Gå til innhold

Si noe pent til en KG bruker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Nietsoj skrev:

Da må jeg uttrykke min beundrung til @Hoppetaujenta for helhetlig livsfilosofi, @Zenobia for tallkunnskap, @Rumle for egenart og hodepryd, @Jerry Lee for hengivenhet, @Severus for fanatisk fotballinteresse, @Arabella for stanhaftighet og  @Annonym bruker  d7aca...61f  for humor og ærlighet, @Sola de for god smak i sjokoladeveien, @leandra for kramgodhet

:blomst: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Nietsoj skrev:

Da må jeg uttrykke min beundrung til @Hoppetaujenta for helhetlig livsfilosofi, @Zenobia for tallkunnskap, @Rumle for egenart og hodepryd, @Jerry Lee for hengivenhet, @Severus for fanatisk fotballinteresse, @Arabella for stanhaftighet og  @Annonym bruker  d7aca...61f  for humor og ærlighet, @Sola de for god smak i sjokoladeveien, @leandra for kramgodhet

Hmm. Det var da hyggelig å bli nevnt. ☺

Men...hengivenhet? Hehe. Ja, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 30.6.2016 at 0.40, Dr. A. Kula skrev:

Vil gi en :blomst: til @hege73 for den beste glad-tråden jeg har lest her på KG.

Takker @Raven.WritingDesk for gode diskusjoner og inspirerende musikk tips.

Vidare må eg rosa språkbruka til @Tigress, nynorsk er så vent om det brukast rett, noko eg tykkjar ho gjer. 

@Pawn Hearts er flink med språk og en god oppgaveløser. Han lager også finurlige oppgaver.

Du er så fin Dr.A.Kula :hug: Tusen takk for fine ord :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig sansen for nynorsken til @Tigress Det er en fest å lese det hun skriver uansett om jeg er enig eller ikke. Vi trenger flere som skriver elegant nynorsk her inne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
17 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg har veldig sansen for nynorsken til @Tigress Det er en fest å lese det hun skriver uansett om jeg er enig eller ikke. Vi trenger flere som skriver elegant nynorsk her inne :)

Oj, det var verkeleg triveleg å høyre, @Honey Dew! Særleg sidan eg eigentleg er bokmålsbrukar... Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...