Gå til innhold

hvor lenge?


Petrine

Anbefalte innlegg

jeg trenger noen råd...

Jeg har vært sammen med samme fyren siden jeg var 14, nå er jeg snart 20, vi har vært samboere et par år... men pluttselig vokste vi fra hverandre.. vi hadde et brudd uten krangling, og er gode venner nå...

men hvor lenge synes dere det er riktig å vente før vi begynner å date andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mann 28

Er det helt slutt mellom dere nå, og dere er enige om at det ikke er en pause og kanskje blir noe igjen senere, er det helt opp til hver og en av dere når man skal begynne å date igjen. Du kan ikke sitte å vente på at han skal si "greit, sett i gang liksom". Men det er klart, om man etter et så langvarig forhold begynne å date noen et par dager etter bruddet, så vil det for enkelte føles vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mann 28, det er greit når du selv er klar. Men det er jo kanskje god oppførsel å si fra om det til eksen før han hører det fra andre? Altså; ikke spørre om lov, men å si fra at du gjør det. I hvert fall så lenge der er gode venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt om jeg møtte andre, etter et brudd... Er det slutt, så er det slutt. Hvis dere ikke bor i et lite bygdehøl da...

Hva oppnår du med å si noe, annet enn at han kanskje går og tenker på deg sammen med datene dine, når han egentlig kanskje har nok med å forholde seg til bruddet..?

Du kan jo heller ikke vite om du treffer en du virkelig faller for, eller om det bare blir med noen møter, og evt. vennskap...

Han får likevel tidsnok vite det, hvis det blir et nytt forhold for ditt vedkommede.

Synes heller det er slemt å fortelle ekser om alle sine morsomme møter med nye fyrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...