Gå til innhold

Noen menn her som faktisk LIKER å slikke fitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

STOR fan!! Før, under, og etter. Målet er stort sett at ingen del av kvinnekroppen skal ha vært urørt av min tunge når akten er overstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Drittsekken skrev:

Ingenting som tenner meg mer!

Utrolig morsom at det kom fra "drittsekken". Lo meg halvt ihjel:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat det å utføre det jeg liker, men jeg tenner på å se/høre at dama liker det. Noen ganger kan det være litt slitsomt. Jeg LIKER likesom ikke å ha krampe i tunga men såpass synes jeg man må ofre. Hun pleier uansett å bli veldig takknemlig etterpå ;)

Anonymkode: 480f0...0d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det. Kommer på en god andreplass av favoritting å gjøre i senga bak det å motta oralsex :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke akkurat det å utføre det jeg liker, men jeg tenner på å se/høre at dama liker det. Noen ganger kan det være litt slitsomt. Jeg LIKER likesom ikke å ha krampe i tunga men såpass synes jeg man må ofre. Hun pleier uansett å bli veldig takknemlig etterpå ;)

Anonymkode: 480f0...0d6

Krampe? Kjører du full duracell all the way?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverst på reklameannonsen på denne linken så reklamerer rema 1000 for ferske reker. Tilfeldig mon tro?? Hmmmm. 

Anonymkode: d8e7c...8d3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WayOverrated skrev:

Krampe? Kjører du full duracell all the way?

Haha, nei. Men hun jeg er sammen med nå trenger ganske intens stimuli for å komme, så jeg kan bli ganske sliten når hun nærmer seg mål.

Anonymkode: 480f0...0d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, nei. Men hun jeg er sammen med nå trenger ganske intens stimuli for å komme, så jeg kan bli ganske sliten når hun nærmer seg mål.

Anonymkode: 480f0...0d6

Hehe ser den. Samboer'en er heldigvis som regel i mål etter maks 15min med slikking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller gjør du det bare for dama sin skyld?

Anonymkode: 77d70...ae0

Jeg syns det er intimt, erotisk og sexy å gi henne nytelse på denne måte. Jeg tenner på det selv også. Nærmere kommer man vel ikke en kvinne? Så ja, både for min del og hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WayOverrated skrev:

Hehe ser den. Samboer'en er heldigvis som regel i mål etter maks 15min med slikking.

15 min slikking er ganske lenge, da!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

15 min slikking er ganske lenge, da!

Ja, enig i det. Derfor jeg sa maks, noen ganger tar det litt lenger tid, er som regel i boks innen 5 min, men jeg syns det er deilig å dra ut orgasmen hennes innimellom 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Adam- skrev:

Min favorittdel av sexen :) 

Ingenting er mer opphissende enn når du har 100% kontroll på orgasmen til jenta ;)

Det er kontroll som er viktigst for deg, ikke aktiviteten i seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Nordavind skrev:

Nei. Er "imot" oralsex, og da begge veier.

”Imot” oralsex? Synes du det er galt? :cry3:

Jeg vet ikke hvorfor den tanken gjorde meg trist.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fint. Ofte det jeg savner mest hvis vi ikke har hatt sex på noen dager.

Ser jo av svarene at for damer er det ingen grunn til å holde ut med en kar som ikke liker å slikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nordavind
5 minutter siden, applestories skrev:

”Imot” oralsex? Synes du det er galt? :cry3:

Jeg vet ikke hvorfor den tanken gjorde meg trist.. 

Jeg synes ikke det er galt nei! Derfor jeg skrev 'imot' i gåsetegn. Er bare at jeg og oralsex er uvenner. Jeg liker ikke å bli sugd og er heller ikke så glad i å slikke. Men skulle selv ønske at det ikke var sånn altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg synes ikke det er galt nei! Derfor jeg skrev 'imot' i gåsetegn. Er bare at jeg og oralsex er uvenner. Jeg liker ikke å bli sugd og er heller ikke så glad i å slikke. Men skulle selv ønske at det ikke var sånn altså. 

Det var bra, nå ble jeg litt mindre trist her :)

Er det ikke slik som med det meste annet - øvelse gjør mester? Kanskje litt vanskelig for deg å svare på, men jeg vil tro at de færreste av oss liker å gjøre ting vi føler at vi ikke får til. Men jeg føler meg ikke alltid helt komfortabel med å motta slikt selv, føler ikke at jeg lever helt opp til forventningene når det gjelder entusiasme og orgasme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Det var bra, nå ble jeg litt mindre trist her :)

Er det ikke slik som med det meste annet - øvelse gjør mester? Kanskje litt vanskelig for deg å svare på, men jeg vil tro at de færreste av oss liker å gjøre ting vi føler at vi ikke får til. Men jeg føler meg ikke alltid helt komfortabel med å motta slikt selv, føler ikke at jeg lever helt opp til forventningene når det gjelder entusiasme og orgasme :P

Det er ikke det at jeg ikke får til det med å slikke, men jeg bare ikke er så glad i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...