Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å starte en  tråd om vesker. Litt mer spesifikk om designer vesker, både "contemporary" (som f.eks. Alexander Wang og Sophie Hulm osv.) og de største merkene. Og forhåpentligvis blir denne tråden "pin" etterhvert. Who knows? ;-)

Uansett, det jeg tenker er, at man kan dele kunnskap, kjøp, ønskeliste mm. om vesker på denne tråden. Det er så mange tråder om dette temaet på KG, men at det går an å få samle alle her og får en fin helhet? Jeg håper virkelig at det kan bli noe stort ut av dette, spesielt for de interesserte som meg! :-D

Da begynner jeg :-)

Den første designer veske for meg (som ikke er DKNY o.l., for det er ikke under contemporary merke engang) er Prada - Double Zip Tote i sort, str. 30 cm som jeg kjøpte i London i 2013. Det var rett før denne modell tok av i hele verden. Jeg har denne fortsatt i samlingen min, men bruker ikke den særlig ofte nå lengre. Litt pga. livsstil og jobb, men jeg vet at jeg får bruk den igjen. Denne var ikke bomkjøp i det hele tatt, men det var noe problem med kantene rundt håndtaket, sendte den på reparasjon og de fikset det helt gratis (skulle bare manglet når det skjedde få måneder etter jeg kjøpte den). Veldig elegant veske og ganske praktisk. Saffiano skinn er bare helt suveren! Brukte den uten å gjøre noe i det hele tatt, tålet all våt, snøvær og regn. Lett å vaske av også. Mentror ikke den vil tåle kulden så godt, skinnet vil nok kunne sprekke, hvis det er ekstremt kaldt. 

Prada-Saffiano-Lux-Double-Zip-Tote_75110

Credit: http://www.bagborroworsteal.com/

  • Givenchy Antigona i matte patent leather i orange

BD68362-GIVENCHY%20ANTIGONA%20ORANGE%20_

Credit: http://www.fashionphile.com/ (bildet viser den medium str. Klarte ikke å finne ordentlig bilde av str. small)

  • Gucci Nice Tote Flora med matchende lommeboka

NMV1TC5_mu.jpg

Credit: http://www.neimanmarcus.com/

gucci-white-nice-flora-leather-zip-aroun

Credit: http://lystit.com/

  • Saint Laurent Monogramme Cabas Tote Small i Fuchsia

saint-laurent-monogramme-cabas-small-lea

Credit: https://www.net-a-porter.com

  • Hermès Garden Party TPM i Veau Negonda skinn i Indigo Blue

3208014_16.jpg

Credit: http://global.rakuten.com/

  • Gucci Soho Disco Bag i Navy Blue

gucci-soho-disco-textured-leather-should

Credit: http://www.fitnessmagazine.com/

Har også hatt denne fra Gucci Soho Crossbody Chain Bag i Golden, men solgte den og ville kjøpe andre crossbody fra eBay, men vant ikke bud runden :-(

gucci-gold-soho-metallic-leather-chain-c

Credit: http://lystit.com/

 

Det skal sies at det er utrolig mange andre modeller jeg har veldig lyst på... Chanel, Louis Vuitton, Fendi, Dior, Gucci, Hermès, Bottega Veneta, Burberry, Saint Laurent, Tom Ford, Givenchy, Dolce & Gabbana, Loewe, Mulberry, Nina Ricci.... Ja, you name it! >.<

 

Så hva er det KG-brukere har i samlingen sin?

 

Jeg håper det er kun positive og saklig innlegg. Hva folk bruker penger på eller hva får man ut av dette osv. Er ikke intr. i å legg igjen her på denne tråden, det kan man starte egen tråd om. 

Anonymkode: 68e55...869

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mange fine vesker du har i samlingen! :rodmer:

Jeg er selv en samler av Cala & Jade. :nigo: Har en Gumma Mardou & Dean, en Luini Kelim, en Batu XS, to Batu S og en Nusch. Skal prøve å finne fine bilder av dem alle. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

Så mange fine vesker du har i samlingen! :rodmer:

Jeg er selv en samler av Cala & Jade. :nigo: Har en Gumma Mardou & Dean, en Luini Kelim, en Batu XS, to Batu S og en Nusch. Skal prøve å finne fine bilder av dem alle. :jepp:

Tusen takk ^^Belle^^! Utrolig hyggelig å høre :-) Det har tatt noen år før jeg er her da, det skal sies. Det er jo så mange fine modeller der ute, så håper jeg finne noe snart i sommersalget, gjenstå å se! :-D

De merkene du nevner, kjenner jeg ikke noe av, unntatt Cala & Jade har jeg hørt noe om og Mardou & Dean (mest på klær), begge to er jo norske, og det er litt kult! De har ganske tygge skinn, rene linjer og ganske robuste vesker. Savner litt tynnere skinn fra disse merkene, eller skal ikke si at jeg "savner", når jeg ikke kommer til å kjøpe noen av disse merkene, men det hadde vært litt kjekt å se noe mer delikat også :-) Hva synes du selv da, når du har brukt dem litt?

Anonymkode: 68e55...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på ferie akkurat nå, så har ikke helt oversikten. Skal lage en liste når jeg kommer hjem 😀

Har flere fra både Hermes, valentino, Prada, Chanel, LV, YSL , givency 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk ^^Belle^^! Utrolig hyggelig å høre :-) Det har tatt noen år før jeg er her da, det skal sies. Det er jo så mange fine modeller der ute, så håper jeg finne noe snart i sommersalget, gjenstå å se! :-D

De merkene du nevner, kjenner jeg ikke noe av, unntatt Cala & Jade har jeg hørt noe om og Mardou & Dean (mest på klær), begge to er jo norske, og det er litt kult! De har ganske tygge skinn, rene linjer og ganske robuste vesker. Savner litt tynnere skinn fra disse merkene, eller skal ikke si at jeg "savner", når jeg ikke kommer til å kjøpe noen av disse merkene, men det hadde vært litt kjekt å se noe mer delikat også :-) Hva synes du selv da, når du har brukt dem litt?

Anonymkode: 68e55...869

Alle de jeg nevner er Cala & Jade-modeller. ;)

Jeg elsker skinnet til de to Batu S'ene jeg har, samt Nusch'en. Synes skinnet er forholdsvis tynt, og supermykt! Gumma'n er den jeg er minst fornøyd med faktisk. Synes skinnet er så stivt og plastikk-aktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også Cala & Jade vesker. Umi i semsket sort, og Emmi black buffalo. Hverdagsvesken min er APC Andrea.
Har nettopp kjøpt Proenza Schouler veske som jeg gleder meg til å ta i bruk,  og nå er jeg på jakt etter en vintage Louis Vuitton Noè. Har jeg fått en hang up på noe MÅ jeg bare ha det.

Proenza
Umi
Emmi (min er i et annet skinn)
APC

Edit: Glemte å nevne at jeg også har en clutch fra Jimmy Choo: Denne i sort skinn, men den har fremdeles merkelappene på. Den er litt for "formell" for meg og min stil, men tenker at den nok er grei å ha til anledninger som bryllup o.l (selvom jeg egentlig ønsker meg en Saint Laurent...)

Endret av Andrea89
Glemte noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har følgende og har ikke tenkt å kjøpe fler i nærmeste fremtid. Har fått flere av disse på salg. :danse:

Chloé medium Bayleechloe-baylee-medium-two-tone-leather-tot

Gucci Bamboo Boston

353124_A7M0G_1000_001_web_zoomin.jpg

Gucci Soho Disco

308364_A7M0G_5235_001_080_0042_Light-Soh

Givenchy medium Pandora(finner ikke bilde, kun link)

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=130210133

Burberry Macken

x354-q80.jpg

Mulberry Roxanne tote(Skal selges)

mulberry_roxanne-tote-oak.jpg

Dior Panarea

Dior-Panarea-Bag-rosato-canvas.jpg

Lanvin Mini Sugar

e2636825dec0ca7649253d070116a0c6.jpg

Anonymkode: e886e...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Miss Lucky skrev:

Er på ferie akkurat nå, så har ikke helt oversikten. Skal lage en liste når jeg kommer hjem 😀

Har flere fra både Hermes, valentino, Prada, Chanel, LV, YSL , givency 

TS her.

Jeg gleder meg til å se på flere du har i samlingen din! :-D

Det eneste merket (ironisk nok, når jeg ellers elsker mye annet de designer) er veskene fra Valentino, faktisk. Det kanskje en modell jeg kan tenke meg og har faktisk prøvd på, men kjøpte ikke allikevel, og angret heller ikke er denne: Valentino Rockstud Chain Bag

Valentino-Apple-Green-Rockstud-Flap-Bag.

Credit: http://www.spottedfashion.com

 

Men skal jeg ha denne modell, så ville jeg nok gå for noe "seasonal" med endel bling, haha! ^^

Som denne f.eks.: 

@VALENTINO+-+Glam+Lock+Crystal-Embellish

Credit: http://absinthrill.blogspot.no/

Har du denne modellen Miss Lucky? Hvis ja, hvordan synes det har vært?

 

Anonymkode: 68e55...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Rosenrød skrev:

Hei Rosenrød!

Mange klassiske modeller her! Men Jeg er litt usikker på disse du mente.

2.55, er det Classic Flap Bag eller 2.55 Aged Clafskin (eller seasonal i sort?) du mente? Har du bildet du kan vise litt mer spesifikk? :-) Hvilken hardware har du valgt da?

Og Tillie, hvilken spesifikk Tillie du mente?

Anonymkode: 68e55...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Alle de jeg nevner er Cala & Jade-modeller. ;)

Jeg elsker skinnet til de to Batu S'ene jeg har, samt Nusch'en. Synes skinnet er forholdsvis tynt, og supermykt! Gumma'n er den jeg er minst fornøyd med faktisk. Synes skinnet er så stivt og plastikk-aktig.

Åh, da så! Hehe, som sagt så kjenner ikke jeg til disse merkene så godt, beklager!

Jeg måtte søke litt hva Batu S og Gumma, ser ut. Batu S, er det en liten clutch/pochette, ikke sant? Og Gumma er litt mer røff hverdagsveske, er ikke den tung?!:ohmy:

Det er den Gumma jeg ser for meg når du nevnte Cala og Jade, ser du. Lurer på hvor de produserer, jeg?!:roll:

Anonymkode: 68e55...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har følgende og har ikke tenkt å kjøpe fler i nærmeste fremtid. Har fått flere av disse på salg. :danse:

Chloé medium Bayleechloe-baylee-medium-two-tone-leather-tot

Gucci Bamboo Boston

353124_A7M0G_1000_001_web_zoomin.jpg

Gucci Soho Disco

308364_A7M0G_5235_001_080_0042_Light-Soh

Givenchy medium Pandora(finner ikke bilde, kun link)

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=130210133

Burberry Macken

x354-q80.jpg

Mulberry Roxanne tote(Skal selges)

mulberry_roxanne-tote-oak.jpg

Dior Panarea

Dior-Panarea-Bag-rosato-canvas.jpg

Lanvin Mini Sugar

e2636825dec0ca7649253d070116a0c6.jpg

Anonymkode: e886e...5cc

Så unike vesker du har fått deg! Hva som er igjen i samlingen av disse her da?

Likte spesielt godt Den Dior Panarea, jeg! Du har den i canvas, men det finnes også i skinn, hvis jeg ikke husker feil? Hvordan er den da? Tåler den hvis du har med tunge ting oppi, som bærbarPC, f.eks? Den Gucci Nice Flora jeg har tåler utrolig mye, og den synker ikke ned heller, et stort pluss for meg! Men den blir ganske tung, når stroppene er så pass tynne i utgangspunktet. Vil nok tro at Panarea er veldig lett også? Tåler den regn da? Kan vaskes på canvas som Gucci og Louis Vuitton, f.eks?

Hehe!:grinele: Sorry ble litt mange spørsmål her, men er jo så nysgjerrig! Det er ikke mange som har Dior i dette landet, når det merket lager så delikate og sarte vesker... Men sukk, så fine!

Anonymkode: 68e55...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Andrea89 skrev:

Jeg har også Cala & Jade vesker. Umi i semsket sort, og Emmi black buffalo. Hverdagsvesken min er APC Andrea.
Har nettopp kjøpt Proenza Schouler veske som jeg gleder meg til å ta i bruk,  og nå er jeg på jakt etter en vintage Louis Vuitton Noè. Har jeg fått en hang up på noe MÅ jeg bare ha det.

Proenza
Umi
Emmi (min er i et annet skinn)
APC

Edit: Glemte å nevne at jeg også har en clutch fra Jimmy Choo: Denne i sort skinn, men den har fremdeles merkelappene på. Den er litt for "formell" for meg og min stil, men tenker at den nok er grei å ha til anledninger som bryllup o.l (selvom jeg egentlig ønsker meg en Saint Laurent...)

Veldig mange som har Cala & Jade, faktisk! Dette er så kult, når norske (eller en norsk?) designer gjør det bra i markedet!

Jeg sikler selv etter Louis Vuitton Noé i ALLE ÅR! For å være helt ærlig, så vet ikke jeg hvorfor jeg ikke har kjøpt den ennå... Må vurdere faktisk nå i år... Mens samtidig så har jeg (ikke drep meg, når jeg vet veldig mange ikke liker dette merket, så synes jeg at akkurat denne modellen er ganske fin og søt) kjøpt meg en Michael Michael Kors i Greenwich i sjokoladebrun i semsket skinn, dog jeg må jeg si at jeg tok av den logo'en fra veska da...

11934794_1598877477039422_877861618_n.jp

Jeg kjøpte den og så så jeg SongofStyle hadde akkurat samme veska (sikkert sponset/samarbeid/reklame og alt det greia der med bloggere), synes at det var faktisk litt kult allikevel. Liker dog ikke den i "impregnert" skinn eller "Saffiano" skinnlignende til Prada som Michael Kors lager, det virker så plastikk i forhold til Prada produserer. Bucket bag var jo så hot i fjor og for i fjor. Den har jeg brukt endel, men er ganske forsiktig fordi i dette skinnet er alle slags type vær som passer til. Ikke sånn at jeg leser bloggen hennes eller bryr meg hva andre synes, men liker ikke alt fra dette merket, rett og slett fordi han, designeren, "hermer" eller "kopierer" nærmeste mange store merker i mine øyne. Men denne modellen var ikke noe unik, sånn sett. Bucket bag er bucket bag, hvsi du skjønner? :-)

aimee_song_of_style_michael_kors_gold_fr

Anonymkode: 68e55...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så unike vesker du har fått deg! Hva som er igjen i samlingen av disse her da?

Likte spesielt godt Den Dior Panarea, jeg! Du har den i canvas, men det finnes også i skinn, hvis jeg ikke husker feil? Hvordan er den da? Tåler den hvis du har med tunge ting oppi, som bærbarPC, f.eks? Den Gucci Nice Flora jeg har tåler utrolig mye, og den synker ikke ned heller, et stort pluss for meg! Men den blir ganske tung, når stroppene er så pass tynne i utgangspunktet. Vil nok tro at Panarea er veldig lett også? Tåler den regn da? Kan vaskes på canvas som Gucci og Louis Vuitton, f.eks?

Hehe!:grinele: Sorry ble litt mange spørsmål her, men er jo så nysgjerrig! Det er ikke mange som har Dior i dette landet, når det merket lager så delikate og sarte vesker... Men sukk, så fine!

Anonymkode: 68e55...869

Har alle fortsatt, har bare planer om å selge den ene. Har hatt noen fler jeg har solgt. 

Panarea er ute av produksjon og den i skinn var den "gamle" modellen, så den produseres heller ikke lenger. Jeg synes den er lett og allikevel veldig "solid" og den holder formen veldig godt. Den er ikke "slapp" slik som LV Neverfull. Den tåler regn, men jeg har foreløpig ikke behøvd å vaske den. Vil tro at kanskje sømmene som skaper dette "cannage"-mønsteret nok ikke er like lette å vaske.

Jeg synes det er gøy å ha vesker som er litt annerledes. 

Anonymkode: e886e...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange som har Cala & Jade, faktisk! Dette er så kult, når norske (eller en norsk?) designer gjør det bra i markedet!

Jeg sikler selv etter Louis Vuitton Noé i ALLE ÅR! For å være helt ærlig, så vet ikke jeg hvorfor jeg ikke har kjøpt den ennå... Må vurdere faktisk nå i år... Mens samtidig så har jeg (ikke drep meg, når jeg vet veldig mange ikke liker dette merket, så synes jeg at akkurat denne modellen er ganske fin og søt) kjøpt meg en Michael Michael Kors i Greenwich i sjokoladebrun i semsket skinn, dog jeg må jeg si at jeg tok av den logo'en fra veska da...

Jeg kjøpte den og så så jeg SongofStyle hadde akkurat samme veska (sikkert sponset/samarbeid/reklame og alt det greia der med bloggere), synes at det var faktisk litt kult allikevel. Liker dog ikke den i "impregnert" skinn eller "Saffiano" skinnlignende til Prada som Michael Kors lager, det virker så plastikk i forhold til Prada produserer. Bucket bag var jo så hot i fjor og for i fjor. Den har jeg brukt endel, men er ganske forsiktig fordi i dette skinnet er alle slags type vær som passer til. Ikke sånn at jeg leser bloggen hennes eller bryr meg hva andre synes, men liker ikke alt fra dette merket, rett og slett fordi han, designeren, "hermer" eller "kopierer" nærmeste mange store merker i mine øyne. Men denne modellen var ikke noe unik, sånn sett. Bucket bag er bucket bag, hvsi du skjønner? :-)

 

Anonymkode: 68e55...869

Mener å huske at det er to norske damer som står bak merket :) Synes også det er ganske kult med norsk design, og prisene er forholdsvis snille også.

Jeg MÅ ha Louis Vuitton Noè i løpet av noen uker. Nå er jeg så opphengt i det at jeg ikke klarer å tenke på noe annet. Ganske dust etter å nettopp ha svidd av endel på Proenzaen, men sånn er det.

Synes MMK-vesken du har er fin, jeg :) Skjønner jo godt hva du mener, og når man fjerner glorete tags og logoer fremstår jo de aller fleste veskene som ganske basic og ordinær.
Da jeg kjøpte Jimmy Choo-vesken nevnt over, stod jeg med den, og en som var nesten identisk fra MMK i hendene. Tror det var rundt 3000,- i prisforskjell, men likevel endte jeg opp med den fra Jimmy Choo... Rart med det, hæ?
Er også helt med på at veskene i saffiano-kopiskinn (eller hva man skal kalle det) ser frytelig plastikk ut. Men massene konsumerer det enda i hopetall, så vi fortsetter nok å se det leeeenge enda, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alle fortsatt, har bare planer om å selge den ene. Har hatt noen fler jeg har solgt. 

Panarea er ute av produksjon og den i skinn var den "gamle" modellen, så den produseres heller ikke lenger. Jeg synes den er lett og allikevel veldig "solid" og den holder formen veldig godt. Den er ikke "slapp" slik som LV Neverfull. Den tåler regn, men jeg har foreløpig ikke behøvd å vaske den. Vil tro at kanskje sømmene som skaper dette "cannage"-mønsteret nok ikke er like lette å vaske.

Jeg synes det er gøy å ha vesker som er litt annerledes. 

Anonymkode: e886e...5cc

ER den det?!....- Gå inn på Dior.com og se - .....

Nei! Den er faktisk ute av produksjonen! Det er mulig man finner i 2. hand-marked vil jeg nok tro. 

Høres jo ikke så dumt ut at den ikke er slapp, det var jo en grunn til at jeg kjøpte den fra Gucci også, men denne er i skinn som er impregnert, så litt tung er den, hadde vært fint med canvas i en farge...Jeg liker egentlig ikke canvas i det hele tatt. Uansett hvilket merket, eller jo, kanskje Goyard, men litt for mye med et mønsteret for meg. Kanskje jeg ombestemme meg senere? ;-)

Høres bra ut at den tåler vann da, men som du sier sømmene er kanskje litt tricky? Kan dog sendes inn til Dior for rengjøring eller når man er i utlandet, mange slike "leather care-spsialist" i mange land. Finnes ikke Norge, vil jeg tro? Er det noen som vet?

Ja, det er alltid gøy med litt annerledes veske. Selv, bruker jeg det jeg føler er riktig for meg, og det har vist seg at av og til er det, men av og til er det ikke. Uansett hvordan markedet eller trender endrer seg.

Anonymkode: 68e55...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Jeg gleder meg til å se på flere du har i samlingen din! :-D

Det eneste merket (ironisk nok, når jeg ellers elsker mye annet de designer) er veskene fra Valentino, faktisk. Det kanskje en modell jeg kan tenke meg og har faktisk prøvd på, men kjøpte ikke allikevel, og angret heller ikke er denne: Valentino Rockstud Chain Bag

Valentino-Apple-Green-Rockstud-Flap-Bag.

Credit: http://www.spottedfashion.com

 

Men skal jeg ha denne modell, så ville jeg nok gå for noe "seasonal" med endel bling, haha! ^^

Som denne f.eks.: 

@VALENTINO+-+Glam+Lock+Crystal-Embellish

Credit: http://absinthrill.blogspot.no/

Har du denne modellen Miss Lucky? Hvis ja, hvordan synes det har vært?

 

Anonymkode: 68e55...869

Jepp, har den i rosa/peach og liker den veldig godt :) akkurat passe størrelse til å bruke på fest :) og skinnet har holdt seg fint i motsetning til skinnet på denne valentino-the-rockstud-small-leather-tra

Denne får lett mørke flekket som er vanskelig å få bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Andrea89 skrev:

Mener å huske at det er to norske damer som står bak merket :) Synes også det er ganske kult med norsk design, og prisene er forholdsvis snille også.

Jeg MÅ ha Louis Vuitton Noè i løpet av noen uker. Nå er jeg så opphengt i det at jeg ikke klarer å tenke på noe annet. Ganske dust etter å nettopp ha svidd av endel på Proenzaen, men sånn er det.

Synes MMK-vesken du har er fin, jeg :) Skjønner jo godt hva du mener, og når man fjerner glorete tags og logoer fremstår jo de aller fleste veskene som ganske basic og ordinær.
Da jeg kjøpte Jimmy Choo-vesken nevnt over, stod jeg med den, og en som var nesten identisk fra MMK i hendene. Tror det var rundt 3000,- i prisforskjell, men likevel endte jeg opp med den fra Jimmy Choo... Rart med det, hæ?
Er også helt med på at veskene i saffiano-kopiskinn (eller hva man skal kalle det) ser frytelig plastikk ut. Men massene konsumerer det enda i hopetall, så vi fortsetter nok å se det leeeenge enda, tror jeg.

Hvilken Noè tenker du på da? Er det petite, vanlig eller BB (eller Nano ;-P)? Jeg har selv ikke prøvd alle 3 størrelsene helt ennå. Så vanskelig å si, men lener meg litt mot en crossbody. Er det i Epi, Damier, Monogram eller kanskje noe sesongvariant du kunne tenke deg? Jeg har sett en, i canvas, og jeg liker ikke canvas engang (!), men denne er helt himmelsk. Jeg skjønner ikke hvorfor.... Vanskelig å få tak i 2.handmarked ikke minst, har spurt ei dame på Instagram om hun hadde lyst å selge denne til meg, men det ville hun ikke...

Louis Vuitton Mongram Rayures Collection

s-l300.jpg

Credit: http://www.ebay.com/

Denne i Neverfull er også helt fantastisk!

Anonymkode: 68e55...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei Rosenrød!

Mange klassiske modeller her! Men Jeg er litt usikker på disse du mente.

2.55, er det Classic Flap Bag eller 2.55 Aged Clafskin (eller seasonal i sort?) du mente? Har du bildet du kan vise litt mer spesifikk? :-) Hvilken hardware har du valgt da?

Og Tillie, hvilken spesifikk Tillie du mente?

Anonymkode: 68e55...869

Det er classic flap bag jeg har. Hardwaren er i sølv, men i dag angrer jeg på at jeg ikke valgte gull, da jeg bruker mest smykker i gull. (Kjøpte vesken for ca. ti år siden.) Tillievesken kjøpte jeg brukt, men mener at det er den ordinære Tillievesken, altså ikke oversized. Den er jo gått ut av Mulberrys sortement, så var litt vanskelig å finne riktig bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken Noè tenker du på da? Er det petite, vanlig eller BB (eller Nano ;-P)? Jeg har selv ikke prøvd alle 3 størrelsene helt ennå. Så vanskelig å si, men lener meg litt mot en crossbody. Er det i Epi, Damier, Monogram eller kanskje noe sesongvariant du kunne tenke deg? Jeg har sett en, i canvas, og jeg liker ikke canvas engang (!), men denne er helt himmelsk. Jeg skjønner ikke hvorfor.... Vanskelig å få tak i 2.handmarked ikke minst, har spurt ei dame på Instagram om hun hadde lyst å selge denne til meg, men det ville hun ikke...

Louis Vuitton Mongram Rayures Collection

s-l300.jpg

Credit: http://www.ebay.com/

Denne i Neverfull er også helt fantastisk!

Anonymkode: 68e55...869

Jeg kommer sannsynligvis til å gå for monogram canvas i "vanlig" størrelse. Petite ble iallefall for liten og så bare litt "off" ut på meg.
Superfin den du viser bilde av her :o Klassisk, men likevel annerledes. Krysser fingrene for at du får tak i den etterhvert!
Jeg er nok litt kjedelig selv, og føler jeg har utfordret meg selv nå med rød/orange veske.
Kunne også tenkt meg en Gucci Soho Disco etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...