Gå til innhold

Finnes det menn som liker å bli pult med strap-on?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Klopp

De er bare feige de som ikke tørr, de aner ikke hvilken nytelse de går glipp av. Nei jeg er ikke homofil. Forelsker meg i damer. Tenner seksuelt på damer og menn. Elsker å bli pult av strap on og ekte kuk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett på strap-on uten belte (Strap-less??). 

Anonymkode: b785a...d30

Strap-less :fnise:

Anonymkode: fb179...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei eks som introduserte meg for denne typen leker, hu dro den ofte helt ut med at jg måtte ta på meg jenteklær og være slaven hennes med å gjøre alt hu sa, jeg likte ikke det så mye i starten, jenta var hvertfall superhot,,, og nå liker jeg det(etter maaange ganger senere - dog med andre jenter).

Grunnen for at det er tabu som mann å snakke om slike ting er fordi det er alt for mange homofober der ute, det vi menn ikke burde glemme er at G spottet til mannen er i anus :)

Anonymkode: a4662...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis finnes de som liker det 😊 Bruker strapon ofte. 

Anonymkode: 23541...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. juli 2016 at 22.26, AnonymBruker skrev:

Min største fetish er å kunne ta en mann bakfra med strap-on, men de guttene jeg har vært sammen med har vært i mot det. (de insisterte likevel på å ta meg bakfra :roll:)

Lurer på om dette er uvanlig? Vi vet jo at analsex er ganske populært, men liker ikke menn også å bli pult bak der? Er de redd for å innrømme det?

Anonymkode: b8ec0...fc8

Det finnes en her ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se at de fleste som innrømmer å like dette, gjør det som anonyme :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikkert ikke bare å bare å innrømme det for mange.... Dørstokk mila råder nok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa noe og det var deilig, absolutt noe man burde prøve mer og utforske med en partner som liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

jeg elsker det :) og blit tatt med jevne mellomrom.

Har også en naturtro penis som jeg rir når jeg er alene,får sykt sterke orgasmer når jeg har noe inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Den 5.7.2016 at 22.26, AnonymBruker skrev:

Min største fetish er å kunne ta en mann bakfra med strap-on, men de guttene jeg har vært sammen med har vært i mot det. (de insisterte likevel på å ta meg bakfra :roll:)

Lurer på om dette er uvanlig? Vi vet jo at analsex er ganske populært, men liker ikke menn også å bli pult bak der? Er de redd for å innrømme det?

Anonymkode: b8ec0...fc8

Ja, jeg hadde en eks som jeg gjorde det på. Han likte anal-lek og fikk veldige sterke orgasmer av det. :) Jeg hadde en sånn buttplug med vibrator som han elsket. Den traff akkurat prostatakjertelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.7.2016 at 19.53, AnonymBruker skrev:

Hørt om prostatamassasje? Prostataorgasme bringer en mann til himmels. Dessverre mange menn som ikke får oppleve dette pga pripne damer.....

Anonymkode: a085b...354

Eller fordi de selv er for homofobiske til å la noe komme nær analen sin.

 

Av de jeg har ligget med er det bare to stykker som har latt meg røre analen deres. Første var en ONS som ikke hadde hatt sex før som foreslo at jeg skulle prøve det og syntes det var utrolig flaut etterpå. Andre er nåværende kjæreste. Med ham var det ikke engang noe jeg trengte å spørre om siden han er bifil og jeg allerede visste at han har hatt sex med flere gutter. Men alle andre jeg har prødt å nevne det har bare avvist meg med en gang. Ikke på tale om at jeg skulle nærme meg rumpa deres, men at de skulle få tilgang til min var en selvfølge. Jeg skjønner ikke at de ikke engang vil prøve for seg selv og se om det er noe de liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den ‎06‎.‎07‎.‎2016 at 13.24, AnonymBruker skrev:

Tenner meg noe helt vilt!

Dama skal visstnok ha lest om dette i et ukeblad (står det om dette i ukeblader? Hva slags ukeblad da, da lissom...). Uansett, teknikken for å få meg til å like det var som følger: Begynte med at hun fingret meg forsiktig samtidig som hun sugde meg. Vi hadde ikke snakket om det eller noe, men i starten var det bare lett kos rundt analen, neste gang var det litt mer trøkk, så enda mer osv osv, plutselig smatt den helt inn. Rart først. Bedre etter hvert, nå: himmelsk! Nå har hun tatt meg med både dildo og butt plug, og jeg digger det. Har aldri kommet så heftig før! Vi har enda ikke gått til innkjøp av strap-on, men det er på ønskelista. 

Har sett på strap-on uten belte (Strap-less??). Det er altså en slags dobbeltkuk (hah!), der hun putter den ene enden inne i seg, og den andre blir brukt på meg. Men det ser ut som den lett kan falle ut. Er det noen av dere kvinneguider som har prøvd den og gidder å dele noen erfaringer med oss?

Hilsen mann.

Anonymkode: b785a...d30

Jeg og min samboer har testet dette. Det fungerte fint, og det ble en fin og het seanse. Vi har brukt den flere ganger i ettertid :) 

Anbefaler alle å prøve. Viktig at man har tillitt til sin partner :):) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, July 08, 2016 at 23.04, Mysticgirl skrev:

Ja, jeg hadde en eks som jeg gjorde det på. Han likte anal-lek og fikk veldige sterke orgasmer av det. :) Jeg hadde en sånn buttplug med vibrator som han elsket. Den traff akkurat prostatakjertelen :)

Det hørtes syyykt deilig ut. Hvordan reagerte han før og under orgasmen?

Anonymkode: 0dbbc...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og eksdamen hadde planer om å prøve med strapless dildo som ble kjøpt inn, men forholdet ble slutt før vi faktisk prøvde det. 

Jaja, da får den ligge og godgjøre seg til en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti mange menn som liker anallek generelt og å bli tatt med strap-on. Synes selv det mest tennende i verden er å gi andre nytelse, og aldri sett/hørt noen menn som har nytt det mer enn når de har noe gøy opp i rumpa! Hot😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.7.2016 at 22.26, AnonymBruker skrev:

Min største fetish er å kunne ta en mann bakfra med strap-on, men de guttene jeg har vært sammen med har vært i mot det. (de insisterte likevel på å ta meg bakfra :roll:)

Lurer på om dette er uvanlig? Vi vet jo at analsex er ganske populært, men liker ikke menn også å bli pult bak der? Er de redd for å innrømme det?

Anonymkode: b8ec0...fc8

Får være litt ærlig og tøff her nå da, uten ab-funksjonen. Man er jo anonym her uansett, med mindre man har utlevert sensitiv informasjon om seg selv.

Jeg kunne godt prøvd ut dette med en dame, men du måtte ha akseptert at jeg tenner på penis også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er noen av oss menn som liker det.Sikkert like vanskelig for en kvinne å finne en mann som liker det som det for oss menn å finne en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt kvalm av tanken...på andre siden litt nyskjerrig når folk sier det er så fantastisk...er veldig redd for at det skal være så godt at jeg får lyst til å begynne å pule menn...

Jeg har aldri i mitt liv lyst å ha homsesex, så tanken på sånn analkos skremmer meg.

Anonymkode: 569d6...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...