Gå til innhold

Er det umoralsk å date fler når man er singel???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jøsses. Godt å høre det finnes gutter som tenker sånn da. Har ellers inntrykk av at alt som går på to bein er knullbart uansett.

Jeg savner av og til mannfolk som har satt seg en skikkelig standard, som iallfall LATER som de bryr seg litt om hva som skjer.

Sånn sett skjønner jeg godt trådstarters dilemma. Kan jo være fristende å kjøre samme løpet som mannfolk av og til.

Men så fort du snubler over en MED følelser, så sårer man noen, og det er jo ikke kult det heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv datet forskjellige gutter på samme tid.

Men da finner jeg fort ut hvem jeg liker, og hvem jeg eventuelt ikke liker. Noen ender kanskje opp som venn, en annen ender opp som kjæreste, og noen blir det ingenting med...

Du har jo ingen forpliktelse til dem, og så lenge du spiller på ærlighet og de vet hvor de har deg, ser jeg ikke problemet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyt livet og datingen mens du kan. :sminkedokke: Egentlig sitter nok bare de andre husmødrene ( :husarbeid: )og kjeder vettet av seg med gubben hjemme, og blir litt sjalu når du kan være fri som fugelen og gjøre som du vil... :danse:

Det overasker meg litt at de syns dette er umoralskt..

:hakeslepp:

Hadde det vært mi vennine ville jeg jo bare unnet henne å prøve og finne ein okey kar, og da må en jo sette alle krefter inn, som f.e.k date flere på en gang!

Tenk om du plutselig hadde gått glipp av drømmemannen da forde at du ikke data han i stedet for han andre!

Du er jo i tilegg ganske flink da som holder deg til "bare" middag med de! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...