Gå til innhold

Noen menn her som faktisk LIKER å slikke fitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men til dere menn, hadde dere gjort det om dama ikke ville sugd dere?

Anonymkode: afcfb...fa7

For å si det sånn, er et stor pluss når hun liker å suge.

Men vil hun bli slikket så gjør jeg gjerne det uansett. Det tenner meg at jeg kan gjøre ting som hun setter pris på.

Anonymkode: ec046...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ‎30‎.‎06‎.‎2016 at 23.44, Arabella skrev:

Hva skal damen gjøre for å gjøre seg fortjent?

Jeg tror det  holder å be om det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjør det kun hvis jeg er i et forhold og vil gjøre noe kult for dama. Ellers er jeg såpass velutstyrt og god i senga at jeg trenger ikke slikke for å få dama til å komme. 

Anonymkode: cea85...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt å gi kjæresten munnsex, dog det hadde jo vært hyggelig om det ble gjengjeldt noen ganger da.

Anonymkode: 98c54...276

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er sær, men jeg liker ikke spesielt godt å ha munnsex med kvinner. Jeg pleide å gjøre det før og har gjort det på sikkert 20+ jenter og jeg liker rett og slett ikke lukta for den har jeg merket på hver eneste kvinne. Dersom det er vasket så smaker det ingenting, men lukta merker jeg uansett.

Jeg liker forøvrig å bli sugd, men det er ingenting jeg forventer at kvinner skal gjøre og er heller ingen forutsetning for god sex for min del.

Anonymkode: 0ba98...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den 25.7.2016 at 6.11, AnonymBruker skrev:

Jeg må fingres samtidig hvis det skal gi meg mye nytelse. For jeg får vaginal orgasme lettest. Er det noe menn liker da?

Anonymkode: d8874...366

Anyday, anytime ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.7.2016 at 22.00, AnonymBruker skrev:

Nei, gjør det kun hvis jeg er i et forhold og vil gjøre noe kult for dama. Ellers er jeg såpass velutstyrt og god i senga at jeg trenger ikke slikke for å få dama til å komme. 

Anonymkode: cea85...6b2

Takk gud for at jeg slipper å ha sex med deg. Du er dessverre en dårlig mann i senga. Lykke til.

Anonymkode: 2af7a...f8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å bli slikket,og ønsker meg jo helst en partner som liker å gjøre det. Det verste som finnes er en egoisitsk partner,men jeg kunne godtatt at han ikke slikket om han var opptatt av å tilfredstille meg på andre måter.

Heldigvis har jeg nå en mann som elsker å gjøre det,og han blir skikkelig tent av det også.

Anonymkode: 7c9a8...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ektemannen min elsker å slikke fitta mi. Heldigvis. Han er veldig flink også😉 Han nyter å se meg komme👏🏻😉

Anonymkode: 20dde...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg blir kåt når dama vrir seg i nytelse under oralsexen! ;) Blir dog øm i tungestrengen etterhvert men det er det vel verdt!

Anonymkode: 1274b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Heldigvis hater kjæresten min det også. Var det første hun advarte meg om når vi datet.

Anonymkode: 86ad0...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25.7.2016 at 22.00, AnonymBruker skrev:

Nei, gjør det kun hvis jeg er i et forhold og vil gjøre noe kult for dama. Ellers er jeg såpass velutstyrt og god i senga at jeg trenger ikke slikke for å få dama til å komme. 

Anonymkode: cea85...6b2

Så du tror det er bare for å komme vi ønsker slikking?  Den følelsen om kommer ved slikking kan du ikke matche på noen annen måte. Dessuten er det noen ganger herlig å komme ved slikking, andre ganger ved samleie eller fingring. Varisjon er stikkordet. Og jeg elsker å bli likket før penetrering :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Heldigvis hater kjæresten min det også. Var det første hun advarte meg om når vi datet.

Anonymkode: 86ad0...f6f

Æsj? Hvorfor det?

I tråder der kvinner synes det er ekkelt å suge så reagerer jo mange veldig om noen synes det er ekkelt og skriver æsj osv, men her var det ingen som reagerte.

Anonymkode: 7c9a8...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...