Gå til innhold

Singel med problemer, men på bedringens vei...


Gjest lissi

Anbefalte innlegg

Har vært singel en stund og har slitt litt med depresjon og litt angst. Men føler at livet går rette veien for tiden og ser lyset i tunnellen. Men, nå når jeg er på vei tilbake til "livet" igjen og har lyst å begynne å date igjen, så er jeg litt redd for at jeg skal skremme menn vekk hvis jeg forteller om mine problemer (går fremdeles på antidepressiva, men har begynt å trappe ned). Kommer jo ikke til å plumpe ut med det ved første samtale, men hvis det blir flere dater og det kan bli seriøst.... Noen som har noen tanker om dette... Hvordan skal jeg gå fram? Blir menn skremt av dette, eller vil de ha noen med litt livserfaring...? Har truffet menn med samme type problemer, men det fungerer ikke. Ble for mye fokus på problemene til hverandre. Vi trengte vel begge noen som "løfter" oss opp...

Lissi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo,fint å høre at det går bedre meg deg da!! :-)

Jeg vet ikke helt om jeg har noe anet å si...Om du bør legge ut om dette med en gang. Jeg tror ikke det. tror nok gutter (også oss jenter selvfølgelig) kan få litt panikk fordi vi vet ikke helt hvordan vi skal oppføre oss-særlig hvis det er en person vi bare har kjent noen dager. Så jeg ville blitt bedre kjent med ham først før jeg la ut om det du har vært igjennom.

Lykke til!! Dette går nok bra,tror du ikke?!

Klem fra Uma! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er gutt (ok kar da) og er dels singel ("jobber" med en av de under).

De to siste damene jeg har datet har hatt "ting" som gjør at de kansje kan anses for aktuellt å fortsette med. De var begge åpne (etter litt mas) om å fortelle meg hva de "slet" med. For meg er egentlig bare dette ett pluss. Dette fordi det viser at det er åpenhet oss i mellom, og vil bli slik om det blir noe mer. Dessuten så dater man jo personen fordi man liker dem, og da spiller vel ikke slike "problemer" noen spesiell rolle? Interessen for å bli bedre kjent var jo der før jeg ble kjent med deres problemer! Det hadde vært feigt å ikke fortsette på bakgrunn av ting som en kan jobbe med (eventuellt sammen på sikt).

Anser meg selv som relativt feilfri, men sett med andres øyne, så har nok jeg noen "skavanker" jeg og. Ingen er feilfrie, og godt er det.

Om karen ikke takler dine problemer, vel da er han vel ikke kar heller? Tror du selv vil merke når det blir aktuellt å ta frem din problemstilling.

Uansett. Lykke til :-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke jeg ville vært med en dame som har slike problemer som du beskriver. Tror det blir fort litt mye mas og trøbble med at de trenger konstant å høre at jeg ikke synes det er viktig , konstante betrggelser og det får dem til å virke usikre på det dem gjør-..sorry ass,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vel ikke presentert meg som en nevrotiker, fengselsfugl, eller spillegal eller butikktjuv, (hvis jeg var det), men hvis det ble mer enn den ene kvelden i senga, så ville jeg klart sagt det.

Du har i alle fall ikke noe å tape. Det eneste jeg ikke ville fortalt, var hvor mange partnere jeg har hatt før ham, og hva jeg har av erfaringer i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...