Gå til innhold

Dama suger ikke, da slikker ikke jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker folk her inne om det? Hvis dama ikke suger meg, så slikker jeg heller ikke henne. Det er vel en rettferdig fordeling?

 

Anonymkode: 569b6...c65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New Girl

Spørs litt hvorfor hun ikke vil da. Er det fordi hun ikke "gidder" så skjønner jeg at du ikke vil heller. Men sånn generelt så syns jeg ikke "gjør ikke du det så gjør ikke jeg heller det" tankegangen ikke hører hjemme i verken forhold eller i sexlivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det? Hun liker ikke det. Jeg liker ikke å slikke (men gjør det i forhold for å være litt snill), men nå ser jeg vel ikke noen grunn til det. Hun gjør jo det ikke med meg. 

Anonymkode: 569b6...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke gjør det på trass blir det litt dumt. Hvis du ikke gjør det fordi du ikke liker det, er det greit.

Anonymkode: abc2d...490

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis hun tenker på samme måten, så blir det jo kjedelig for dere etterhvert. 

Anonymkode: 48c65...030

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke mannen tar imot en strap-on analt gidder ikke jeg å ha analsex :P 

Synes det er en barnslig tankegang. Hvis hun ikke gidder fordi hun bare ikke gidder kan du jo droppe å slikke, men hvorfor tenker jeg. Jeg synes suging er gøy og suger ikke bare for å glede mannen min, men fordi det er gøy for meg. Derimot er det sjeldent at mannen gir noe tilbake. Har aldri opplevd det i hvert fall. Betyr ikke at jeg med vilje prøver å gjøre sexlivet enda dårligere ved å slutte å suge :P 

 

Anonymkode: 9455e...31a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Typen penetrerer meg, da penetrerer jeg også ham. 

Det er BS å gjøre det på pur, hvis du ikke liker det er det ikke en problemstilling en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt innafor jeg, TS. Hadde typen slutta å slikke meg så hadde jeg også sluttet å suge, det skal gå begge veier. 

Anonymkode: 9058e...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faktisk ikke liker å slikke er det jo helt fair. Er det derimot på trass, er det bare dumt. Typen orker ikke å slikke meg, han synes slikking er veldig ekkelt. Jeg suger likevel han, for jeg liker å suge.

Endret av Hjärtat
Skrivefeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæresten min synes det var ekkelt å slikke meg, så hadde jeg blitt en smule fornærmet og synes det hadde vært litt rart. En mann som synes det er ekkelt å slukke liksom. Jeg hadde nok ikke sluttt å suge han, men det hadde vært kjedelig hvis han aldri ville slikke meg. 

Hvis dere begge ikke liker å gi oralsex, så er det vel bare å slutte.

Anonymkode: fef16...6a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tenkt på at pikken din er så liten at det ikke er noe for henne å suge da?

Kan da vel ikke straffe henne for noe som strengt tatt er din skyld.

Anonymkode: 51413...24f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke møtt ei dame som ikke liker å suge enda så jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Mest sannsynlig hadde jeg slikket henne for jeg elsker det. Så lenge jeg får runk, kosing og sex så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk her inne om det? Hvis dama ikke suger meg, så slikker jeg heller ikke henne. Det er vel en rettferdig fordeling?

 

Anonymkode: 569b6...c65

Tror dette er veldig individuelt.Jeg var sammen med en jente,  som jeg ikke fikk lov til å slikke.Men hun elsket å suge meg.

Hun jeg er sammen nå er det motsatt hun suger ikke. Men jeg slikker fitta hennes hver gang vi har sex. Mamma må bare finne sin måte å gjøre tung på.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk her inne om det? Hvis dama ikke suger meg, så slikker jeg heller ikke henne. Det er vel en rettferdig fordeling?

 

Anonymkode: 569b6...c65

Så man skal dele sex inn i ulike puslespillbiter, sammenligne dem, pare to og to sammen, for så å begynne å ta bort bitene?

Man kan ikke forhandle seg fram til et godt sexliv. Sex er spontant, følelser, kåthet og her og nå... prøv det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre det samme fra typen. Grunnen til at jeg ikke suger er pga ekstrem brekningsrefleks. Jeg kan slikke og leke med penis, men å ta den inn er uaktuelt. I perioder brekker jeg meg av min egen tunge, og puster derfor med åpen munn.

Viss min unnskyldning var at jeg ikke gadd/synes det var gøy, hadde jeg vært enig med deg. Men få klarhet i hva som er grunnen først.

Anonymkode: 8c3ae...1ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor umoden går det ann å bli. Du nekter fordi hun vil av ukjente årsaker, som du gjerne kan fortelle til oss. 

Eksen ville ikke sleike pga han likte det ikke, sugde gjorde jeg i fem år fordi sex handler om å gi og ta. Samtidig som man respekterer partneren sine grenser! 

Når du liker å slikker så velger du å trasse som en liten drittunge. Første gang jeg skriver dette: håper dama de tar til vettet og finner seg en bedre kjæreste enn det du fremstår i dette innlegget. 

En ting til forresten: etter fem år så ble eksen trygg nok til å faktisk gjøre det fordi jeg ikke sutra meg til det 😉 

Så få deg litt ryggrad og voks opp! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med deg faktisk. Situasjonen rundt har jo litt å si da. Men om hun ikke har noen spesielt grunn for å ikke suge deg, forstår jeg godt at du ikke vil gjengjelde når hun ikke vil, med mindre du liker det selv. 

Typen min elsker å få blowjobs og de første årene gjorde jeg det mange ganger i uken på han, både som vorspiel og til han fikk utløsning. Men kan tippe at han har gitt meg oralsex Max en gang i uken i starten, derfra har det blitt mindre og mindre selv om jeg i lang tid fortsatte å gi han like ofte fordi jeg vet han liker det så godt. Har tatt det opp med han, men ikke fått noe ordentlig svar på hva som er problemet. Jeg er alltid nydusjet før sex, og ville ikke latt han gi meg oralsex om ikke, men han tar imot når som helst hvor som helst. Jeg syns ikke det å gi han oralsex er noe særlig, men har gjort det like vell. Men det sårer meg at han ikke har like lyst å tilfredsstille meg også. Ikke får jeg utløsning mens vi har sex heller, bare om han bruker fingrene på meg samtidig (noe han bare gjør noen ganger), så det hele dreier seg for det meste om han. 

Så nå har jeg satt ned foten og sagt at jeg ikke gidder suge han når han ikke gir meg oralsex. Men ingen forskjell så langt 😡😣

Anonymkode: cedb6...541

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er helt greit. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke tenkt på at pikken din er så liten at det ikke er noe for henne å suge da?

Kan da vel ikke straffe henne for noe som strengt tatt er din skyld.

Anonymkode: 51413...24f

Du har aldri vært borte i pikk før eller? Det er nemlig enklere til mindre den er :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...