Gå til innhold

Stueloff og Sprettfisen


Stueloff

Anbefalte innlegg

Velkommen, godt folk!:blomst:

Så prøver jeg på dette igjen. Jeg har gjort det før, og endte da opp med å snakke mest om håret mitt, noe som bare er overfladisk og tull, men frykt ikke! Denne dagboka blir nok minst like overfladisk og tullete. Jeg liker nemlig ikke å utlevere meg så alt for mye når det kommer til de dypere plan. Det har man psykologer til (og jeg har flere).

Jeg meldte meg inn i den her "Vi som skal ned i vekt"-tråden, men vurderer å drite i hele greia, i går fant jeg nemlig ut at "Stueloff, du er faktisk god nok som du er!". Og så tok jeg tak i det som var det egentlige problemet, hvorav løsningen var å kjøpe ny garderobe. Jeg skal fortsette mot en sunnere livsstil, og jeg begynner faktisk å like trening, men jeg vil ikke gå aktivt inn for å gå ned i vekt. Stueloff post røykeslutt er bare litt tyngre enn røykeloff, og det er egentlig helt greit. :) 

Her er et bilde av Sprettfisen som jeg tok i dag. Håper alle har en strålende tirsdag!

05.07.16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Herlighet som jeg elsker Pokémon Go! Er bare på nivå 7, men er helt hekta! Har ikke hatt så sterke følelser for et spill siden jeg spilte Leaf Green for første gang :biggrin:

Her om dagen ga venninna mi meg en Leafeon-bamse, som er min favoritt Eeveelution! Jeg har så gode venner :hjertesmil:

Leafeon.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...