Gå til innhold

Gilmore Girls


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Er det flere Gilmore Girls fans her? 

Nå på fredag kommer alle de gamle sesongene ut på Netflix, og senere i år kommer også de splitter nye episodene ut som Netflix produksjoner. Jeg er så spent!!!!! Elsker at de har klart å samle ALLE de gamle skuespillerne, spesielt overrasket over at Sookie returnerer siden Melissa har blitt en rimelig stor skuespiller. Skal prøve å komme meg gjennom alle sesongene før de nye episodene kommer ut i høst, for å forfriske hukommelsen. 

Hvem er favorittene deres? Hvem gleder dere mest til å se? Tror dere Rory kommer til å ende opp med en av sine ekser, siden alle tre av dem returnerer? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New Girl

Jeg likte Gilmore Girls veldig godt. Gleder meg til de nye episodene. Håper Luke og Lorelai fortsatt er et par. 

Skal Jess komme tilbake også? I såfall heier jeg litt på Rory og Jess. Syns liksom ikke de fikk en ordentlig sjanse i den originale serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å se Milo Ventimiglia (Jess). Herlighet, kommer til å sikle ned sofaen :laugh:

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal se om igjen hele serien før jeg ser de nye episodene, men kanskje!

Og Michel! Haha han digget jeg :nigo: Og ja, spent på hvem Rory ender opp med. Og på om Lorelai og Luke har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Dean, Jess og Logan returnerer ja! Håper hun ender opp med en av dem, likte henne og Logan veldig godt men Jess var helt klart favoritten min. Er veldig mange som tror at en av episodene handler om bryllupet til Luke og Lorelai, og det hååååper jeg virkelig at stemmer. 

Gleder meg mest til (forhåpentligvis) mange gode scener mellom Lorelai og moren hennes, de to sammen var min favoritt-duo. De skapte en magisk humor sammen med all små kranglingen seg i mellom. 

Åh som jeg gleder meg til fredag!! Har gått å ønsket at sesongene skulle dukke opp på viaplay eller netflix i evigheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid kommer de nye episodene? Gleder meg! Er ikek så lenge siden jeg så alle sesongene på netflix (usa), så tror ikke jeg ser de opp igjen nå, men gleder meg til å se de nye. :D

Håper egentlig litt på Rory og Jess, eller Logan. Spennende uansett. Og selvsagt om det går bra med Luke og Lorelai. Håper igrunn de de har fått en baby eller toddler nå. :)

Anonymkode: feab7...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett seiren utallige ganger! Har alle sesongene på dvd, men de ligger fortsatt hjemme hos mine foreldre, så ikke fått sett dem på en stund (utenom at jeg så siste sesong i fjor via netfix usa). Så skal vireklig vurdere å se alt om igjen før de nye episodene kommer. 

Jeg likte alltid Rory og Logan jeg, men det plaget meg at Lorelai og Logan aldri så ut til å komme skikkelig godt overens. Dean likte jeg ikke når han kom inn igjen som Rory's kjæreste senere i serien, så ser ikke for meg at jeg liker han nå heller. Tror hun kunne blitt bra sammen med Jess, men jeg håper på Logan (og at forholdet mellom Lorelai og Logan blir bra). 

Håper kanskje at Lorelai og Luke blir foreldre. Etter som at Edward Herrmann døde for et par år siden, så vil nok Emily spille enke nå, og det ville vært koselig om hun fikk et barnebarn til, hvor hun kunne være mer innvollert enn hun fikk være med Rory i oppveksten. 

Ellers blir jo høydepunktet og se Kirk igjen! :fnise: Og helst Kirk og Luke sammen!:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Gilmore Girls! Det tror jeg er den beste serien som noen gang er laget!! Heier sånn på Rory og Logan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå jah! Moren til Lorelai, elsker henne!

 

Tror faktisk jeg må stjele samboer sin Netflix og se serien igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tid kommer de nye episodene? Gleder meg! Er ikek så lenge siden jeg så alle sesongene på netflix (usa), så tror ikke jeg ser de opp igjen nå, men gleder meg til å se de nye. :D

Håper egentlig litt på Rory og Jess, eller Logan. Spennende uansett. Og selvsagt om det går bra med Luke og Lorelai. Håper igrunn de de har fått en baby eller toddler nå. :)

Anonymkode: feab7...897

Michael Ausiello fra TVLine tror det blir rundt Thanksgiving (så rundt 24 november circa?), og han var vel den som "broke the news" om de nye Netflix episodene, så jeg stoler på at han har litt peil ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier også på Jess, jeg syntes Dean var så kjedelig. Mulig jeg må skaffe meg netflix til vinteren da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto mellom å se hele The West Wing eller Gilmore Girls på nytt, og da gjorde Netflix det sykt enkelt. Sleppe å skifte godt brukte DVDer hver 2 time og 40 min? Jo takk. Gilmore it is!

Herregud, jeg gleder meg til å reise tilbake til Stars Hollow, se hele den nusselige gjengen, så se Luke og Lorelai sammen igjen, og (takk og pris) litt mer Sookie! Og kanskje få rettet opp i det han som tok over for Amy og Dan i sesong 7 gjorde. Og ikke minst, endelig få vite hva de forbanna fire ordene er! Tror ikke de er noe så veldig uventet, men det har gått lenge nok nå.

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Jeg mener i alle fall at denne serien var gørr kjedelig.

 For å si det mildt. Men hver sin smak...

Anonymkode: 172d3...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.6.2016 at 23.31, Scherbatsky skrev:

Og kanskje få rettet opp i det han som tok over for Amy og Dan i sesong 7 gjorde. Og ikke minst, endelig få vite hva de forbanna fire ordene er! Tror ikke de er noe så veldig uventet, men det har gått lenge nok nå.

Hurra!

Kan du utdype hva du mener her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Paris har fått barn, lurer på hvordan hun er som mor.

Småtassene fra gamleserien må ha blitt store nå. Gigi og tvillingene til Lane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gigi går kanskje på High School, kan jo komme mange bra storylines der.. Kanskje hun er gravid som 16åring og kastet ut av faren.. Det hadde vært en bra storyline.

Lane hadde jeg glemt, håper de fortsatt er med :)

Anonymkode: feab7...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilmore Girls er en av mine favoritter, så jeg gleder meg enormt til de nye episodene. Luke og Lorelai er mine absolutte favoritter, så jeg gleder meg veldig til å se dem igjen.

Sitat

Lane hadde jeg glemt, håper de fortsatt er med

Lane er med. Og det er Zack og tvillingene også. (Du kan finne rollelisten på tvline.com).

Anonymkode: cb480...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jeg sett meg gjennom sesong 1, og jeg hadde helt glemt av hvor herlig Emily er. Uten tvil favoritten min, Lorelai er en god nummer to. 

En ting jeg ikke kan skjønne, er at skuespillerne som spiller Lorelai og Luke visstnok ikke gikk overens. Kjemien mellom dem er så sterk at den oser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...