Gå til innhold

Post et bilde av drømmekroppen din! (begge kjønn)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krigerunge

Dette er perfeksjon i mine øyne. Dette er definitivt den vakreste kroppen jeg har sett i mitt liv. :rodmer: Ferskenrumpe, nydelige hofter og en smal midje, samt fyldige lår og ellers stramt over alt. Vet også at dama har virkelig jobbet hardt for kroppen sin, og det er ganske tydelig også. Hun heter _sorita_ eller noe på Instagram tror jeg. Hadde jeg hatt en slik kropp så hadde jeg ikke gjort noe annet enn å se meg selv i speilet og ta på meg selv. 

1538441_559589894122071_1919296421_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Warchild skrev:

 Hadde jeg hatt en slik kropp så hadde jeg ikke gjort noe annet enn å se meg selv i speilet og ta på meg selv.

Og det ser ut til at hun heller ikke gjør stort annet enn å se på seg selv... :)

Det er godt folk har forskjellig smak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
12 minutter siden, linsejesus skrev:

Og det ser ut til at hun heller ikke gjør stort annet enn å se på seg selv... :)

Det er godt folk har forskjellig smak.

Hva er det slags kommentar? Du vet intet om dama. Instagramkontoen hennes tilsier ikke en brøkdel av livet hennes heller, samme gjelder alle andre mennesker som bruker sosiale medier flittig. 

Ja, selvfølgelig har man forskjellig smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/13/2016 at 6.40, AnonymBruker skrev:

tumblr_nie3rhP9bB1sqhjvzo1_1280.jpg

Anonymkode: 5012d...1da

Er falske pupper og et eller annet operert  på magen /hoftene toppen av kransekaka ?

HA! Glad jeg har høyere standard enn som så. 

Anonymkode: f0a6b...b6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Warchild skrev:

Hva er det slags kommentar? Du vet intet om dama. Instagramkontoen hennes tilsier ikke en brøkdel av livet hennes heller, samme gjelder alle andre mennesker som bruker sosiale medier flittig. 

Ja, selvfølgelig har man forskjellig smak. 

Ja tenk det- noen trenger ikke jobbe 24/7 for å ha fantastisk kropp, slik hun gjør.   Syns det er hakket kulere jeg. Vi slipper å måtte "dokumenter "på instagram også.  

Føler  man for å vise rumpa på nett så betyr det sannsynligvis at dama har en mindre pen rumpe naturlig I utgangspunktet!      Etter iherdig innsats,  så er kroppen deres "verdi "til å spre/dele med alle.   Stusslig 

Anonymkode: f0a6b...b6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Warchild skrev:

Hva er det slags kommentar? Du vet intet om dama. Instagramkontoen hennes tilsier ikke en brøkdel av livet hennes heller, samme gjelder alle andre mennesker som bruker sosiale medier flittig. 

Ja, selvfølgelig har man forskjellig smak. 

Ja, det er derfor jeg sier det SER UT TIL. Det kan selvsagt hende hun er glad i Beethoven, tar mastergrad i atomfysikk og er mest opptatt av folks indre kvaliteter. Det kan hende, men slike folk pleier ikke legge ut bilder av seg selv der de poserer i speilet. Det er ikke urimelig å anta at hun tar MANGE bilder av seg selv og er veldig opptatt av likes og tilbakemeldinger på hvor bra hun ser ut. Fett for dem som liker det, fullstendig turnoff for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenk det- noen trenger ikke jobbe 24/7 for å ha fantastisk kropp, slik hun gjør.   Syns det er hakket kulere jeg. Vi slipper å måtte "dokumenter "på instagram også.  

Føler  man for å vise rumpa på nett så betyr det sannsynligvis at dama har en mindre pen rumpe naturlig I utgangspunktet!      Etter iherdig innsats,  så er kroppen deres "verdi "til å spre/dele med alle.   Stusslig 

Anonymkode: f0a6b...b6b

Det er ikke noe galt i å ville vise fram hva man har klart å oppnå. Mange har brukt enormt med tid og krefter på å gjøre kroppen slankere, sunnere og sterkere. Ulempen er at man fort kan bli veldig selvoptatt og overflatisk i prosessen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, linsejesus skrev:

Ja, det er derfor jeg sier det SER UT TIL. Det kan selvsagt hende hun er glad i Beethoven, tar mastergrad i atomfysikk og er mest opptatt av folks indre kvaliteter. Det kan hende, men slike folk pleier ikke legge ut bilder av seg selv der de poserer i speilet. Det er ikke urimelig å anta at hun tar MANGE bilder av seg selv og er veldig opptatt av likes og tilbakemeldinger på hvor bra hun ser ut. Fett for dem som liker det, fullstendig turnoff for meg :)

Det er jo ikke alltid enten/eller her da :P Jeg tar doktorgrad i et fagfelt nært beslektet med atomfysikk og bryr meg nesten bare om folks indre kvaliteter, men det jeg tar likevel mange selfies (selv om jeg har vett til å ikke legge ut de fleste) og bryr meg ekstremt mye om hva andre synes om meg. Vet det ikke var poenget ditt, men likevel, det finnes endel av oss egentlig-ikke-overflatiske "nerdekvinner" der ute som fortsatt er ekstremopptatt av likes og tilbakemeldinger på eget utseende pga dårlig selvtillit ironisk nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenk det- noen trenger ikke jobbe 24/7 for å ha fantastisk kropp, slik hun gjør.   Syns det er hakket kulere jeg. Vi slipper å måtte "dokumenter "på instagram også.  

Føler  man for å vise rumpa på nett så betyr det sannsynligvis at dama har en mindre pen rumpe naturlig I utgangspunktet!      Etter iherdig innsats,  så er kroppen deres "verdi "til å spre/dele med alle.   Stusslig 

Anonymkode: f0a6b...b6b

Jeg drar sjeldent misunnelsekortet men dette var rimelig nærme. Ut av den flotte kroppen der så hadde du kun overanalyserende kritikk å komme med? Bra jobba. Hva med å heller bidra til tråden sitt emne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.7.2016 at 22.51, Gjest Balian de Ibelin skrev:

7973cc6b93916b890e3c85c1a434d792.jpg

Har jo mannfolk kropp. 

Anonymkode: dc8c4...7a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den Wednesday, July 20, 2016 at 17.31, AnonymBruker skrev:

De bildene der kunne vært av min kusine nesten så jeg trodde det var henne. Hun jobber med foto/styling og har endel sånne bilder av seg selv. Bilder kan lyve endel da, hun er meget vakker men i virkeligheten er hun slank nærmest tynn, man tenker ikke ojj hun hadde former, allikevel ser hun sånn ut på bildene. Så selv om du er veldig tynn så kan det være at du hadde sett sånn ut med rette fotografen og positur 😉. Men kunne absolutt hatt en kropp som ser sånn ut irl da 😉

Anonymkode: ae5c1...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ‎19‎.‎07‎.‎2016 at 7.53, AnonymBruker skrev:

Er falske pupper og et eller annet operert  på magen /hoftene toppen av kransekaka ?

HA! Glad jeg har høyere standard enn som så. 

Anonymkode: f0a6b...b6b

Oi, bitter? Dette er kanskje nytt for folk som ikke har det, men det er fullt mulig å ha store pupper og en bra hips/waist ratio uten plastisk kirurgi ;)

Anonymkode: 5012d...1da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎30‎.‎07‎.‎2016 at 21.10, AnonymBruker skrev:

Oi, bitter? Dette er kanskje nytt for folk som ikke har det, men det er fullt mulig å ha store pupper og en bra hips/waist ratio uten plastisk kirurgi ;)

Anonymkode: 5012d...1da


Det er ganske lett å se at det er gummipupper, men resten av kroppen ser naturlig ut, og det var jo veldig fine former.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎19‎.‎07‎.‎2016 at 7.59, AnonymBruker skrev:

Ja tenk det- noen trenger ikke jobbe 24/7 for å ha fantastisk kropp, slik hun gjør.   Syns det er hakket kulere jeg. Vi slipper å måtte "dokumenter "på instagram også.  

Føler  man for å vise rumpa på nett så betyr det sannsynligvis at dama har en mindre pen rumpe naturlig I utgangspunktet!      Etter iherdig innsats,  så er kroppen deres "verdi "til å spre/dele med alle.   Stusslig 

Anonymkode: f0a6b...b6b


"Assa... JEG trenger ikke trene en gang, for å se sånn der ut, tenk!"

Nei, det er faktisk ikke "hakket kulere" å få ting helt gratis her i verden. Du er like kul som pappaguttene som får BMW av faren sin, i 14års gave.

Uten at jeg egentlig tror noe på at du ser spesielt bra ut, når du må bruke tiden din på å rakke ned på folk, bare pga utseende deres.

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Yme skrev:


Det er ganske lett å se at det er gummipupper, men resten av kroppen ser naturlig ut, og det var jo veldig fine former.

Ser ikke helt poenget i å spekulere i hvorvidt puppene er silikon eller ikke når ingen av oss kommer til å finne ut av det uansett. Forsåvidt interessant at dere er så bastante, spesielt når det ikke finnes noen overbevisende indikatorer på at hun faktisk har silikon. 

Anonymkode: 5012d...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...