake til dagens episode; Synes Michelle er en skikkelig sutre-unge. Hun sier at hun ikke orker å være der uten Patrick. Altså?  

Anonymkode: c394a...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater alle på det hotellet bortsett fra Julie og Mathias. Synes virkelig synd i dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Jeg hater alle på det hotellet bortsett fra Julie og Mathias. Synes virkelig synd i dem. 

Jeg liker ikke Mathias. Jeg liker kun Julie :P Takler virkelig ikke Michelle... Herregud for en drittunge... Patrick er kjempe høy på seg selv og egentlig ufyselig til tider, men han lager litt show i det minste. Glad Kian ble sendt hjem! Han ble direkte ekkel etter at han vant Mr. Paradise.

Ellers lurer jeg også fælt på hvorfor Jesper dro. Noen som vet eksakt?

Anonymkode: fa11d...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Jeg hater alle på det hotellet bortsett fra Julie og Mathias. Synes virkelig synd i dem. 

Jeg er så enig! Jeg er aller minst begeistret for Michelle og Patrick. For noen ufyselige mennesker. Jeg synes det er flott at både Julie og Mathias står opp for seg selv, og ikke minst andre når de ser at de blir urettferdig behandlet. Jeg ble virkelig overrasket over at Christina Maria (?) valgte Patrick over Kian etter hvordan alle i gruppen vendte seg mot henne på et blunk etter en beslutning som ble tatt av 6 mennesker. Julie er jo også den eneste av jentene som behandler henne med respekt. Nei, jeg blir helt matt. Jeg må også si at Kasper virkelig er en tøffel. At han går hardt ut mot Christina Maria når han bare satt der og ikke sa noe er helt snodig. Jeg fatter ikke hvorfor Nikita, som faktisk virket ganske oppegående, fant han særlig sjarmerende. 

Nå kommer Caroline tilbake allerede neste uke. Det blir nok ganske underholdende. Selv om hun har noen usjarmerende personlighetstrekk er hun i det minste klar over det selv. I tillegg lager hun masse drama! :ph34r:

Anonymkode: b8ebf...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æsj.... Hvorfor kan ikke Michelle bare ryke????? Er drittlei hele dama...

Anonymkode: fa11d...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er såååå lei av michelle. Jeg liker henne egentlig litt men stakkars patrick! At han orker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, tørkestativ skrev:

Jeg er såååå lei av michelle. Jeg liker henne egentlig litt men stakkars patrick! At han orker

Jeg fikk et godt førsteinntrykk av henne, men det snudde seg raskt. Hun er virkelig high maintenance. Masete, sutrete og bitchy. 

Anonymkode: b8ebf...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelle er jo seriøst sur HELE tiden. Det teiteste synes jeg er når hun aviser Patrick selv om hun egentlig vil ha han. Altså hvor flaut er ikke det?! Sånne ting gjorde jeg når jeg var 12 liksom...

Anonymkode: c394a...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Michelle er jo seriøst sur HELE tiden. Det teiteste synes jeg er når hun aviser Patrick selv om hun egentlig vil ha han. Altså hvor flaut er ikke det?! Sånne ting gjorde jeg når jeg var 12 liksom...

Anonymkode: c394a...3f9

Ja hun virker veldig barnslig. Virker som hun tror at de er kjærester sånn som hun oppfører seg. Blir sur når han får en "dare" om å kysse en annen, krever oppmerksomhet heeele tiden. Tror hun har meldt seg på feil program. Likevel er det noe med henne som gjør at jeg liker henne:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...