Gå til innhold

To lærere har sex i offentlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To av lærerne på en skole har sex på en offentlig plass - de er ikke gift med hverandre. Dette er godt kjent her vi bor og politiet ble involvert.

Bør disse skifte jobb? Ja.

Hvis du går på vgs, hadde du brydd deg? Ja, hahahah. 

Hvis dette var en lærer for ditt barn, hadde du brydd deg? Ja.

Jeg har diskutert dette med flere, og vi er vel alle enige om at det blir vanskelig å få respekt i kollegiet, av elever og foreldre, samt være en god rollemodell.

Hvis det hadde skjedd deg, hva hadde du gjort? Jeg hadde sagt i fra sånn som du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 2.7.2016 at 18.24, AnonymBruker skrev:

To av lærerne på en skole har sex på en offentlig plass - de er ikke gift med hverandre. Dette er godt kjent her vi bor og politiet ble involvert.

Bør disse skifte jobb?

Hvis du går på vgs, hadde du brydd deg?

Hvis dette var en lærer for ditt barn, hadde du brydd deg?

Jeg har diskutert dette med flere, og vi er vel alle enige om at det blir vanskelig å få respekt i kollegiet, av elever og foreldre, samt være en god rollemodell.

Hvis det hadde skjedd deg, hva hadde du gjort?

Anonymkode: 245b9...d33

Ville synes det hadde vært litt rart,liksom... :klo:? 'hva driver de med?'. Og meldt det videre til skolens ledelse. 

Hva lærere eller andre voksne gjør på fritiden er en ting, men på skolen er jo spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Syns synd på ektefellene og barna deres,for dette er vel noe "alle"vet der dere hører hjemme? Utrolig kjedelig for familiene. Alt jeg tenker ifb med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

TS.

Ja, alle vet om det her. Synes veldig synd på ungene hennes og mannen. Hun er veldig overlegen, og jeg tror nok det blir rart for henne å undervise etter dette. Vi er flere som vet at hun har vært med andre kollegaer tidligere, og vi ser at det er et mønster, men ingen har ønsket å blande seg inn.

Den mannlige delen vet jeg ikke hvordan det har gått.

Hadde ikke brydd meg katta om de har hatt andre jobber, men når du er lærer, så skal du være et forbilde.

Har diskutert med flere, og ingen ønsker å gå til skolens ledelse. Dette var i privat regi, så da får de heller si i fra selv.

Anonymkode: 245b9...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den saken bare kan få gå stille og rolig forbi. Selvsagt synes jeg det er rart at de gjorde det i full offentlighet, men dem om det.

Jeg tror forøvrig at det er få av lærerne på videregående skole som blir sett på som forbilder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Ja, alle vet om det her. Synes veldig synd på ungene hennes og mannen. Hun er veldig overlegen, og jeg tror nok det blir rart for henne å undervise etter dette. Vi er flere som vet at hun har vært med andre kollegaer tidligere, og vi ser at det er et mønster, men ingen har ønsket å blande seg inn.

Den mannlige delen vet jeg ikke hvordan det har gått.

Hadde ikke brydd meg katta om de har hatt andre jobber, men når du er lærer, så skal du være et forbilde.

Har diskutert med flere, og ingen ønsker å gå til skolens ledelse. Dette var i privat regi, så da får de heller si i fra selv.

Anonymkode: 245b9...d33

Er du lærer skal du være et forbilde ved å vise at ingen er perfekt.

Anonymkode: f480d...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo.. Det er snakk om videregående. Le av det å gi faen.  Ikke noe å henge seg opp i! 

Anonymkode: 80e7c...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.7.2016 at 18.24, AnonymBruker skrev:

To av lærerne på en skole har sex på en offentlig plass - de er ikke gift med hverandre. Dette er godt kjent her vi bor og politiet ble involvert.

Bør disse skifte jobb? Nei

Hvis du går på vgs, hadde du brydd deg? Nei, hadde tvert om synes det var litt moro.

Hvis dette var en lærer for ditt barn, hadde du brydd deg? Overhodet ikke.

Jeg har diskutert dette med flere, og vi er vel alle enige om at det blir vanskelig å få respekt i kollegiet, av elever og foreldre, samt være en god rollemodell. Hvorfor det? Hva folk gjør på fritiden (så lenge det ikke er noe kriminelt eller ulovlig), kunne ikke brydd meg mindre. Så lenge sexen mellom to personer er frivillig, er det ikke noe jeg har noe med. Dessuten har ikke sex mellom to samtykkende voksne mennesker noen innvirkning på verken en foreldrerolle, lærerrolle, andre kolleger eller som rollemodell.

Hvis det hadde skjedd deg, hva hadde du gjort? Ingen verdens ting. Det angår ikke meg.

Anonymkode: 245b9...d33

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...