Gå til innhold

Dama suger ikke, da slikker ikke jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk her inne om det? Hvis dama ikke suger meg, så slikker jeg heller ikke henne. Det er vel en rettferdig fordeling?

 

Anonymkode: 569b6...c65

Nå elsker jeg å slikke fitte. Så jeg hadde spist både rumpa og fitta uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Den 30. juni 2016 at 0.34, helloAdele skrev:

Suging er jo nasty da:kvalm: 

Hva er nasty med å suge ?

Anonymkode: 3435c...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Den 30.6.2016 at 0.34, helloAdele skrev:

Suging er jo nasty da:kvalm: 

Ja sex er noe kliss! Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt fair. Jeg suger ikke om typen ikke slikker. Han får leke med rumpa mi hvis jeg får leke med hans. Skal være likt.

Endret av Studinne90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123Sol

Barnslig og teit hvis du egentlig liker det og vil det, men ikke gjør det siden dama ikke suger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er nasty med å suge ?

Anonymkode: 3435c...729

Jeg vet ikke jeg har bare aldri takla det, et digert kjønnsorgan trykt langt nede i ganen som spruter ekkel væske du bare må svelge i deg... yuck.

 

11 timer siden, HarryDotter skrev:

Ja sex er noe kliss! Æsj!

Må da få mene det? Haha

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎25‎.‎07‎.‎2016 at 23.33, helloAdele skrev:

Jeg vet ikke jeg har bare aldri takla det, et digert kjønnsorgan trykt langt nede i ganen som spruter ekkel væske du bare må svelge i deg... yuck.

 

Trenger ikke ta den så langt inn i munnen heller da, eller svelge    ;-)

Anonymkode: 3435c...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er å kreve mer å slikke en fitte kontra en kuk. En kuk er tross alt renere (før ejakulasjon) og lukter bedre, mens ei fitte som naturligvis blir våt av sekret når den blir slikket ofte kan lukte og smake ille pga sekret. Ei fitte er også et stort gapende hull til sammenligning til penis. Kan komme ut en eim av råtten lukt fra det hullet..

Så lenge mannen ikke spermer er det ingenting ekkelt med å suge en kuk, i motsetning til en våt fitte.

Anonymkode: 2fe82...7d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere sier, det spørs. Gidder hun ikke så er det jo helt greit, men dersom hun ikke liker det synes jeg det blir en for dum tankegang. Men hvis du ikke liker å slikke så er det jo helt greit det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om partneren ikke ville/ likte å gjøre det på meg. Fint, da gidder ikke jeg gjøre det på han han heller. Så enkelt er det! Elsker å bli slikket og fingret til jeg kommer, og tenner også sykt på å suge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/25/2016 at 19.24, Studinne90 skrev:

Jeg synes det er helt fair. Jeg suger ikke om typen ikke slikker. Han får leke med rumpa mi hvis jeg får leke med hans. Skal være likt.

Og det gir han deg lov til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.6.2016 at 2.08, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk her inne om det? Hvis dama ikke suger meg, så slikker jeg heller ikke henne. Det er vel en rettferdig fordeling?

 

Anonymkode: 569b6...c65

Dama mi liker ikke å suge. Hun prøver, men liker eller nyter det slett ikke, og ikke blir det veldig godt for meg heller. Jeg derimot elsker å slikke henne, kan nesten ikke få nok. Dama er derimot veldig god med å bruke hendene, og liker å leke med meg.

Så isteden for å tyne henne til å gjøre noe hun ikke liker, så slikker jeg henne og hun bruker hendene på meg. Det funker veldig bra for begge. Vi gjør begge noe vi liker, da blir det også til at vi har lyst til å gjøre det oftere.

Det blir litt feil å skulle tvinge den man elsker til å gjøre noe, hva har det med kjærlighet å gjøre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.7.2016 at 4.44, eksentrisk skrev:

Og det gir han deg lov til?

Gir meg lov til hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/30/2016 at 2.53, Studinne90 skrev:

Gir meg lov til hva?

Å leke med hans rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 30.6.2016 at 20.08, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk her inne om det? Hvis dama ikke suger meg, så slikker jeg heller ikke henne. Det er vel en rettferdig fordeling?

 

Anonymkode: 569b6...c65

Skal sex være "rettferdig" ?

Handler det ikke om å gi hverandre og seg selv nytelse?

Og så skal man ikke gjøre noe som man selv ikke liker.

Liker du å slikke, og partneren din liker å bli slikket så er det vel grei skuring? - Og motsatt..... 

Du får sex til å høres ut som en jobb......

Hos oss: Hun elsker å suge - liker ikke å bli slikket. - Jeg tenner på å slikke.... so what?

Det finne ca. over en million måter å tilfredstille  hverandre på - velg noe som begge liker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid
Den 30.6.2016 at 20.17, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det? Hun liker ikke det. Jeg liker ikke å slikke (men gjør det i forhold for å være litt snill), men nå ser jeg vel ikke noen grunn til det. Hun gjør jo det ikke med meg. 

Anonymkode: 569b6...c65

Dersom dere ikke liker det så trenger dere ikke å gjøre det. Enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.6.2016 at 20.10, New Girl skrev:

Spørs litt hvorfor hun ikke vil da. Er det fordi hun ikke "gidder" så skjønner jeg at du ikke vil heller. Men sånn generelt så syns jeg ikke "gjør ikke du det så gjør ikke jeg heller det" tankegangen ikke hører hjemme i verken forhold eller i sexlivet. 

Bare delvis enig. Selvsagt hører det ikke hjemme med en slik barnslig tilnærmning, men sex handler om å gi og ta. Hvis han liker veldig godt å bli sugd, og hun nekter fordi hun ikke liker det, men samtidig forventer å bli slikket, så blir det feil. Det betyr jo ikke nødvendigvis at han nekter å slikke bare på trass, men at han rett og slett mister lysten på å gi henne oralsex når hun selv ikke er interessert.

Når det kommer til oralsex så synes jeg faktisk det er en helt grei deal at man gir for å få. Med mindre begge parter er helt ok med at det kun går ene veien. Det finnes (utrolig nok) mennesker som ikke liker å motta oralsex. Det er helt ok, men for meg er det helt uforståelig da det er det deiligste som finnes.

Anonymkode: fc8a0...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.7.2016 at 12.01, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er å kreve mer å slikke en fitte kontra en kuk. En kuk er tross alt renere (før ejakulasjon) og lukter bedre, mens ei fitte som naturligvis blir våt av sekret når den blir slikket ofte kan lukte og smake ille pga sekret. Ei fitte er også et stort gapende hull til sammenligning til penis. Kan komme ut en eim av råtten lukt fra det hullet..

Så lenge mannen ikke spermer er det ingenting ekkelt med å suge en kuk, i motsetning til en våt fitte.

Anonymkode: 2fe82...7d1

Du har åpenbart slikket en fitte som ikke har vært skikkelig ren og vasket. Her i gården er det uaktuelt med oralsex for begge to uten at det er vasket og rent der nede. Vi kan godt ha spontan sex uten å gå i dusjen først, men da er ikke oralsex aktuelt for noen av oss.

Du har mye å lære her.

1. Det lukter og smaker ikke ille av en fitte som er ren, selv om den blir våt
2. Kommer det råtten lukt er det et tegn på at noe er galt, trolig bakteriell vaginose, og da bør lege oppsøkes
3. Stort gapende hull? Gidder ikke engang å kommentere en så syk påstand.
 

Anonymkode: fc8a0...137

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6/30/2016 at 20.08, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk her inne om det? Hvis dama ikke suger meg, så slikker jeg heller ikke henne. Det er vel en rettferdig fordeling?

 

Anonymkode: 569b6...c65

Eksen min var veldig på med at jeg skulle suge han, men han slikket ikke meg, jeg ble mektig lei tilslutt, følelsen av å gi uten å få tilbake. Ta en prat med henne om dette, hvorfor hun ikke gjør det, så tar du det derifra.

Anonymkode: eca31...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...