Gå til innhold

To lærere har sex i offentlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To av lærerne på en skole har sex på en offentlig plass - de er ikke gift med hverandre. Dette er godt kjent her vi bor og politiet ble involvert.

Bør disse skifte jobb?

Hvis du går på vgs, hadde du brydd deg?

Hvis dette var en lærer for ditt barn, hadde du brydd deg?

Jeg har diskutert dette med flere, og vi er vel alle enige om at det blir vanskelig å få respekt i kollegiet, av elever og foreldre, samt være en god rollemodell.

Hvis det hadde skjedd deg, hva hadde du gjort?

Anonymkode: 245b9...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flirt litt og gått videre.

Anonymkode: 9796f...7ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Becky48

Så lenge det er to lærere og ikke lærer og elev så ser jeg ikke problemet. Hadde ikke gjort annet enn å humre litt... ;) Herlighet, lærere har da et sexliv de og, og vi er da i 2016, man må ikke være gift for å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

De var gift, men ikke med hverandre.

Anonymkode: 245b9...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle som er gift, som er utro med sin kollega og attpåtil i det offentlige må bytte jobb heretter? 

Lærere er som alle andre mennesker de gjør feil. 

Jeg hadde ikke tenkt noe annet enn at det er synd for de 4 personene det måtte gjelde.

Det er da en privat sak, samtidig høres det ut som sladeren og bygdetrollene er i gang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To av lærerne på en skole har sex på en offentlig plass

Anonymkode: 245b9...d33

 

7 minutter siden, Frøken888 skrev:

Det er da en privat sak, samtidig høres det ut som sladeren og bygdetrollene er i gang. 

Det kunne det ha vært, hvis man ser bort fra dette vesentlige punktet.

Anonymkode: 749d2...367

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tenkt de var dårlige rollemodeller for elevene og hadde nok mistet litt respekten for dem.

Anonymkode: 2e3db...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Er kjent med at dette ikke er første gang det skjer for den ene. Og det får det så være. Det kan hende begge tenner på at h*n har sex med andre. Men når folk kommer hjem fra byen og forteller hva de har sett, i tillegg til at noen har ringt politiet, da blir det veldig spesielt. Ser frem til neste års russerevy...

Anonymkode: 245b9...d33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lærere sex?? trodde ikke de holdt på med sånt :kjefte::haar:

Anonymkode: be5b7...f4e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

To av lærerne på en skole har sex på en offentlig plass - de er ikke gift med hverandre. Dette er godt kjent her vi bor og politiet ble involvert.

Bør disse skifte jobb?

Hvis du går på vgs, hadde du brydd deg?

Hvis dette var en lærer for ditt barn, hadde du brydd deg?

Jeg har diskutert dette med flere, og vi er vel alle enige om at det blir vanskelig å få respekt i kollegiet, av elever og foreldre, samt være en god rollemodell.

Hvis det hadde skjedd deg, hva hadde du gjort?

Anonymkode: 245b9...d33

La dem være i fred og kose seg. Det er vel ikke ulovlig det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Sex er naturlig mellom to som har lyst på hverandre, missunnelige eller??????? spør om å få bli med... ;)

Anonymkode: 72329...5d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, kalaush skrev:

La dem være i fred og kose seg. Det er vel ikke ulovlig det?

 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Sex er naturlig mellom to som har lyst på hverandre, missunnelige eller??????? spør om å få bli med... ;)

Anonymkode: 72329...5d1

Ingen her som tar inn over seg hva "offentlig plass" betyr?

Anonymkode: 749d2...367

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ingen her som tar inn over seg hva "offentlig plass" betyr?

Anonymkode: 749d2...367

Puler de på skoen da? For det er nemlig ikke greit eller til og lov!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, kalaush skrev:

Puler de på skoen da? For det er nemlig ikke greit eller til og lov!

skoen, du? :fnise:

Anonymkode: 4f410...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Offentlig plass vil si et offentlig sted der det ferdes mange. Dette paret gjorde det midt i sentrum mens mange gikk forbi. Noen reagerte og ringte politiet - og politiet kom.

Og nei - jeg kunne ikke tenkt meg å delta. Ei heller å gjort det samme selv.

Å ha sex foran andre mennesker på et offentlig sted - midt i sentrum - er noe jeg ikke kan tenke meg å gjøre. Disse menneskene har også barn, venner og foreldre som blir berørt. Hadde de hatt seg i en båt, bil eller lignende, så hadde ikke jeg sagt noe. Men å gjøre det mens andre kan se det. For eksempel foreldre og elever, det blir rart.

Anonymkode: 245b9...d33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes straks det er langt verre med politikere som kjører så fort at de mister lappen - disse er til fare for andre. At to stykker har sex på en offentlig plass er ikke akkurat skadelig for omgivelsene, med mindre det er snakk om vold så klart. At de er lærere er uinteressant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

To av lærerne på en skole har sex på en offentlig plass - de er ikke gift med hverandre. Dette er godt kjent her vi bor og politiet ble involvert.

Bør disse skifte jobb? Nei.

Hvis du går på vgs, hadde du brydd deg? Nei. 

Hvis dette var en lærer for ditt barn, hadde du brydd deg? Nei. 

Jeg har diskutert dette med flere, og vi er vel alle enige om at det blir vanskelig å få respekt i kollegiet, av elever og foreldre, samt være en god rollemodell. Jeg tror ikke sexvanene til folk har noe å si for hvordan man behandler egne barn, eller andres barn. Jeg tror heller ikke det at man har sex på offentlig sex på fritiden går utover lærerens evne til å skape god undervisning. 

Hvis det hadde skjedd deg, hva hadde du gjort? Ingen verdens ting.

Anonymkode: 245b9...d33

 

Anonymkode: 02b76...233

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

To av lærerne på en skole har sex på en offentlig plass - de er ikke gift med hverandre. Dette er godt kjent her vi bor og politiet ble involvert.

Bør disse skifte jobb?

Hvis du går på vgs, hadde du brydd deg?

Hvis dette var en lærer for ditt barn, hadde du brydd deg?

Jeg har diskutert dette med flere, og vi er vel alle enige om at det blir vanskelig å få respekt i kollegiet, av elever og foreldre, samt være en god rollemodell.

Hvis det hadde skjedd deg, hva hadde du gjort?

Anonymkode: 245b9...d33

Bare koselig at man som gode kollegaer kan kose seg litt. Skulle vært langt flere seksuelle relasjoner på arbeidsplasser og ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke smart gjort av dem. Men om det er noe som skjer bare en gang, så får man se gjennom fingrene med det og gi dem en ny sjanse. Visse yrker krever at man oppfører seg på en spesiell måte med lite rom for krumspring. 

Anonymkode: 7eedc...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha vi bor nok på samme plass du! Russerevyen blir bra ja :fnise:

Og ja, siden jeg vet hvordan samfunnet er her så mener jeg at de burde skifte jobb ja. 
Offentlig sex, en lørdagskveld. Sikker mange elever og foreldre som også hadde vert ute(pga populært arrangement i sentrum) så syns jeg det er absoutt upassende! Ja - lærere har også et sexliv, men det betyr ikke at offentlig sex er greit. Når du er lærer så mener jeg at det bør forventes at elevene dine slipper å se deg ha kose deg i en taxikø.

Anonymkode: 2b9ce...32b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...