Gå til innhold

Si noe pent til en KG bruker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Citronella skrev:

Takk, C! Du er mer en kropp og et vakkert ansikt, vet du ❤️

I rest my case 😂❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella
7 minutter siden, Cyrus skrev:

I rest my case 😂❤

Du er jo den underfundige og upolerte diamanten her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Citronella skrev:

Du er jo den underfundige og upolerte diamanten her inne. 

Å kuttuuut 😳😳 Noe mer nå så får vi beskjed om å finne oss et rom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nemigirl skrev:

@minister-mio Du er en fantastisk person som står stødig selv når det stormer som verst!

Respekt... :klem:

:smilyblomst:

 

8 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Enig! MM er fantastisk flott 💙

Tusen takk, dere er for snille! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 @Arabella Jeg liker deg! Vi er oftere uenig enn enig, men jeg synes du er ei skikkelig kul dame. :) 

 

@Rainstorm Som Katten sier så slapper jeg av når jeg ser at du har svart i en tråd, for da vet jeg at det er skrevet noe fornuftig og gjennomtenkt. Du er snill, varm og morsom. Jeg er fan!

 

@Teriyaki Veldig kul, veldig heit!

 

 

@Yme   Jeg er glad du er tilbake! Jeg liker fjas og tull, også har du ofte ett og anna fornuftig å komme med også.

 

@skruf Som med Rainstorm blir jeg beroliga når jeg ser at du har skrevet noe, du er fornuftig og snill og jeg liker deg! Også er du vakker, som en postergirl for norge. :ler:

 

@Blondie65 Du gir alltid gode, solide svar og er kunnskapsrik og fornuftig!

 

@Cuntzilla og @Cathrine88 : Altså ... hvem er ikke fan? Sterke, kvasse, morsomme damer er min favoritt!

 

Jeg er elendig på å huske nick, så dette var bare de jeg kom på i farta. Det er mange her inne som fortjener litt ekstra skryt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å bli nevnt. Det må være første gang noen sinne :ler:

Hvis jeg skal bidra i denne så må jeg tenke litt. Men er definitivt fan av @kisskissbangbang! Utrolig humoristisk og glad, innsiktsfull og ja. Nydelig er hun jo og. Full pakke med andre ord. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Mysticgirl! Du er bestandig hyggelig. Vedder på at du er en skikkelig god venn i virkeligheten.

 

Anonymkode: 7e20a...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Yvonne Du er alltid så høflig og velformulert.

@Rainstorm jeg har til gode å lese et innlegg av deg jeg ikke har likt/vært enig med.

Anonymkode: b6b53...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Yvonne Du er alltid så høflig og velformulert.

@Rainstorm jeg har til gode å lese et innlegg av deg jeg ikke har likt/vært enig med.

Anonymkode: b6b53...11f

Takk for et veldig hyggelig kompliment. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cathrine88 du er dronningen av bakholdskommentarer. Først den morsomme posten som gir meg latterkrampe men så oppdager jeg den dype meningen bak som bestandig får meg til å tenke :blomst:

Anonymkode: fa84b...463

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
8 timer siden, kisskissbangbang skrev:

 @Arabella Jeg liker deg! Vi er oftere uenig enn enig, men jeg synes du er ei skikkelig kul dame. :) 

 

@Rainstorm Som Katten sier så slapper jeg av når jeg ser at du har svart i en tråd, for da vet jeg at det er skrevet noe fornuftig og gjennomtenkt. Du er snill, varm og morsom. Jeg er fan!

 

@Teriyaki Veldig kul, veldig heit!

 

 

@Yme   Jeg er glad du er tilbake! Jeg liker fjas og tull, også har du ofte ett og anna fornuftig å komme med også.

 

@skruf Som med Rainstorm blir jeg beroliga når jeg ser at du har skrevet noe, du er fornuftig og snill og jeg liker deg! Også er du vakker, som en postergirl for norge. :ler:

 

@Blondie65 Du gir alltid gode, solide svar og er kunnskapsrik og fornuftig!

 

@Cuntzilla og @Cathrine88 : Altså ... hvem er ikke fan? Sterke, kvasse, morsomme damer er min favoritt!

 

Jeg er elendig på å huske nick, så dette var bare de jeg kom på i farta. Det er mange her inne som fortjener litt ekstra skryt!

Tusen takk. Jeg kan forøvrig si meg enig i det meste av resten av det du sier også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Citronella en bruker som alltid kommer med hyggelige og positive ord. Virker som ei som alltid vil være der for deg. I LIKE U:hjerte:

@Arabella er en hyggelig bruker og virker som ei tøff og sterk dame, men mange vettige svar. Aldri dømmende mot noen. 

@Mysticgirl er også hyggelig og snill mot alle. Aldri opplevd noe negativt, og ei man faktisk kan bli små tent på pga kommentarene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
7 timer siden, Aye skrev:

@Citronella en bruker som alltid kommer med hyggelige og positive ord. Virker som ei som alltid vil være der for deg. I LIKE U:hjerte:

@Arabella er en hyggelig bruker og virker som ei tøff og sterk dame, men mange vettige svar. Aldri dømmende mot noen. 

@Mysticgirl er også hyggelig og snill mot alle. Aldri opplevd noe negativt, og ei man faktisk kan bli små tent på pga kommentarene :P

Tusen takk, @Aye. Du er lillebroren min her inne, og han forsvarer jeg med nebb og klør. Du er mye mer enn mange her innne tror, og du fortjener ikke alle stygge hets. I like you too🍀🍀🍀 

Kommer tilbake med flere fine ord til flere når jeg har tid. 

Endret av Citronella
Lalala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Mysticgirl! Du er bestandig hyggelig. Vedder på at du er en skikkelig god venn i virkeligheten.

 

Anonymkode: 7e20a...e47

 

18 timer siden, Nordavind skrev:

Jeg glemte @Mysticgirl 😮 enda en person som alltid så søt og hyggelig. Og @sweety pie

 

16 timer siden, Aye skrev:

@Citronella en bruker som alltid kommer med hyggelige og positive ord. Virker som ei som alltid vil være der for deg. I LIKE U:hjerte:

@Arabella er en hyggelig bruker og virker som ei tøff og sterk dame, men mange vettige svar. Aldri dømmende mot noen. 

@Mysticgirl er også hyggelig og snill mot alle. Aldri opplevd noe negativt, og ei man faktisk kan bli små tent på pga kommentarene :P

Nei så koselig å logge på og se det her. :kghjerte:Tusen takk, dere er så snille :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...