Gå til innhold

BRUSETE HÅR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så bustete og brusete hår. Har noen av dere prøvd retting for typ 3-6mnd? Hvor og hva er prisen? 

Evt prøvd hjemme? Kjøpt via nett? Glem rettetang og diverse. Jeg roter bort strikket i håret mitt :P

Anonymkode: 78cf8...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 4.7.2016 at 17.16, AnonymBruker skrev:

Har så bustete og brusete hår. Har noen av dere prøvd retting for typ 3-6mnd? Hvor og hva er prisen? 

Evt prøvd hjemme? Kjøpt via nett? Glem rettetang og diverse. Jeg roter bort strikket i håret mitt :P

Anonymkode: 78cf8...4c1

Brazillian blowout bruker jeg. Koster ca 3500kr for mitt hår som rekker rett under bhen. Det er helt rett i 2,5-3 mnd ca også er det litt mer bølgete de neste 3 mnd så må jeg gjøre det på nytt. hvis du skal ha det helt rett så må du gjøre det hver 3 mnd. Håret mitt ble kjempe bra etter jeg begynte med dette siden jeg nå nesten aldri glatter håret lenger. det eneste minuset med behandlingen er at dubruke sulfatfri shampo, hvis du bruker vanlig da ødelegger du behandlingen. Jeg som har veldig tykt hår føler at håret blir fett når jeg bruker shampo uten sulfat. Ellers er det en fantastisk lifesaver behandling og jeg elsker det! Jeg er norsk og har typisk nordisk hårtype :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg behandler håret selv med produkter fra ebay. Kjøper keratin fra England. En liten pakke har jeg betalt ca 150-200kr for! 

Søk på "keratin brazilian frizz out" på ebay, så kommer det opp. Har kjøpt fra et navn som ligner på cocoboco.

Anonymkode: 19427...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør også være obs på at noen rettebehandler ikke kan brukes på bleket hår.
Da kan det knekke! Det bør du undersøke godt hvis du lysner håret, spesielt hvis du begynner på egenhånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 11.7.2016 at 21.44, AnonymBruker skrev:

Jeg behandler håret selv med produkter fra ebay. Kjøper keratin fra England. En liten pakke har jeg betalt ca 150-200kr for! 

Søk på "keratin brazilian frizz out" på ebay, så kommer det opp. Har kjøpt fra et navn som ligner på cocoboco.

Anonymkode: 19427...932

Har du bleket hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...